27 Şubat 2012 Pazartesi

I- CANNABIS YETİŞTİRME: 4. ve 5. HAFTALAR

 ERKEK DİŞİ GÖRME ZAMANI

 Gelişme süresinin 4 ncü haftasına ait bu resmimizde görüleceği üzere, bir çok eksiğine rağmen gayet sağlıklı görünüyorlar.

 5 nci hafta içerisinde bariz olarak görebilecğeiniz gibi erkekler dişilere oranla daha hızlı büyüme gösteriyor. Bunu bildiğiniz halde neden kesip atmıyorsunuz? Çünki siz yetiştirdiğinizde de aynı şeyleri hissedeceksiniz ki, o yumurtalıkları bariz şekilde görmeden sökemiyorsunuz. Kafanızda sürekli bir "ya belkide dişidir" ümidi var engelleyemiyorsunuz :)
Burda esas göstermeye çalıştığım şey çiçeklerin "onca eksiğe" rağmen oldukça sağlıklı olmaları. Yani cannabislerimiz kitap bilgisiyle dört dörtlük bir ortamda değiller. En basitinden sayalım neler eksik :
1- IŞIK: 5 çiçeğe göre en alt sınırdan yani 400 Watt gücünde ışık veriyorum.
2- Hava sirkülasyonumuz güzel değil. Yani içerdeki havayı dışarıya tahliye ediyorum güzelce. ama ortama taze oksijen sağlayamıyorum. Nedeni? Birincisi hava buz gibi, dışardan içeriye temiz hava taşımak bir opsiyon değil. ikincisi dolap buna müsaait değil. Yani alabileceği tek oksijen evin içindeki benim soluduğum hava ile aynı. Bunu da bir fan ile içeriye taşıyor değilim. kapının altındaki aralıktan içeriye taşınıyor.
3- CO2 : hakikaten çok methini duydum bunun ama benim CO2 poşetimden üretilen gaz ışığın hemen üstündeki fan tarafından çiçeklere ulaşmadan emiliyordur. Fanı daha yukarıya kaldırma imkanım ise yok.
4- SU: Önceden kar suyu ile besliyordum ama şimdi bildiğin çeşme suyu veriyorum. Suyun sertliği toprağın Ph ını bozduğunu biliyorum ama yapacak bir şeyim yok.
5- Ortamda sürekli dönmesi gereken vantilatörümün üstüne komşum oturup kırdığı için oda yok. Onun yerine sabit bir vantilatörüm var ama onuda sürekli çalıştıramıyorum. zira büyütme odasındaki tüm cannabis kokusunu yaşadığım salona basıyor. Günde iki kere yarım saat felan çalıştırıyorum en azından .Bu bitkilerin gövdesini güçlendiriyor en azından.

Peki Düzgün giden neyimiz var?

1- Gübrem mükemmel iş görüyor. Birde artık tecrübeden dolayı, fazla verip çiçeklerin içine etmiyorum. Yaprak uclarında cok hafif yanma olsa da bitkinin genel sağlığı güzel.
2- Toprak A kalite olmasa bile A- eder. Suyu çok güzel tutuyor bu da 4 günde bir sulamamı yeterli kılıyor.
3- Saksılar : ideal büyüklükte. daha büyüğünüde alabilirsiniz ama 5 gal/20lt on numara yeterli.
4- Işık : Evet ışığım 400 W ama Agromax. Yani growerlar için adam gibi lümeni sağlam ve güvenilir bir lamba. İlk etapta alırken pahalı gibi görünse de, sonradan sizi yarı yolda bırakmadığını gördüğünüzde harcadığınız parayı unutuyorsunuz. Yani yetiştirmede 4 ay az bir ışıkla kasıp bir şeyler yetiştirdiğini sanmamak için gerekli...
5- Nem ve Isı: Yani ilk defa 7/24 ısıyı ve nemi tutturdum. ısı üst yapraklarda 24 C den aşağı düşmüyor. Nemde ise kaydettiğim en düşük değer %41 hiçte fena değil. Tabi oda sıcaklığım 21 C olunca büyük ısı farkları olmuyor.


Peki bu son iki resim nedir? İşte bu iki resimde 2008 deki kızların 5 nci haftaları. Aralarında pek fark görmüyor olabilirsiniz. Ama tecrübeli gözler için çok fark var tabiki. Bu resimlerdekilerin hepsi dişi. zira 400 W HPS ile yetiştirmeye başlamıştım. MH deki kadar boy atmadılar ama 25 nci günde cinsiyetlerini görmeye başlamıştım. Birde saksılar 20 lt değil 15 lt idi (ki bu kadarcıkken bile saksıların tabanı kökle sarılmıştı.


CİNSİYETLERİ BELİRLEME :

Erkekleri bu kadar erken görmeye çalışmanın ne artısı var? Aslında pek bir artısı yok. Yani adam gibi beklerseniz bariz bariz yumurtalıkların salkım salkım olduklarını görürsünüz. Onlar patlamadan sökmekte fayda var. Ha, tohum stoğu yapacaksanız bir erkeği tutarsınız, diğerlerini sökersiniz yer açılır, kızlara daha fazla ışık kalır bakım derdiniz azalır vesair.


 Evet tabi bu resimde gördükleriniz 2008 e ait. Daha 30 günlük çiçeklerin ne kadar kök uzatabildiğini görüyormusunuz? 20 lt ve üzeri saksılar dememizdeki ana sebep bu. sağlıklı büyüyen cannabislerin kökleri çok hızlı büyür. Erkek cannabislerde ilerde de daha net resimler koyacağım ama temel olarak erken cinsiyet belirlemede kullanacağınız şablon budur. Yani dal diplerinde erkek yumurtalıklarını açıkça göreceksiniz. Dişilerde ince tüyümsü uzantılar görülür, erkeklerde ise yumurtalık görünümündeki kesecikler. Çiçeklenme evresinde bu keseler patlar ve ortalık polen kaynar.

Güzelliklerle kalın!

227 comments:

«En Eski   ‹Eski   1 – 200 / 227   Yeni›   En yeni»
Adsız dedi ki...

Kendi yetiştirdiğin otun kafasına 10 üzerinden kaç puan verirsin?

Cannabis dedi ki...

Mmmm ben o kadar expert sayılmam. Ama normal torbacı otuyla karşılaştırırsan arada korkunç fark var. Yani normal dışarda yetişmiş, özel bir cinsi olmayan, üstelik tohumlanmış cigaranın THC si %2-en iyi %5-6 larda olur. Evinde yetiştireceğin, cins bir tohumun, normal bir yetiştirme kalitesinde sana vereceği THC %8-12...Dolayısı ile normal otlarla karşılaştırdığımda benim yetiştirdiğimin kafasına 8-9 verirsin ona ise 2-3

Woms dedi ki...

hocam aha benimkilerde böyle ama daha ufak patlatırımmı onları? yada nası sokecem bi bilgi ver hocam :(

Woms dedi ki...

ah hocam ah neredesın :D

Adsız dedi ki...

İyi günler,
Öncelikle belki faydası olur belki olmaz karbondioksit sağlamak adına bir yöntem paylaşmak istedim, lisedeyken fermentasyon konusunu öğrendikten sonra evde şarap üretmiştim 2.5lik bir pet şişeden 25 gün boyunca saniyede 1 bilye büyüklüğünde gaz baloncuğu şeklinde karbondioksit sağlayabilirsin. 2.5 litrelik pet şişeye dimes'in %100 elma suyunu(%100 olması önemli) doldurduktan sonra 1 çay bardağı toz şeker karıştırıp aktif maya(ılık şekerli suya 1 çay kaşığı hazır kuru maya karıştırıp 5 dakika bekleyipte elde edebilirsiniz) ekleyip şişenin ağzına peçete koyup kapağını kapatıyorsun. kapaktan hava çıkışı olmalı ama giriş olmamalı bu yüzden peçete şart. Gerçi ben kapaktan bir adet boru çıkartıp başka bir su dolu şişeye sokmak yöntemiyle hem fokur fokur bir görüntü elde etmiş hemde işi garantilemiştim. Hem kızlara karbondioksit sağlayıp hemde şarap içebilirsin böylece.

Birde sorum var.
Philips 400w hps aldım. 1 metre kare genişliğinde 1.5 metre yükseliğinde strafordan bir kabin yapıp içini kalın folyo ile kapladım yani dışarı çıkan ışık sıfır yansıtma yüzde yüz. Strafortan yaptığım için ne nem nede ışık dışarı sızmıyor ancak bu kezde ısı sorun oldu. Klima takma imkanım yok fanda karbondioksiti emiyor nasıl bir çözüm olur üstad?

Birde tohum alma imkanım olmadığı için zamanında çınardereden 3 meşe sigara çözmüştüm normalde tohumu ayıklar atarım ama tohumlar normal tohumdan 3-4 kat büyük olunca saklamıştım 20 tane falan var, sigarayı içtikten sonra kafamı taşıyamayıp bayılmıştım. bu tohumdan çıkan sigara bir işe yaramaz mı diyorsun yani hocam yoksa torbacı sigarasından biraz daha iyi olur mu?

Cannabis dedi ki...

a) 1,5 metre yükseklik yapmışsın : 20 lt olacak saksılar. ona sen 40 cm yükseklik de saksıya + ışıktan da en aşağı 30 cm aşağıda olacak çiçekler etti sana 70. ışığı sıfıra sıfır tavana monte etsen lamba ve reflektör etine de 10 cm de etti 80. 150-80= 70. Turk cigarasının boyunu 70 cm tutacan. Biraz kastıracak seni.

b) Blogu nasıl okudun yani bu kadar mı savmışsın. İçeriye SÜREKLİ temiz hava üfleyen FAN olacak +
İçerdeki kirli havayı emecek SÜREKLİ egzost fan sistemin olacak. +
İçerde bitkilere doğru çalışan dönen vantilatör olacak (24 Saat)

c) Torbacı cigarasının kafası nasılsa, eğer adam gibi yetiştirirsen bu tohumların kafası da ondan daha iyi olacak. Yani öncekiyle bayıldıysan bununla da devrilecen belki daha kısa sürede :)

kolay gelsin

Adsız dedi ki...

merhabalar yaptığın iş gerçekten müthiş takdire şayan bir durum. düzeneklerin ve bilgin mükemmel bilgilerinden bende faydalanmak isterim. torbacıdan çözdüğüm sigaranın tohumlarını 2 saksıya serptim. birinde 2 tane bıraktım diğerinde 1 tane. yetiştirme ortamım 220metrekare etrafı full camlı bir 4 cü kat çatısı. sıcaklık ışık gayet doğal tam bir sera ortamı. fakat 3 yavrudan 1 tanesi gayet hızlı büyüdü ve 40 - 50 cm bir boyu oldu hepsi yaklaşık 4 - 5 haftalık ben bunların dişi erkek olduğunu nasıl anlamalıyım 2 tanesini fiziki özellikleri görnüşleri aynı bir tanesi farklı kendi kararımca ya 2 si dişi 1 i erkek yada tam tersi fotoğraflarını göstersem yardımcı olabilirmisin şimdiden teşekürler.

JointCan dedi ki...

E blogu okumuyorsun hocam... HER SAKSIYA BIR TOHUM! Nisan gibi başlar, Ekime kadar sürebilir dışarda (güneş ışığı ile) yetiştirmek. Merak etmeyin erkek çıktığı zaman anlamamanız imkansız. Ben konulardan birine erkek uzuvlarını koymuştum. ordan karşılaştırabilirsiniz veya burdan yakın çekim net resimlerini yükleyip linkini gönderebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

baştan aşağıya blogu okudum fakat benim bitkinin türündenmidir nedir hiçbir benzerlik yok yarın ilk işim linklerı koymak olacak teşekurler

JointCan dedi ki...

:))))))))))) o zaman domates biber ekmişsindir sen rahat ol :)

Adsız dedi ki...

http://www.loadtr.com/790912-aszasa.htm
http://www.loadtr.com/790913-adasds.htm
http://www.loadtr.com/790914-sfvsdfdsfs.htm
http://www.loadtr.com/790915-fdsfsdfsfsdf.htm hocam saksılar bunlar sence hangisi dişi hangileri erkek.

JointCan dedi ki...

Bunlar daha çok küçük cinslerini belirlemek için. Daha zamanları var.Şu cüsselerine ve narinliklerine bakılırsa çok da ışık almıyorlar. Bir dahakine (yani 2-3 hafta sonra felan)dalların arasının yakından cekilmiş resmini gönder. uzaktan bakılarak anlaşılmaz...

Kolay gelsin

Adsız dedi ki...

http://hizliresimyukle.com/showpic-260326/dsci0006.jpg
http://hizliresimyukle.com/showpic-260327/dsci0005.jpg
http://hizliresimyukle.com/showpic-260328/dsci0004.jpg

hocam sence bu bir dişimi blogta yazdığın özellikleri bulunduruyor fakat yinede sormak istedim teşekürler.

JointCan dedi ki...

Evet Dişi

Adsız dedi ki...

Resimlere Tikladigimizda Buyuk Boyutlari Goremiyoruz Bunun İcin Onerebilecegin Bi Program Var Mi Ustad?

Adsız dedi ki...

saol kardeşim

JointCan dedi ki...

Ben görebiliyorum. yani chrome, ie, firefox denedim tıkladığımda büyüyor resimler. Bazı resimlerin kendi orjinali küçük!

Adsız dedi ki...

slm abi, yazdıklarından öğrendiklerimle birkaç tane tohum salladım 1 ay kadar önce yanlız çocuklardan bir tanesi biraz farklı gözüküyor erkek-dişi anlamadım. resme bakıp bir yorumlasan çok güzel olur. şimdiden sağol.

http://e1206.hizliresim.com/y/8/7mzp6.jpg
http://e1206.hizliresim.com/y/8/7mzqk.jpg

JointCan dedi ki...

Hemde sapına kadar erkek... hatta erkek resim konusunda örnek teşkil edebilecek bir çekim :) tebrikler nurtopu gibi bir oğlunuz oldu. hemen sök at bunu!

Adsız dedi ki...

Sağol abi, infazı hemen gerçekleştiriyorum :)

Adsız dedi ki...

abi erkekleri attım çöpe, 3 dişim kaldı hepsi boy boy kızlar ellerinden öperler. sana kızların sabah üstlerine güneş doğarkenki resimlerini gönderdim varmı bir problemleri bakmanı istedim.

http://g1206.hizliresim.com/y/r/8k2yj.jpg

Adsız dedi ki...

abi resim uzak olmuş biraz, birkaç tane daha ekledim. çok değerli yorumlarını bekliyorum. doğru yoldamıyım, emin değilim..

http://c1206.hizliresim.com/y/r/8k8tz.jpg
http://c1206.hizliresim.com/y/r/8k8xg.jpg
http://b1206.hizliresim.com/y/r/8k9h4.jpg
http://b1206.hizliresim.com/y/r/8k9jr.jpg
http://b1206.hizliresim.com/y/r/8k9l9.jpg
http://b1206.hizliresim.com/y/r/8k9mp.jpg
http://b1206.hizliresim.com/y/r/8k9nj.jpg

JointCan dedi ki...

budama artık bunları gayet sağlıklılar.. cüsselenmemişler ama olsun :) güzel kızlar !

Adsız dedi ki...

Hocam merhabalar Hollanda'dan yazıyorum,daha bu yaz geldik buraya ve merak saldım serbest olduğu için.
Bitkim 1.5 aylık tohumu dandik biraz,toprakda normal toprak,vitamin kullanmadım :) Ne düşünüyorsunuz bitkim hakkında,üstten beyaz çiçekler çıkalı 3 gün oluyor,boyları 4-5 santim bitkilerin,günde 3-4 saat güneş alıyor başka şansım yok bizimkiler bilmiyor olayı ve günde 2 defa suluyorum bir de dişi mi erkek mi merak ediyorum.

http://e1206.hizliresim.com/y/w/8wlyw.jpg

JointCan dedi ki...

Blogu bir daha oku!

kafammilyon dedi ki...

kardesim merhaba bnm ciceklerin resimlerine bakıp dişi yada erkek oldugunu soyleyebilirmisin? henuz 1 hafta oldu tomurcuklandı ama acaba bu tomurcukların icinden dişideki gibi bi kıymık cıkarmı zamanla ?

http://e1207.hizliresim.com/z/1/93dh9.jpg
http://e1207.hizliresim.com/z/1/93dpx.jpg

JointCan dedi ki...

Yuh bunun mu erkekmi dişimi olduğunu anlayamadın. Görmüyormusun toşakları? Derhal bunu sök ortamdan!

kafammilyon dedi ki...

bi umut işte =)yanında 2 tane daha vardı onları polenlemişmidir yani hepsinimi sokmem gerek ?

JointCan dedi ki...

Sanmıyorum polenlemiş olsunlar, daha çatlamamışlar ama hemen SÖKECEKSİN... ve evet bu kesciklere sahip olan hepsini sökeceksin!

Green Mist dedi ki...

Üstad nitekim muhteşemlik arz ettiğin ve devam ettirdiğinden ötürü heyecanlandıran olaylar olaylarına ne kadar övgü yağdırsak azdır yahu ellerine fikrine zikrine sağlık aklıma her geldikçe ayrı ayrı tek tek okuyorum bilgilerini. yorumlarda kendimi bulmaya çalışıyorum ki şöyle izah edeyim içtiğim sigaranın tohumlarını çatıdaki halamın saksısının içindeki çiçeklerin yanına göndermiştim ki geçen ay kendilerine tesadüfi rastlantı sonucu tanışmış olduk sanırım şuanda da hafiften çiçeklenmek istiyolar tam, yaklaştık sanırım çiçeklere umarım dişidir bebekler.... ulaşmak istediğim yardım ise o saksıdan bizim ufaklıkları ayırmam gerektiğini düşünüyorum çok geç kalmış olabilir miyim ve bu ayrımı nasıl yapmam gerekiyor, kökleri çok karışmış olabilir mi çünkü saksıda birden fazla çiçek büyüyor, nasıl alabilirim onu ordan ve alabilir isem nasıl bir transfer yolu izlemeliyim /: ?

JointCan dedi ki...

Saksıyı hafifce islatirsin. parmaklarının arasında çiçekleri tutarken sonra ters çevirip eline düşürürsüjn sonra da tazyiksiz bir suyun altında yıkarsın. kökler suyun içinde açılır. sonra bir leğende kalan toprakları ayırırsın. En garantili yöntem cannabis haric diğer cicekleri kökten kesmektir.

Green Mist dedi ki...

saksı epeyce büyük ve birden fazla çiçek var bunları yerinde bırakacak şekilde cannabisi almam gerekiyor oradan?

JointCan dedi ki...

O zaman sökemezsin kardeşim. :(

Green Mist dedi ki...

/: vazgeçmek istemiyorum ama üstad bi bak istersen burda mı yetişsinler o olur mu ?

http://imageshack.us/photo/my-images/339/030720121857.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/20/030720121858.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/846/030720121856.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/560/030720121855.jpg/

Yuksel ozturk dedi ki...

selam, bende 5 hafta önce ektim ancak henüz 7 cm civarında.Çok yavaş büyümesinin sebebi ne olabilir acaba?

JointCan dedi ki...

5 Hafta çok fazla bir süre ama 7 cm hiç bişi bu süre zarfında gelişme adına.
kaç saat güneş alıyor,
saksın ne
gübren ne
toprağın ne
nem ne
tohum ne
Bu detayları bilmeden bir şey demek doğru olmaz

Skolastik dedi ki...

merhaba ben de bu işe başlayarak barneys farm pineapple chunk aldım ve çatlattıktan sonra toprağa diktim. birkaç sorum olacak.
1- ışığı bloğunuzda 50 cm uzaklıkta tutulacağını söylemişsiniz fakat benim 400w hps aşırı ısınıyor ve bitkilerin büyümeye başladıktan sonra yanmasından korkuyorum.
2- gelişim evresi nasıl olacak? yani kaç hafta büyüme olarak geçecek ve kaçıncı haftada çiçeklenmeye geçireceğim. büyüme ve çiçeklenme gübrelerim hazır.
3-bir de dikimden hasata kadar sanırım 2 dönemi var bitkinin bu 2 dönemde nasıl ışıklandıracağım. Şimdiden çok teşekkür ederim.

JointCan dedi ki...

Adım adım blogu takip et. herşey orda yazıyor.

Adsız dedi ki...

merhaba paşam sana zahmet uzun zamandır bakmış olduğum yavruların hangisi dişi az çok kestirebilirmisin saksıdan bi tanesi sökecem hangisi erkekse onu söküp atmak istiorum

http://d1209.hizliresim.com/11/3/cm47z.jpg

http://e1209.hizliresim.com/11/3/cm49p.jpg

JointCan dedi ki...

Cinsiyetleri belli değil daha. bir saksıya iki tane mi ektin?

atom dedi ki...

Selam ben yurtdisinda yasiyorum buralarda yesillik arazi tarim vs bol neyse gecen ay bisikletle gezerken kocaman bi endustriyel tarlaya denk geldim tabi koku cekti ,tabi hemen bisikleti attim daldim iceri bitkiler ortalama 1,5 2mt civari yapraklari uzun ince ,disi erkek karisik tabi disiler full tohumlu biraz kopardim incelemek icin tohumlardanda ektim bikac tane bu isin dna si onemli diyoruz endustriyel cannabiste thc yok kadar az diye okudum birde senin fikrini aliyim dedim.

JointCan dedi ki...

HEMP thc miktarı sanırım 0,2 gibi bir rakamdan yukarı olmasına müsaade etmiyorlar. elindekinin de ederi o civardadır. baş ağrısından başka bir işine yaramaz

Adsız dedi ki...

mehaba arkadaşım ben amatör yetiştirmeye çalışıorum seninde yorumunu almak istedim sence durumları nasıl bi bak istersen

http://i50.tinypic.com/erzqcp.jpg

http://i49.tinypic.com/1z349av.jpg

http://i48.tinypic.com/r2tcgh.jpg

JointCan dedi ki...

Durumları dedğin sadece tek bir cicek deyilmiydi bunlar? Sağlıklı ve dişi olduklarını söyleyebilirim sadece :) üstelik sonuncusu çiçekleniyor :) ama tabi var daha hasadına :=) yetişme şartları, tohum bilgileri, kaç aylık, kaç saat ışıkk/güneş alıyor vesair bu detayları verirsen belki daha fazla yardım edebilirim.

Adsız dedi ki...

doğudan doğup batıdan batana kadar her türlü güneş ışıını alıo akşam hariç :) ağustosun başlarıydı toprağa salladığımda 2 günde bir su eriorum haftada bir defada hayvan gübresini veriorum çok az miktarda (pet şişenin içine yarısına kadar gübre koydum su ekledim ve 1 aydı o şekilde bekledi gübrem şimdi azar azar veriorum) ama senin fotolardaki gbi kristallenme olmadı nedense yoksa kristallenmesine daha varmı?

atom dedi ki...

anladım bende farklı düşünmüyodum zaten peki bu hemp lerin dişi bitkileri çiçekleniyormu benim gorduklerim tohum yatağıydı resmen tohum ve yapraktan ibaret yani filizlenme falan gormedim hiç polenlenmemiş olsa şekli ve thc si değişirmi acaba bunu merak ediyorum fikrin varmı?

JointCan dedi ki...

sen son aşamasında görmüşsün onları. Polenlenmemişde olsa endüstriyel hempin thc si yok denecek azdır. İzin verilmesinin bir sebebide odur zaten.

atom dedi ki...

Ok anladım vakit ayırdığın için sagolasın blogun harika bu arada adamakıllı okuyan ve uygulayan indoor da sıkıntı yaşamaz sanıyorum aldığı hasatta canavar olur eyvallah.

Adsız dedi ki...

paşam merhaba
sana zahmet resimleri incelermisin ne durumdalar?yeni olduğum için hangi dönemdeler bi türlü karar veremedim
artık alaım mı daha beklesin mi? şimdiden tşkler...

http://f1210.hizliresim.com/12/h/dz2jp.jpg

http://f1210.hizliresim.com/12/h/dz2kc.jpg

http://f1210.hizliresim.com/12/h/dz2l6.jpg

JointCan dedi ki...

Fistüller %60 kararmış mı? biraz daha bekle istersen.

ekrem bora dedi ki...

slm dostum bendede birkactane var ama kafam cok karisti bunlar erkekmi kizmi anlamadim gitti 100lerce resme baktim tum yorumlari okudum ama icim birturlu rahat etmedi resimlerini yollasam bakarmisin kardesim cok acil kafayi yiyecem ben bunlari grow yetistiriyorum..simdiden tesekkur ederim..emegine saglik bu site icin...

JO1NTER dedi ki...

selam ustad , denk geldi bi arkadasin yerinde 5 6 buyuk dal ot kurumaya birakilmis farkli zamanlarda .. Neyse bi tane daldan koparilmis az bisey bir kokladim on numara kokusu var , az bisey kopardim saksakli ayiklarken elim yapisti uhu gibi :D Eyvah dedim carpilcaz heralde icinden de bi kac tane canavar tohum cikinca icmeye cekindim bayiltir diye :D Neyse derken yapistirdim falan ictim bitti zerre kadar kafa yapmadi cildircaktim anlamadigim olay : Bunun nedeni nedir ? Sorum : tohumlari ektim 3 tanesi patladi 3 kucuk saksi yaptim , birge gece lambasi ayarladim ama cok isiniyor normal bi ampul degil kucuk ama verimli birsey , boylari yaklasik 6-7 cm etrafi folyoyla kapli bir alandalar bulunduklari ortamda rutin olarak sigara iciyorum .. Senin gorusun nedir bununla ilgili olarak ? Simdiden Tesekkurler .. :)

JointCan dedi ki...

E resimleri yollamak için izin isteyene kadar yükleseydin ya. hizliresim.com

JointCan dedi ki...

Walla Jointer blogu oku, o lambayla cicek yetiştiremezsin. Her şey adım adım var blogda, neye ihtiyacın olduğundan, yetiştirme ortamına kadar. Ama kurumaya bırakılmış, üstelik yapış yapış olan bir cigara hiç kafa yapmamışsa, enteresan tabi. Buna verecek bir açıklamam yok :)

Jo1nter dedi ki...

ustad bende rica ettim aldim 1 buyuk dal , uzun yapraklarla uzun uclari kestim guzelce .. Simdi somekleride ayirdim 20 tane kadar cam kavanoza koydum attim baharatliklarin oraya 1 2 hafta da oyle kalsin kapali sarap misali tahminim iyice kuruyup kozalak gibi olur kafasi ozaman gelir heralde .. Basladim blogu okumaya sana durumumu izah ediyim benim evde tuvalette bile havalandirma yok tek oda , mutfak bide baharatlik gibi kucuk bi oda daha var oyle bi ev yani yurtdisindayim bu arada simdi yetistirecegim odaya 400 = 1000 arasi guzel bi isik sistemi folyo kaplama ve islak camasir koysam (kokuyu alip nem yapmasi icin) spreylede 6=7 kez su yapsam yapraklara tahminim kuruma gibi bi sikinti olmicak fakat bundan fazlada bisey yapamiycam heralde mumkunati yokmu bu ortamda guzel bi urun elde etmenin ? tesekkurler ..

JointCan dedi ki...

400-1000w kaç çiçek yetiştirecen? iki çiçek bile yeterince koku yapar ama iyi bir havalandırmayla o sorun kaldırılır. ama 4 ve daha fazlası için koku sağlam olur. nem makinası alamıyorsan ortama geniş kaplara su koy birak. spreyle baş edemezsin. ısı önemli 26 derecede tutacan... blogu oku olmazsa olmazları yazdım zaten.

yakup akgül dedi ki...

nasıl yapım bilmiyorum gardaşlar bizim ev müsaid degil tohum eksem fazla igilenemem

Adsız dedi ki...

ya bu imkansız gibi geliyo bana :S ekeli 7 belkide 8 hafta oldu bitki sağdan soldan 4er yaprak verdi :S yansıtıcılı 180W civa bazlı ampul kullanıyorum ama bu kadar fark edeceğini sanmıyorum bana yardımcı olurmusunuz su konuda büyümüyo bitkiler :S hızlı yetişmesindeki en fazla etken nedir ? yardımcı olursanız çok sevinirim...

JointCan dedi ki...

ışığın yetiştirmeye uygun bir ışık değil. ışık konusunu blogda işledik. okumanı tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

ama şöyle bişey
http://i46.tinypic.com/2e4mc0m.jpg
http://i50.tinypic.com/350l310.jpg
http://i45.tinypic.com/16gmjhh.jpg
http://i50.tinypic.com/6jodj9.jpg
http://i45.tinypic.com/152etme.jpg

detaylı bilgi olarak kullandıklarım :
torf toprak saksılar 1,3 litre
yarasa gübresi kullandım küçükler diye 1 kez kullandım 1 hafta önce gübreyi su ile karıştırıp toprağa döktüm doğru olanda buymus
havanın güneşli olduğu zamanlar camın önüne bırakıyorum camıda çok hafif aralayıp esmesini sağlıyorum
onun haricinde 180W civa bazlı ampul kullanıyorum
fan alıcam simdi nem oranı ayarlayıcıya verecek param yok

ve bu tohumlar 7 ila 8 hafta arası ekildi yani bu kadarda olmaması gerek diye düşündüm ben ne bileyim 4ve5. haftalarda sizin bitkiler bu kadar oluyosa benimkilerde ne sorun olabilir böyle tıknaz kaldılar yetismiyolar bitkilerin boyu 10 cm en fazlası

Adsız dedi ki...

cevap verirsen çok sevinirim üstadım yazdığın her yazıyıda daha önceden okumus bulunmaktayım ...

JointCan dedi ki...

Işık yetersiz. Kış güneşi ile o kadar olması bile mucize... o ışıkla bunlardan hiç bir şey alamazsın. fuzuli zaman ve emek kaybı...

Adsız dedi ki...

Merhabalar üstad,
çiçek erkek çıktıktan sonra tohum keseciklerini kesip yetiştirmeye devam etmemiz mümkün mü? Eğer mümkünse sağlıklı, %100 dişi bir bitki arasında ne kadar bir fark olur?
Şimdiden teşekkürler

JointCan dedi ki...

Öyle şey olurmu olum erkek içilmez. sıfıra yakın thc si var... tüm bitkiyi içsen anca kafan güzel olur...

Adsız dedi ki...

tohum siparişimi vereli 9-10 gün oldu ..kredi kartı ile guvenılır bır firmadan sipariş verdım ulastırma suresı 1-2 hafta diyo...elime ne zaman geçerr..bana onu postacımı getirecek yoksa özel bir kurye şirketimi?siparişimin takibini nasıl yaparım?olur da gelmez ise kimlere sorarımm beni bir aydınlatırsanız sevinirim

JointCan dedi ki...

2-3 haftaya elindedir. Diğer sorularnın yanıtlarını blogdan alamıyorsun malesef. Ama rahat ol eni sonu ulaşır eline.

Adsız dedi ki...

merhabalar. aşağıdaki bitkilerin cinsiyetini söyleyebilir misiniz? 1 ve 2 numaralı resimler aynı bitki.3,4 ve 5 aynı bitkiden resimlerdir.teşekkür ederim

http://b1303.hizliresim.com/17/b/kxgls.jpg --- 1
http://b1303.hizliresim.com/17/b/kxgmw.jpg --- 2
http://f1303.hizliresim.com/17/b/kxgpz.jpg --- 3
http://f1303.hizliresim.com/17/b/kxgs2.jpg --- 4
http://f1303.hizliresim.com/17/b/kxgss.jpg --- 5

Adsız dedi ki...

Merhabalar üstadım.Bütün yorumlarını okudum ama AutoFlowering yetiştirme hakkında fazla bilgiye rastlamadım acaba bu konuda neler yapabiliriz ?

Adsız dedi ki...

Sn Üstadım ayrıca AutoFlowering tohumları aldığım sitede yazılan ipuçları doğrumudur?
Yazılan ipuçları :
beş litreden daha büyük ot saksısı kullanmayın

. Daha hızlı sonuçlar için 12-14-16 saatlik ışık periyodu kullanın (EN İYİ SONUÇLARINIZ 12/12 ve 14/10 IŞIK PERİYODLARI İLE ELDE EDİLMİŞTİR). Bitkiyi 18 saat ışıkta bırakırsanız, iki hafta sonra gübre ile beslemeyi bırakmak ve 24-48 saat karanlıkta bıraktıktan sonra ışık periyoduna alarak Marihuna'yı çiçek açmaya zorlamak durumunda kalacaksınız. Her türlü durumda, KENEVIR BİTKİLERİN SON AŞAMAYA GELMESİ UZUN BİR ZAMAN ALDIĞINDAN VE YETİŞTİRENİN KONTROLÜ DIŞINDA DEVASA BÜYÜKLÜĞE GELME EĞİLİMİ OLDUĞUNDA OTOMATİK ÇİÇEK AÇAN ÇEŞİTLERİMİZİ (Dr. Green Seeds) 16 SAATİN ÜZERİNDE IŞIK PERİYODUNDA KULLANMANIZI TAVSİYE ETMİYORUZ.

. Yüksek basınçlı sodyum lambaları kullanın.

. Daha uzun ışık periyodunu daha kısa olanla değiştirerek de iyi sonuçlar elde edilebilir (örneğin, çiçek açmayı teşvik etmek ve süreci hızlandırmak için 20 saatten 12-14 saate düşürme gibi).
SN ÜSTAD BU YAZILANLAR İLE SİZİN YAZDIKLARINIZ ARASINDA GİDİP GELİYORUM ..

marjiman dedi ki...

dede bi sorum olacak sana erkek tohumları patlattiginda etrafa yayılan polenler disiye ne gibi zararı olur,birde ben içtiğim iyi kafası olanlardan tohumluk çatlattim bunlar çıkarken aynı kök üzerinde hem disi hem erkek olarakmi cikiyo yoksa cinsiyeti direk köktenmi alıyolar faydası yoksa boşuna erkeğe emek vermek istemiyorum sana zahmet cvplarmsn.?

Adsız dedi ki...

sitelerden aldığım tohumlardanda erkek çıkma ihtimali varmı sonuçda dişileşdirilmiş tohumlar denio? yardımcı olursan sevinirim

JointCan dedi ki...

%99,9 dişi çıkarlar

JointCan dedi ki...

torun bi blogu okusan sana zahmet... erkek dişi ayrı ayrı bitki...

Disconnet timss dedi ki...

merhaba 33. gününde outdoor. erkek gibi geliyor ama emin olamadım :S yardımcı olurmusun lütfen

bu en üst taraftaki dal - http://hizliresimyukle.com/images/2013/05/14/6kT0P.jpg

buda tepeden çektiğim fotolar - http://hizliresimyukle.com/images/2013/05/14/2G4UB.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2013/05/14/iypgo.jpg


JointCan dedi ki...

ilk resimdeki çiçek erkek...

Adsız dedi ki...

Nasipse Ben senin bir sigaranı içmek istiyorum USTA

Disconnet timss dedi ki...

merhaba usta yine ben :) son umudum olan çiçeğe bi göz atsan.Önceki çiçek erkekti biraz olsun tecrübe kazandım. şimdi bu ufaklık bana dişi gibi gelıor çünkü tepe bölgesinde hiç tomurcuk yok ve ara dallar cok cabuk uzadı internetten baktığıma göre tek tomurcuk cıkarıyor ara dalın yanında pistil çıkan yer yani bi göz gezdirsen çok sevinirim...

http://hizliresimyukle.com/images/2013/05/25/ei20c.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2013/05/25/CSMXe.jpg
http://hizliresimyukle.com/images/2013/05/25/5pvc2.jpg



JointCan dedi ki...

:) Yasallaşsın, cafeshop açarız gelirsin :)

JointCan dedi ki...

Evet arkadaşım çok büyük bi ihtimalle dişi bu!

Disconnet timss dedi ki...

inşallah öyledir üstad :))

Adsız dedi ki...

Hocam Merhabalar,

Öncelikle mükemmel bir site, tebrik ediyorum. Son 20 gündür ciddi bir rehber oldu benim için.

Yetiştirme şartlarım seninkine benzer durumda, ekstra günde 5 saat güneş ışığı alıyor kızlar. Şimdilik 250watt ışık, içe ve dışa hava taşıyan iki fan yardımıyla büyüyorlar. NPK değeri 8-4-3 olan bir gübre ile sulama esnasında gübreliyorum. Şu an 16. gündeler, linkte fotoğrafları var, sence nasıl gidişat ?
Bazıları diğerlerine göre fazla küçük kaldılar, onları egale mi etsem diye düşünüyorum, ne dersin ?

http://m1305.hizliresim.com/19/v/njl4x.jpg
http://m1305.hizliresim.com/19/v/njl5u.jpg

Kolaylıklar.

JointCan dedi ki...

1- 250w ışık altında en fazla 2 tane çiçek yetiştirebilirsin.
2- o bahsettiğin gübre npk sından da anlaşılacağı üzere cannabis için uygun olan bir gübre değildir.
3- büyük saksıya alma zamanları gelmiş... seç içinden iki tanesini (genelde hızlı büyüyenler erkek olur) bırak ortamda diğerlerini ya çöpe at ya balkonuna vs al. olaki içerdekilerden erkek çıkarsa onlardan dişi çıkanlarla değiştirirsin. kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

eyvallah hocam sağolasın.

Adsız dedi ki...

hocam bu erkekler benim dişi lerimde var ekeklerimde peki erkeklerin dişiye bi zararı olurmu benim erkekle dişi yan yana cevap bekliyorum

Adsız dedi ki...

usta benim cicekleri ekeli 3 ay oldu nezaman toplamam gerekio tomurcuklar kahverengi olmaya basladı ve nasıl kesmem gerekiyo o sömegi

Adsız dedi ki...

maestro 9 tane bitkim var, birbirinden farklı boylarda olsalarda bir tanesi dikkatimi çekti erkekmi anlamadım kesecikleri var gibi fakat henüz çok ufak. bu erkekmi yoksa henüz belli değilmi?

http://l1306.hizliresim.com/1b/w/pnw6c.jpg
http://r1306.hizliresim.com/1b/w/pnwju.jpg
http://r1306.hizliresim.com/1b/w/pnwl3.jpg

Adsız dedi ki...

buarada dizi izlerken bir mesaj geldi chat odasından moderator tarafından banlanmışım sebebinide anlamadım ? nickim Aeplo

JointCan dedi ki...

Erkek ... sök at!

JointCan dedi ki...

hesabı açık bırakıp gidince, soru soracaklara yer açmak maksadıyla, dışarda olanlar geçici olarak atılırlar.

Adsız dedi ki...

Uzun zamandır takip ediyorum fakat fotoğrafları göremiyorum neden acaba ?

marjiman dedi ki...

s.a cinsiyet hakkında bilgi verirmisin ustaaaaaammm
http://b1206.hizliresim.com/y/r/8k9h4.jpg

JointCan dedi ki...

resim açılmıyor. bir daha yükle.

JointCan dedi ki...

kimse göremiyor zaten. bir tek ben görüyorum. ya da tek tek eliyle oturup yazarsa ayrı tabi...

JointCan dedi ki...

benim yüklediğim blogdaki resimlerden bahsediyorsan görmen lazım bir sorun gözükmüyor bende...

snna bnna dedi ki...

dostum bunun türü medical mi ne ? bide bunda calyx denilen şeyler var tomurcuklar onlarmı patlayıp sömeklenecek ne oluyo birde günlük 8 saati geçik güüneş ışığı alıyo ama bukadar buyudu nisanın 20 sinde dikmiştim doğal bişeymi bi hepsine cevap verebilrmisin bekliyorum.
http://l1307.hizliresim.com/1c/d/q5k5q.jpg
http://r1307.hizliresim.com/1c/d/q5k65.jpg

Adsız dedi ki...

Meraba Jointcan kardes. Ben nisan ayinda attim tohuncuklarimi guzel topraklarina buyumeler vs. vck guzel erkekleri buyutec yardimiyla cok erkenden soktum attim. ve elimde 5 guzel kızım var. Ama birtanesi cok ilgimi cekiyo ciceklenmeye girmeden yaprak baslarndaki kirmizi renk tonu dikkatimi cekti. Ve cicek verip Somek atmaya basladi. ve en tepe someginin cikis kisimlari ve en tepesi kirmizi tonlarda bunun nedeni nedir ?bahsi gecen kızım sativa agirlikli bi tür bu arada.. Tesekkurler.

JointCan dedi ki...

Türü bilmeden nasıl bir şey söyleyebilirim. Resim çek gönder birde tohumun cinsini yaz

JointCan dedi ki...

walla bu çiçek hiç normal gözükmüyor... bundan bişi çıkmaz diyim sana

Adsız dedi ki...

Co2 için güzel bir basit bir düzenek var bir arkadaş bahsetmiş bu bildiğimiz toz pak mayalardan bir çay kaşığı ve sıcak suda çözüceğimiz 3 su bardağı dolusu şeker ile ortalama 3 hafta co2yi düzenli alabilirsiniz 2.5lt kola şişesinde
türkçe olarakta google amcaya co2 mayalı sistem yazarsanız birçok yapım örneği bulursunuz yada youtube yada diğer türlü arama motorlarına DIY CO2
buna ilaven tecrübelerimle sabit olan co2 nin daha uzun süre gitmesini sağlıcak karışımın içine yarım limon,biraz süt ve çok az sıvı gübre katarak deli gibi co2 gazı üretirsiniz.
4 yada 6 saksıya 2 şişe hazırlarsanız bu işinizi fazlasıyla görür gazın çıktığını illa görmek istiyosanızda hortumu bir su bardağında tutuarak ne kadar co2 ürettiğini görürsünüz hemde sisteminizde bir miktar basınç olacağından gaz daha yavaş düzenli üretilir.
karbondioksit bitkinin en çok kullandığı gaz olmassa da olur havada eser miktarda zaten var ama olursada tadından yenmez.

snna bnna dedi ki...

Dostum bu sefer hd çektm bunlar hasat içn olmşmu bi baksana yada ne kadar beklemelym ?
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/09/06/OsMZk.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/o0Je
http://www.hizliresimyukle.com/o0Ws
http://www.hizliresimyukle.com/o0bV

JointCan dedi ki...

yetersiz besin yetersiz ışık. Bu ay sonuna kadar bekle bakalım (gözlemle ama fistülleri) bir iki hafta sonra bir daha böyle resim at.

snna bnna dedi ki...

tmm dostum evet balkonda olduğu için yetersiz ışık alıyo bu aralar guneste yok

Adsız dedi ki...

http://m1309.hizliresim.com/1f/v/t1kut.jpg (5.haftaları)
http://s1309.hizliresim.com/1f/v/t1kvc.jpg (3.haftaları)
http://m1309.hizliresim.com/1f/v/t1kvx.jpg(6.günlük)
http://m1309.hizliresim.com/1f/v/t1kwf.jpg(5.haftaları)

100x100x200 bir kabin kullanıyorum 600W Sodyum HPS phlips kullanıyorum bir toprak gübresi aldım yabancı bir siteden hakkında ön bilgi aldım gayet övmüşler özellikle sativa için benim tohumlarım'da 6 saksı 4'ü sativa diğerleri %40 %60 sativa indica bu sebep'den dolayı sativa uyumlu bir gübre kullanıyorum BİO FLORESS markası ayrıca pH down kullandım sürekli en az 5 gün beklemiş pH ayarlanmış su kullandım cok dikkat ettim bu konuya ışık saatleri ilk 4 hafta 18/6 sonra 12/12 devam etmeye başladım. Fotoğrafları bakarsanız siz sanırım daha iyi anlarsınız ben elimden geldiği kadar anlattım yapmam veya yapmamam gereken bişey varmı sizin bi öneriniz olurmu teşekkür ederim şimdiden.

snna bnna dedi ki...

dostum bu kadar oldu napıyım artık:D kesymı http://s1309.hizliresim.com/1f/w/t2u0u.jpg
http://r1309.hizliresim.com/1f/w/t2u32.jpg

Adsız dedi ki...

Ben bi soru sordum ve her saat bakıyorum cevap varmı diye ama yok :(

JointCan dedi ki...

Budama yapman gerekiyor altları. Alt büyük yaprakları (ışık almayanları) ufak sucker dediğimiz kal yaprak arası çıkan (altlarda) gelişmeyecek sömekleri... güzelce temizle. Hatta (auto değilse) alttan iki çift dalı da koparabilirsin ışığa yükselmeyecek olanları. Onlar tepeye varıp sömek üretene kadar yukardaki tepe sömeklerine harcarsın enerjisini.
Kullandığın gübreyi bilmiyorum. Kullandığım bir tür değil o yüzden bir yorum yapamam. Sağlık yönünden ise oldukça güzel görünüyorlar. Birde bir dahaki resim yüklemene Daha net resimler çekebilirsen iyi olur. Kolay gelsin.

JointCan dedi ki...

Gün ışığı ile bu kadar oluyor demekki zaten mevsimidir kesebilirsin ya da bir hafta daha bekleyebilirsin.

Adsız dedi ki...

Low Stress Growing ' diye bir işlem duydum sanırım şu'an benim yapmam gereken işlem. neden ? Bitkiler artık aldığım kabin'e sığmıyolar bu yöntem hakkında sizin bilginiz varmıdır yapmam gerekiyo ama bitkilere zarar vermek istemiyorum cok araştırdım bi problem olmaz diyor bazı arkadaşlar ama ben size sormadan böyle bişey yapmak istemedim cok emek harcadım bişey olsun istemiyorum bitkilere.Ve çiçek'lenme dönemine girmeleri için yapabiliceğim teşvik ne olabilir artık büyüsün istemiyorum çiçeklensinler kabin'e sığmıyolar ve başka carem yok.

JointCan dedi ki...

Low Stress Training demek istedin sanırım. LST yi anlatmamışmıyım ben blogda yaw.!? Ben bi uyanayım bi bakayım :) Ve LST bitkiye zarar vermez. nasıl yapacağın hususunda ise sayısız videolar var izlemen en güzeli...

Adsız dedi ki...

Bi kaç video izleyip en sağlıklı şekilde uyguladım sanırım sadece büyüme yönlerini değiştirmek için uygun alana doğru yönlendiriyosun bitkiyi. Bide çiçeklenme ile ilgili bi sorum vardı ama blog'da bulamadım cevabı erken çiçeklenme dönemine sokmak için bitkilere ne yapmam gerekiyo yada böyle bişey varmı daha doğrusu :)

JointCan dedi ki...

Yaw indoorcusun. istediğin an çiçeklenmeye geçersin. 12/12 ışık evresine geçtiğin anda çiçeklenme başlar. ilk haftadan bile çiçeklenmeye sokan var (bi skime benzemez ama teknik olarak mümkün demek istiyorum. 3. haftadan sonra sokan var...

Adsız dedi ki...

6 hafta oldu ben tohumları ekeli ve boyları problem olmaya başladı kabin'e sığmıyolar keyfi olarak çiçeklenmeye geçiyim demiyorumki durum bunu gösteriyo çiçeklenseler iyi olur şuan her biri yaklaşık 1 metre kadarlar yani erken çiçeklenmeye sokmam gerekiyo. Ama yapma boyları uzasın yinede erken çiçeklenmesinler diyosanız kesinlikle başka yöntemler denemeye karar verebilirim ( LST ) gibi sizede böyle google gibi soru soruyorum sürekli sizde cevap veriyosunuz her sefersinde teşekkür ederim.

JointCan dedi ki...

e işte blogu doğru okumamışsın üstadım... zaten 6. hafta çiçeklenmeye sokman gerekiyor. bu bir genel prensip ama bitkiler 50-70 cm iken de haftası kaç olursa olsun çiçeklenmeye alabilirsin... koılay gelsin

Adsız dedi ki...

Kusura bakmayın gözden kacmış olabilir sizde haklısınız burda hiç bi karşılık beklemeden bişeyler yapmışsınız bide daha önce cevap verdiğiniz bi soruyu sorunca insan gıcık oluyor saygım sonsuz :) 12/12 geçiş yaptım inş problem yaşamadan son kısmıda atlatırım yardımlarınız için teşekkür ederim inş bi gün aynı bong'dan içeriz :D

JointCan dedi ki...

ya rahat ol istediğin kadar aynı soruyu sorabilirsin. eğer blogda anlatmışsam, blogda var derim. eğer çok vaktim varsa oturur defaatle cevaplarım. sorulara bakarsanız aynı soru sayısız kez sorulmuş ve bende genelde sayısız kere cevap vermişimdir. her gün chatte aynı sorulara yeniden yeniden cevap veriyor(uz)m zaten... kısmet o günler gelsin, legalize olsun neler neler yapilir :)

Adsız dedi ki...

Senin için bi kaç tane daha fotoğraf cektim zamanın olduğundu bakarsan bişeyler yazarmısın :)http://hizliresimyukle.com/o5MX
http://hizliresimyukle.com/o5Mg
http://hizliresimyukle.com/o5Mj
http://hizliresimyukle.com/o5Mm
http://hizliresimyukle.com/o5iY
http://hizliresimyukle.com/o5ik
http://hizliresimyukle.com/o5io
http://hizliresimyukle.com/o5iu
http://hizliresimyukle.com/o5iI

Adsız dedi ki...

sana bu fotoğrafları gönderdik'den sonra biraz blog'da dolaştım ve sonuç buda o fotoğraflar :)
http://hizliresimyukle.com/o5iZ
http://hizliresimyukle.com/o5iw
http://hizliresimyukle.com/o5iL
http://hizliresimyukle.com/o5iU
http://hizliresimyukle.com/o5ie
http://hizliresimyukle.com/o5il

JointCan dedi ki...

Ne yazim misal? :) Bana kalbin kadar temiz bu beyaz sayfayı ayırdığın için öncelikle teşekkür ederim... Birde yüklediğin server çok boktan ya da resimler çok yüksek ebatta.. üstelik net bile değil... Kaç haftalık, cinsleri ne, saksın ne kadarlık, gübren ne... ayrıca resimlerde aşağıları budamanı öneririm...
hizliresim.com daha hızlı resim konusunda.

Adsız dedi ki...

Big budd diye bi gübre sipariş ettim yarın gelicek birde buda'ma yaptım üzerinden biraz zaman geçsin HD resimler yükleyeceğim :)

JointCan dedi ki...

Big Bud benim bildiğim çiçeklenme evresinde verilen katkı maddesi. Gübre yerine geçmez.

Adsız dedi ki...

http://www.magicplant.net/344-bio-canna-organik burda görülen 3 gübreyi 3 dönem kullandım çiçeklenme dönemine geçtikleri için birde big budd sipariş ettim

Adsız dedi ki...

acayip büyük ve cok fazla bitkim var .. ama hala erkekmi dişimi boşuna bakıyorum yoksa güzel şeylermi olucak cözemedim :( daha acıklamaya dayalı fotorafla anlatım yapabilirmisiniz rica etsem :( cidden anlamadım cünkü :(

JointCan dedi ki...

Erkeği görememe, görüp anlamama şansın yok hacım... salkım salkım tosjhaklar oluşacak çiçekte.. o zaman anlarsın erkek olduğunu

Adsız dedi ki...

Admin Kardes Ben Bu ise cok merak saldim ama oyle boyle degil hani delirdim diyebiliriz burdaki butun herseyi okudum.
diger forumlarada baktim tabiki .
butun malzemelerimi magic diye bir turk sitesi var adamlar bunu normal cicek yetistiricileri icin yapmis , biz de anormal cicek yetistiricileriyiz nihayetinde :)
Sonucta cicek mi ? CICEK :) hemde ne cicek. neyse geyigi birakayim.
ben malzemelerimi siraliyim soyle ..
1- Philips HPS Sodyum 1000W 15 bitki yetistiricem cunku.
2- reflector aldim buuyukce butun odaya yaymasi icin , 1000 w kadar dayanikli destekli olanlarindan , aynaliymis mis mis :)
2- Gubreleme icin yarasa light gubresi tercih ettim ilk 1. hafta sonrasi icin 20 gunlukken de BioThrive Bloom oranlari da 2 -3- 4.
3- havalandirma Fan olarak TD Silent Sessiz Duct Fan 180m3/h aldim.
4 - Saksilari 20 lt lik aldim , topragi boceksiz ve tertemiz cannabis`imiz icin tam ideal yumusak .
5- koku giderici olarak kapagini acip odaya koydugunuzda kokuyu emiyo diye yaziyordu yinede aldim ismi de arastirabilirsin yinede reis sen Ona Block Pro 175 gr`lik olani.
6- ben buyuk bir odanin icine yapicam en az 15 kok dusunuyorum. etrafina da Mylar Film 7,5 metre Rulo aldim isi gecirmeyen isik yansitici.
7- Nem sorunu cok onemli demissin surekli vurgulamissin usenmedim gittim buhar makinasi da aldim .
bir de senden rica ediyorum butun sitelere girdim master card`im yok kart almamaya da yeminliyim . paypal da sikinti cikarmis.
* bana guvenilir , hizli tohum alabilecegim bir site soyler misin izmir de oturuyorum.
* Ben su balast`in onemini anlamadim , nasil kullanicagimi yazmissin biraz kapandim heralde konuya zihinsel olarak gercekten anlamadim anlatir misin ?
- Hemen Hemen 700 lira harcadim bu malzemelere . ayrica ev tuttum anne tarafimin koyunun disinda onu soylemiyorum daha tohum almam da gerek .
Bana bu malzemelerle senin gosterdigin taktiklerle ornegin gubreleme zamani , hangi donemde ne kadar isik verilmeli , yuksekligi vs , sulama sekilleri ni takip edersem
dusundugum AK47 Veya White Widow Disilestirilmis olanindan alicam tabiki.
AK47 ciceklenme 7 9 hafta diyor 1 metre 1.2 metre buyuyormus bu fazla sanki isigi nasi ayarlicam bilmiyorum ama senin taktigini uygularim heralde bitkileri yana hafif eyme lastikle yere baglama taktiigi verimi hasadida 350 500 gr arasi diyor,
white widow amca da guzele benziyor herkesin tercihi olduguna gore , sende bahsetmissin .
onunda degeerleri buna yakin :)
ve son olarak da autoflowering oneriyo musun ? :)

JointCan dedi ki...

- 1000w ışıkla 4 tane adam gibi çiçek yetiştirilir. 15 bitki için üstün açık kalmış derim.
- Gübreleme kısmını bir daha oku. 20 gün sonra bloom verilmez, grow verilir.
- o koku gidericiler zaten 4 çiçek üstüne bir işine yaramaz. carbon filtreden ötesi çözüm olmaz o kadar çiçeğe...
- Tohum konusu için topic açtım, soru cevap kısmına da ekledim. Site ismi vermedim bugüne kadar, bugünden sonra da vermem.
- Balast önemli. Yerli balastlar aşırı ısınabiliyor birde lambanın vermesi gereken frekansta ışık üretmesine yetersiz kalabiliyor, dalgalı olabiliyor uzar gider. İyi bir balast önemli.
- ışık, gübre olayı yine soru cevap kısımlarında var. blogda hafta hafta gidersin sıkıntıyla karşılaşmazsın...
- Auto türleri eğer sabırlı olamayacaksan, önden hasadım olsun diyeceksen öneririm.

kuşçu Jokey dedi ki...

Ya abi bende ekmek istiyorum ama gidip torbacidan falan alamam hani şu güvercinlere verilen kenevir de olabilirmi acaba?

JointCan dedi ki...

Olmaz

Adsız dedi ki...

selam jointcan
dolabimda 3 bitki var 2 si %100 disi ama biri sanirim hermafrodit. resimleri :
http://imgur.com/a/gRlSe#0 (6 adet resim var )
Sence durum ne ? Napim bunu seffaf posetle izole edip (disileri tohumlamasin diye) buyutim sonra meyvesini icim mi ?

NOT: Daha once hic bitki yetistirmedim ilk 3 bitkim yani disiyi erkek bitkinin tohumlama olasiligi yok.
Sevgiler Caralh0... )

JointCan dedi ki...

Bu herma değil has be has erkek. sök at gitsin

barış sevrim dedi ki...

slm bende bu işe yeni baslıyorum ama bne torf la karısık organık gübre yaptım tohumları onun içine salladım ve hepside cıktı 20 tane felan var yarısını dısarı ektim yarısıda içeride dısarıdamı iyi büyür içeridemi

JointCan dedi ki...

inşalla kendi isminle sormamışsındır. gerisi blogu okumamışsın. oku ondan sonra konuşalım.

Adsız dedi ki...

Merhaba 6 haftayı doldurdum.400 w hps yakıyorum.Biri 21 biri 16 cm.12/12 ye geçmek için daha beklemeli miyim.Bide bitkilerden teki 3 yapraklı kırıla kırıla genleri değişmiş olabilir mi ?

http://imgur.com/NEHxWmu,amQSQGA,YssjIAG#2

Saygılar

JointCan dedi ki...

chatte yanıtını vermiştim

Adsız dedi ki...

:)))) koptum gülmekden. Torbacın kim senin gardaş..

Adsız dedi ki...

S.a abicim mükemmel yorumlarına hasta kaldım bikaç sorum olucak dışarıda ekmek istiyorum daha önce hiç bir deneyimim olmadı .. su oranını nekadar vereceğiz ilk can suyu nekadar olucak ve ilerde kızlar çiçeklenme ye başladıktan sonra ne kadar su verilecek vede bu hasat zamanı bittikten sonra ne yapıp içmeniz gerekiyor nasıl kesilip asiliyormus heralde bu konulara bi açıklık getirirsen çok sevinirim. Teşekkürler şimdiden.

JointCan dedi ki...

Sulama kısmı aynı indoordaki gibi olacak. balçık olmayacak, kupkuruda olmayacak. Muhtemelern 3-4 günde bir sulaman kafi. Havalar ısındıkça çabuk kuruyorsa iki günde bir. güneş batarken verecen. hasat kısmı ise blogda hasadı nasıl aldığıma nasıl trimlediğime nasıl astığıma bak.

Adsız dedi ki...

s.a jonitcan kardesım ben de bu ıse gırdım blogu bastan sona okudum fakat benım tohum getırme luksum yok gelmıyor cunku.. her neyse kardesım 1 tane ektım dalganın ıcınde cıkan tohum denemk maksatlı ındoor yapmıyorum outdoor yapıyorum yaklasık 1.5 ay oldu fakat baktım arastırdım cınsın bılmıyorum acıkcası torbacı malı :))) fakat sızın 2 haftada gıddgnız yolu ben 1.5 ayda kat ettım guberım trof topragım fln her seyım tam takır. sana bır resmını yollasam bır bakarmsın acaba durmu ne dıe ltfn bı yardımcı olursan cok ıyı olur saygılar.

JointCan dedi ki...

E resmi atmamışsın...
Ayrıca, dışarıya atmak için çok erkendi, muhtemelen soğuk şok felan da yemiştir. Dışarıya ekme mevsimi, son donların geçtiği aşağı yukarı Nisan sonu, Mayıs başıdır. Outdoor da hasat Eylül sonu civarıdır.

Adsız dedi ki...

http://hizliresim.com/Elz0QD
hocam bu dişimi

JointCan dedi ki...

göründüğü kadarıyle evet

Adsız dedi ki...

erkek diye kafayı yemiştim çok teşekkür ederim rahatladım

Adsız dedi ki...

üstad bi bakarmısın erkekmi dişimi diye erkekse hemen söküp atıcam birde bu canavar digerlerinden 2 kat daha fazla büyüdü diğerleriyle aynı şartlar altında yetişiyolar.

http://i.hizliresim.com/oQZ2MQ.jpg

http://i.hizliresim.com/vzLm3p.jpg

JointCan dedi ki...

henüz daha belli değil cinsiyeti.

Adsız dedi ki...

sağolasın üstad. bi kaç hafta sonra tekrar resim atayım

xolayboyx dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

yanıtlama yaptıgımda hesap acık kalmıs onu yayınlamazsanız sevınırım hocam yenıden oyrum attım anonım olarak ordan vecap verın çok tesekkurler

JointCan dedi ki...

daha bir şey belli değil. e güvercin gübresi vermeye devam edecen başka yapacak bişiyin mi var :)

JointCan dedi ki...

merak etme anlıyorum arada dalıp soruyorlar kendi ismiyle... siliyorum yayınlamadan zaten

JointCan dedi ki...

Tamam son resmi gördüm dişi bu

JointCan dedi ki...

sildim sanırım okumadan (bir saksıda (kavanoz değil) sadece bir çiçek. eğer o soruysa)

Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim bilgi için birde:

http://i.hizliresim.com/38YEj5.jpg

tam boyu bu şekilde resim atıyorum normalmi boyu birde en kısa zamanda saksısını değiştirmeye çalışcem büyümesinde farklı olurmu son olarakta daha budama gibi bişlem yapmam gerekirmi?

JointCan dedi ki...

Dışarda yetiştirdiğin için normal...

eren caldır dedi ki...

Merhaba sevgili JointCan bloğunu uzun süredir takip ediyorum emeğine sağlık

Evimin depo olarak kullandığımız bir bölüme amatör bir başlangıç yaptım bugün tam 2 hafta oldu dolap yerine yüksekliği 1,80 genişliği 1,30 şeklinde dört bir yanı seralarda kullanılan muşamba ile kapladım küçük bir sera oldu çiçeklerimin bulunduğu yer bazı şartlar musait nem sorunsuz hiçbirşey yapmasamda nem %40 altına düsmüyor ısıda uygun geceleri 26 27 derece içinde küçük ama etkili bir havalandırma sistemim var tek sorun co2 onuda maya ile çözmeye çabalıyorum ışığa gelirsek extradan 4 adet 30 wattlık tasaruflu ampül üzerlerinde 1500 lümen değeri veriliyor ve 400 wattlık sodyum ampul var gübreleme olarak güvercin dışkısından serbet yaptım haftada 1 kez veriyorum ve vitaminler kullanıyorum saksıları kucuk tuttum gözüm fazla hasatta değil mantık az olsun ama çok güzel olsun 3 hafta sonu 18/6 sistemine geçeçem karanlığa bıraktığımızda black liğht kullansam uygun olurmu resimleri ekliyorum bitkiler sağlık görünümü ve sistem hakkında yorumunu bekliyorum.

http://i.hizliresim.com/lY3MjX.jpg
http://i.hizliresim.com/VpPkan.jpg
http://i.hizliresim.com/vzXO5v.jpg
http://i.hizliresim.com/1PV8vA.jpg
http://i.hizliresim.com/LPZBAj.jpg
http://i.hizliresim.com/rL6AM7.jpg
http://i.hizliresim.com/7m7lg5.jpg
http://i.hizliresim.com/P3nyk9.jpg
http://i.hizliresim.com/gl2783.jpg
http://i.hizliresim.com/ZNM8kG.jpg
http://i.hizliresim.com/oQ0b3b.jpg

JointCan dedi ki...

a) onların hepsi dişi olsaydı, saksı ufak olmasına rağmen SOG yapmış olur bir şekilde hasadını alırdın. ama onlar eğer Boklu Dere tohumuysa, daha dişi erkek oldukları bile belli değil. yarısı erkeğe gitse, kalanlar için orda yine saksılar ufak. iki tane bırak dişilerden ama saksısı büyük olsun. orda 8 tanesinden alacağın hasadı alırsın.
b) 400w hps sanırım sokak lambasını itelemişsin. o lambayla grow olmaz. git hiç değilse ampülünü grow sitelerinden al.
c) black light varsa elinde kullan. yoksa kasma.
ve en son: kendi isminlemi paylaştın bu soruyu... silmemi istersen kaldırırım mesajı.

eren caldır dedi ki...

kendi ismim değil erkek dişi belli olduğunda sayıyı düşürcektim bu ilk sistemim maddiyatsızlıktan bu tur sistem kurdum elime para geçtiğinde orjinal grow sistemi kurcam sence cinsiyet belli olmadan suan bu sayıyı dusuruyummu

JointCan dedi ki...

Düşürme bakalım... erken 18/6 ya geç... hatta şimdi bile geçebilirsin. nasılsa sog olacaklar cüsselenmelerine gerek yok. hiç değilse cinsiyetini çözmüş olursun.

Adsız dedi ki...

üstad 3 resim çektim ip bağlı olanlar aynı çiçek.dieri farklı cinsiyet seçimi yapmak için tam teşhis edemedm yardımcı olurmusun.şimdiden teşekkürler
http://imgur.com/0TzVE6m,cXDbMHC,I4EkGpN#0

JointCan dedi ki...

Birincisi daha belli değil. ikincisi resimler ufak zaten zoom yapamıyorum. ama yinede cinsiyetlerini görmek için erken resimler.

Adsız dedi ki...

33.günleri bugun.o zaman haftaya bi daha bakarız.tşkler

Troplic dedi ki...

Şu an elimde neredeyse 2 aynı doldurmuş 3 adet boklu dere bitkisi var bunların ikisi diğerinden farkı cinsiyet olarak ama hangisi erkek hangisi dişi ben anlayamadım bunu nasıl anlayabilirim? bir de bu sitenin chat kanalında troplic adıyla var olan üyeliğim iptal edildi ya da banlandı artık her neyse bi zahmet açıverin şu banı.

JointCan dedi ki...

resim görmem lazım. açtım banı

Adsız dedi ki...

bu ıkıncı yazmam sanırım sitede sorun var hata verıyo.cinsiyet konusunda rahatsz etcem üstad.geçende çektım resım bellı olmuyo demiştin tekrar çektim yakın mesafeden incelersen sevinirim.tşkler
http://imgur.com/dYhTb2B,1lNnq21#1

JointCan dedi ki...

%100 belli olmamakla birlikte %90 erkek... bir hafta daha ver tomurcuklar çoğalırsa anlaki elindeki mis gibi erkek. sök at.

Adsız dedi ki...

birisine zaten teşhisi koydumda tam emin olmak istediğim için yazdım.ikisidemi erkek resimdekiler aynı çiçek deil.iki tane

JointCan dedi ki...

ikincisi büyük ihtimalle (%95) dişi

Adsız dedi ki...

toplamda 3 çiçeğim var.biri erkek o gitti kaldı 2.biri ww dieri torbacı tohumu.yanı%95 dediğin çiçek.ww ile kıyaslanırmı kafası.yani onunla aynı derecede olurmu acaba

JointCan dedi ki...

Ulen GÜNAHKAR! White Widow cannabisin Ferrarisi... Boklu Dere ile karşılaştırılırmı...3 tekerlekli pisiklet nere Ferrari nere?

Adsız dedi ki...

tamam abi özür dilerim kızma :D
o zaman ben diğerinide sökeyim ww kalsın doyumsuzluk işte.1 tane yetmez dedik gene kaldık 1 e :D

Adsız dedi ki...

http://i.hizliresim.com/59EL95.jpg sanirim bu erkek

JointCan dedi ki...

Malesef öyle balum... sök gitsin.

Adsız dedi ki...

Üstad merhaba benim çocuklara bakabilir misin dişi mi erkek mi diye şimdiden teşekkür ederim ilgine
http://hizliresim.com/4mQDnA
http://hizliresim.com/BXNEBQ
http://hizliresim.com/4mQDNp

JointCan dedi ki...

henüz belli etmemişler cinsiyetini

eren caldır dedi ki...

jpintcan kardeşim sana zahmet cinsiyet nedir bakarmısın

http://hizliresim.com/b8RRkV

Adsız dedi ki...

Benim ismim evet nerden mesaj atılır bilemiyorum ve isimsiz nasıl yotum yaZılır onuda bulamaım tabi pc değil mobilden giriyorum o sebebten sanırım ;)

Adsız dedi ki...

dişi erkek ayıramadım yardımcı olur musun jc biraz fazla acemiyim
http://i.hizliresim.com/XWpgm3.jpg
http://i.hizliresim.com/LP06lb.jpg

JointCan dedi ki...

http://i.hizliresim.com/XWpgm3.jpg : bu erkek
ikincisi henüz cinsiyet belli değil...

JointCan dedi ki...

sildim

JointCan dedi ki...

Büyük ihtimal erkek ama herma da olabilir. bir hafta daha ver bakalım. bu arada bu senin isminse mesaj at silim.

eren caldır dedi ki...

gercek isim değil herma acıklama sansın varmı

Mort dedi ki...

Hocam elimde tohum yok emnonunden kuslar icin kenevir tohumu alip eksem olurmu. Yesillenir mi?

JointCan dedi ki...

Neyi açıklayayım? Erkek olduğu henüz belli değil dedim... biraz daha bekle..

JointCan dedi ki...

olmaz

Adsız dedi ki...

Ustam kızmı bu tam cıkmadı tomurcuklar ama usta gözüyle bi sen bak teşekkürler
http://hizliresim.com/8n3NrQ

eren caldır dedi ki...

herma nedemek onu sorcaktım

JointCan dedi ki...

henüz belli değil bir kaç hafta daha geçsin bakalım

JointCan dedi ki...

hem erkek hem dişi demek.

eren caldır dedi ki...

JointCan bilgisizliğimi hoş gör ilk defa duyduğum bir kelime çünkü sayende bunuda öğrendim bu iyimi kötümü thc olayında

JointCan dedi ki...

genelde sökülür atılır içilmez

eren caldır dedi ki...

JointCan bu resimdeki erkek oldu sanırım herma olabilir demiştin sende onay ver kopartayım

http://hizliresim.com/1PoQMb

http://hizliresim.com/LP6V1z

http://hizliresim.com/rLDlZz

http://hizliresim.com/7mL0Mr

http://hizliresim.com/P3VLPb

JointCan dedi ki...

hemen hemen sök hiç bekleme

Doruk Torun dedi ki...

http://i.hizliresim.com/QX5kAk.jpg

http://i.hizliresim.com/oQ5L9m.jpg

dostum merhaba bitkim bu dişi gibi gözüküyor ama yinede sana bi sormak istedim eğer dişiysede asıl konu boyu bu kadar kısayken ve erken çiçeklenmesi tohumun türünü bilmiyorum babama ait tohumlardan aldım babamın dediğine görede bir kısmını hollandadan almış sence bu cins bir bitkimi yoksa boklu deremi bu kadar erken çiceklenmesi auto olduğunu gösterir mi ? boyu yaklaşık 12-13 cm falan

JointCan dedi ki...

dişi ama diğer sorularının yanıtnı anca baban verir...

Adsız dedi ki...

Selam hocam ya sabırsıLıkla balkonda yetiştirdiğim yavrular filizleneli 1 bucuk ay oldu ama ufak tomurcuklar cıksada tam secemedim cinsiyetini daha beklemelimiyim
http://hizliresim.com/4mobpY
http://hizliresim.com/JLJnVE

JointCan dedi ki...

henüz belli olmamış cinsiyeti

eren caldır dedi ki...

JointCan kardeşim elimde 8 ağaçtan sadece 1 tane kaldı birkaçı erkek çıktı ama bu dişi sende onayı verirsen tamamdır o zaman 41 gün oldu bugün 12/12 yapıyorum 6-7 saat güneş geri kalan sürede 30w 5 tane tasaruflu ampül dalların diplerine yakın bide resimdekinin 3 4 katını yapraklarını budadım budamam iyi oldu yaprakların altındaki kalan küçük dallar ışığı direk alınca gelişmeye başladı çiçeklenmeye daha yeni girdi gübre olarak sıvı gübre ve kuş gübresi teneke saksıda suyunuda yağmur yağdığı zamanlar yağmur suyu yada arıtılmış su besliyorum sıcaklık ve nem sorunum yok hepsi ideal fan 24 saat çalışıyor tohum cinsini bilmiyorum boyu 58 cm bu hasattan sonra 400 w hps ile tekrardan başlıyacam sana sormak istediğim 7-8 saat güneş ışığı 4 saat 30w 5 tane tasaruflu ampül yeterlimi ?

http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/11/CAM00116.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/11/CAM00117.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/11/CAM00118.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/11/CAM00112.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/11/CAM00113.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/11/CAM00114.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/11/CAM00120.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/11/CAM00121.jpg


JointCan dedi ki...

bırak hiç içerde ışık verme zaten çok zayıf kalmış güneşsizlikten. bırak balkonda ekimin sonuna kadar artık ne kadar çiçeklenirse.

Adsız dedi ki...

Üstad benim bi sorunum var tohumları toprağa verdim kafadan 3 buçuk ay oldu bi büyümediler full güneşteler sularınıda döküyorum gübreyide arada sulandırıp veriyorum inek gübresi yada koyun yok abi büyümüyor bi bakıverde resimlere yardım et ilk fideyken tohumu çiçekciden aldığım gübreli toprakla yapmıştım .
Bu ilk diktiğimde :http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/12/IMG_2442.jpg
Bu birkaç harfta sonra :http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/12/IMG_2440.jpg
Bu toprağa fideleri diktiğimde :http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/12/IMG_2441.jpg herşey bundan sonra koptu zaten
Bu toprakta bir kaç hafta sonra : http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/12/IMG_2439.jpg böyle http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/12/IMG_2438.jpg
Buda en fazla 3 ay sonraki halleri : http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/12/IMG_2436.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/12/IMG_2435.jpg
http://www.hizliresimyukle.com/images/2014/06/12/IMG_2437.jpg

Bi yardım büyürmü büyümezmi büyürse kaç ayı daha var şimdiden Teşekkürederim


JointCan dedi ki...

a) toprak kötü gübren kötü hepsi bir yerde aralarında en az bir metre iki metre olması lazımken dip dibe.
b) baştan çok kötü şartlarda çatlamış çiçekler muhtemelen kökleri çürümüş veya yanmıştır.
c) haywan gübresi sağlıklı bir gübre değil
d) toprak yapısını bilmiyorum ama etrafında ot bittiğini görmediğim yerde cannabis mi yetiştirmeye çalışıyorsun.

Adsız dedi ki...

aynen o zaman söküyorum bunları saksılara devam

Adsız dedi ki...

Kardeş ben bi yerde denk geldim daha bu gün ırmağın yanına ekmişler 7 8 kök yanyana boyları 1 den büyük ama üstlerinde hiç birtane sömek yok neden acaba yaprakları yeterince büyümüş ama hala uzamaya devam ediyolar sömek ne zamn verir sence

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 227   Yeni› En yeni»

Yorum Gönder

 
;