20 Nisan 2012 Cuma

N- CANNABIS YETİŞTİRME : ÇİÇEKLENME 7.HAFTA

Yine biz resimler üzerinden yorum yapalım. Uğurcum ver resimleri canım içi!

Tepe sömeğinin durumu.  Tabi burdan net görülmüyordur ama artık yapraklarda sararma başlamış durumda. SON HAFTA(lar) a girilirken artık gübre vermeyi kesiyoruz. NEDEN? zira %100 organic gübre veriyor olsam da, (hiç bir zirai ilaç verilmedi yetişmede olsun, çiçeklenmede olsun- işte indoorun güzelliği, zehirlenmiyorsun) son bir hafta artık sisteminden atsın bütün gübreyi.

GÜBREYİ FLUSHLAMAK, SİSTEMDEN ATMAK, YIKAMAK....

Flushlamak önemli artık bundan sonra. Yani nedir? sade su vereceksiniz 1-2 hafta. hatta verin yukardan suyu, alttan aksın gitsin defalarca. Halis, temizlenmiş cannabisin kurutulduktan sonra içiminde, temiz gri renkte kül bırakır geriye..ama gübresi yeterince temizlenmemiş, sistemden atılmamış cannabisin külü ise siyah olur, öksürüğü tetikler,

 Burda da yan sömekleri görüyorsunuz. Hep duvar tarafında kaldığı için resimlerini pek çekemiyordum. İyi oldu bu son zamanlarını yakaladım hiç değilse.

 Buda yan sömek (alt dallar) yakın çekim. 

Tepe sömeği yakın çekim. Sömeklerin içi dolu, parmağımla iyice sıkmama rağmen yumuşaklık boşluk yok bu güzel haber.


Yan sömek yakın çekim. Kristalleri görmeniz için. Resme tıklayınca büyük halini görüyorsunuz. ama büyük haline sağ tıklayıp  "View Image"- Resme bak ı tıklarsanız daha da büyük halini görebilirsiniz. o şekilde zoom yapmak, kristaller hakkında sağlam fikir verir.
Yan sömek yakın çekim. İçleri dolu ve ağır amber kaplı. Bir haftaları daha var. Artık beyaz fistüllerin çoğu kahverengileşti. o kahverengilikler koyulaştığında geç kalmamak lazım.

Güzelliklerle kalın!

109 comments:

Adsız dedi ki...

hepsi kac para ne kadar istiyorsun

Cannabis dedi ki...

:))) Satıyormuyum onu mu soruyorsun? mmmm mmmmm mmmm polis akademisinden yeni mi mezun oldun? Misal ben çiçek başı on bin dolar desem, sende dönem ödevi olarak koşup "hocam blog sahibini bağladım on bine satıyormuş" dediğinde ekstra kredi yada not mu alıcan?
Öyle ise hemen paylaşımcı blog prensibimizi devreye sokar ve gereken ifadeyi veririz....
Ne satması biladerim... bu kadar sisteme para bayılmış adam iki çiçek yetiştirmekten para kazanmayı mı düşünüyordur?
Bende merak ediyordum, yani şu kadar aydır blog yayınlıyorum, on binin üzerinde hiti var. Finlandiyasından, Brezilyasına kadar. Ne zaman "super" bir mesaj çıkacak diye....Kısmet bugüneymiş...
Neyse azizim... oki fiyat sordun, müşteriyi eli boş döndürmek bize yakışmaz... Soldaki on ikibin dolar, sağdaki ellidört bin türk lirası!

Adsız dedi ki...

selam admin yine iskenderundan yazıyorum,şimdi annem saksılara evin içinde izin vermedi bende 1 metrelik bi tavan arası var bizim evde dolap şeklinde,ıvır zıvırın atıldığı biyer,tavan arasının içindede dışaraıya bakan çok küçük bi pencere var,pencereden içeri ışık giriyor.fakat yeni filizlenen kenevirler pencereye doğru yamuldu,ama bi tanesi tamamiyle saksıdaki toprağa serildi,ve geri düzelme imkanı yoktu bende söktüm,diğerlerinede aynı şey olur mu admin ?

Cannabis dedi ki...

Bütün bitkiler ışığa doğru yönelir. Sen onları orda mı büyütmeyi planlıyorsun, yoksa bu sadece filizlendirmek için mi? Orda büyütecem diyorsan hiç zorlama, zaman da harcama, OLMAZ..

Ha yok orda filizlendirecem sonra dışarda bir yer bulup oraya taşıyacam diyorsan, Eğilmesini sorun etme. Dışarıya ektiğinde düzelirler.

Adsız dedi ki...

Bu bitkiyi filizlendirme aşamasında topraktan kolay çıksın diye tohumu toprağın 1-2cm altına ektiğimiz ve kendisi de bir gayretle ışığa doğru boy attığından filizlenme aşamasında ince uzun bir şekil alıyor. Bu sebeple gövdesi dayanıksız olduğu için filizlendirmeyi ufak bir kapta yapmak, ardından ilk iki yaprağın çıktığı yere kadar gömecek şekilde daha büyük bir saksıya almak doğru karar oluyor. Tohumu saksıya atarsanız gövde anlamsız derecede topraktan uzaklaşıyor ki o zaman da yanına bir çubuk dikip hafif bir iple gövdeyi çubuğa sabitlemek gerekebiliyor. Dediğim gibi, en güzeli önce filizlendirmek için ufak bir kap seçmek, ardından filiz boy atınca saksıya geçirmek ve yapraklar toprağın altında kalmayacak şekilde derine gömmek. O halde kendi başına ayakta durabiliyor.

Cannabis dedi ki...

Çok doğru bir yöntem. Benim yöntemimde odur hep. yoksa cüssesi zayıf kalıyor, zor toparlanıyor.

DGG dedi ki...

Çok anlamsız bir konu ama çok merak ettiğim bir konu bir çok internet sitesinde paylaşımda ve videoda "420" geçiyor marijuana ile ilgili nerdeyse her forumda 420 geçiyor konumuzla pek alakalı değil ama gerçekten çok merak ettim acama bu nedir? neye dayanarak çıkmıştır bir bilginiz varmı ?

Cannabis dedi ki...

Niye anlamsız gelsin... Cannabisin bir sürü sokak ismi var. Bunlardan biride 4.20 yani dörtyüz yirmi olarak söylenmiyor 4.20 (Dört 20) olarak kullanılıyor Kuzey Amerikan cannabis kültüründe.

Yani çakılmasın diye zamanında sokak argosuna yerleşmiş sonradan da sloganlaşmış. Happy 4.20 felan :) Marry Jane de diyrolar bir sürü şey diyorlar :)

Adsız dedi ki...

Ventilatoru gunde kac saat acmam gerekir ? Her saat 15 dakika yeter diyolar forumlarda ... Not: havalandirmadan bahsetmiyorum o 24 saat acik kalicak , govdesi guclensin diye ventilator kullanicam ondan bahsediyorum... Simdiden eywallah

Cannabis dedi ki...

her saat 15 dakkayı nasıl ayarlayacan? zamanlayıcı koyarsan olur. Vantilatörün görevi sadece bitkiye doğal ortamdaki esintiyi verip gövdesini güçlendirmesinden ibaret değil tabiki.

Ortama verdiğin temiz havanın bitkiler arasında dağılmasını sağlar. uzar gider faydaları vardır.

Adsız dedi ki...

Evet zamanlayiciyla ayarlicam , 15 dakika yeterlimidir?
Yeni bir growbox aldim , bana eksiklerini soylersen sevinirim, boyutu 100cm*100cm*200cm ,ici mat beyaz , isik sistemi = ciceklendirmeye kadar GIB lightnig 400 watt mh , ciceklendirmede GIB lightnig 400 watt hps . reflektör %97. 50 kiloya kadar isik sistemi takmak icin zincirler ,AKF filtre 420 m3/h ,temiz hava icin ufo havalandirma sistemi 425m3/h ,termometre istediginiz en az sicakligi ve max sicakligi yaziyorsunuz ona gore ayarliyor ,zamanlayici . Borular , uclu priz vesaire hepsi mevcut , 50 kg toprak var yaninda ozellikle grow icin karistirilmis 14 gun boyunca takviye gerekmiyor, 5 cesit farkli gubre var yaninda 1x hesi super-vit 10ml , wurzelkomplex 1litre, tnt komplex 1 litre blüh komplex 2 litre . NPK 12-14-24 ,ve kitapcik hangisi nekadar ve nezaman eklenicegi hakkinda ... son olarak 10 tane 7 litrelik 4 koseli saksi.. bi eksigim varsa yazarsan sevinirim...

Cannabis dedi ki...

Walla super, çok beğendim. Bir tek nem makinasını söylememişsin.
Birde hangi yöntemi düşünüyorsun? yani SCROG mu, SOG mu, yoksa normal mi.
Tohumların neler? Feminized mi yoksa normal mi?
7 lt lik saksılar ufak gibi geldi ama, olsun güzel. Gübrelerini tanımadım. Yani bildiğim bir marka değiller. NPK bilgisi yeterli. 12-14-24 , büyüme evresinde N değerinin yüksek olması iyidir. En azından 20-20-20 lik bir değerle başlamak vegetation da, Çiçeklenmede gübremizi değişiyoruz. 5 çeşit gübre niye? ani HYDRO yapmıyorsun neticede. Ya gübreye çok kafanı takma. zaten ilk 3 hafta gübre vermeyeceksin. sonra başlayacaksın vermeye. ilk 6 hafta vegetation gübrelerini kullanırsın. Sonra çiçeklenme için ayrı gübreni getirirsin. Organik olmasına özen göster. Neticede içecen.

Adsız dedi ki...

Nem makinasi var yaninda soylemeyi unutmusum , gubre olayi zaten icindeydi 5 farkli cesit vardi 50 litre toprakla beraber .. Scrog dusunmuyorum 1 m2 alanim var normalmi yapim yoksa sogmu sana sorucaktim ... Tohum olayi dumurluk .. Kolnde Yasiyorum 1 ay once buyuk bi kavga oldu sonra polis ust aramasi yaparken 30-35 yaslarinda bi adam yere bisey atti gazeteye sarilmis .. Polis adami goturdukten sonra merak ettim emanetmi otmu diye 37 tane tohum cikti .. Anlicagin turunu bile bilmiorum , ama arastirdim adam bunun ticaretini yapiomus , dedim bi sansimi deniyeyim belki kaliteli cikar ... O gun aklima yatti home growing ..

Adsız dedi ki...

Bu arada bugun kotu bi olayla karsilastim , ucuz bi toprak almistim , growbox gelene kadar dedim filizlendiriyim pamukla filizlendirdim baya buyudu sonra topragin icinde kucuk beyaz bi bocek gordum , simdi yeni gelen ozelntopraga gecirmeye korkuorum kokleri zarar gorur diye...

Cannabis dedi ki...

Tabi tohumun cinsini bilmeyince, karşına ne çıkacağı da meçhul. Benim de elime bir torba geçmişti. onlarca değişik türden binlerce tohum. Bunları delip incik boncuk tasarlıyormuş vatandaş. Onlardan çıkarttım bir 7-8 tane. Hatta iki hasat. Ama şansıma stoner çıktı hepsi. Yani bir nefes ve fiyaaaa zombi gibi çaklıyordum :)

Ama ilk yetiştirmen, o bakımdan bencede o tohumlarla git. İkincisi, ucuz toprak derken, paketli ise, içinden çıkan böceği çok önemseme. Ama dışarı çiçekci toprağı ise, içinde daha fazla parazit olabilir. E 30 unuda çatlatmadıysan, koy bir peçete arasına 15 tanesini. temiz temiz çatlasınlar. Zaten ışık altında o dıarda kaybetiğin zamanı kapatırlar.
Ben bardaklara dahi almıştım, üstüne düştüm iki sefer de :))) Yok birinde üstüne bastım, ikincisinde düştüm :)
Eğer paketli aldıysan toprağı korkma önemli bir böcek olacağını sanmıyorum orda. saksıların SOG için uygun. 7 lt ufak saksılar. Hepsini koy madem, sog git. zaten yarısı erkek çıksa, SOG da gidemiyeceksin :)
Bol şans !

Memo dedi ki...

Üstad eli öpülecek adamsın :) Tek tek bütün detayları paylaşmıssın üşenmeden ne diym daha. Özellikle son resme aşık oldum. Malzemeler Tamam sayılır bi tanede gecekondu kiraladım aylık 100 Liradan Garanti olsun diye. Yarın bugün başlayayım dedim işlemlere. Torbacının sigarasından çıkan tohunları ekmeyi düşünüyodum. Madem emek , uğraş gerektiren bi iş yapıyoken tam yapalım iyi güzel cinsli bi tohum alayım dedim. Yani tek eksik olan tohum onuda bi şekilde bulmaya çalışıcam artık. Harbiden büyük adamsın Çok Saol :)

Cannabis dedi ki...

Ne demek kardeşim. İşe yaradıysak ne mutlu. E tabi canım yazık yani madem o kadar emek ve masraf yapacan, adam gibi tohumların olsun.

Oki gece kondu kiraladın. Şunu söyleyeyim aslında gece kondu ahalisi daha içli dışlı, daha birbirini bilen, gözleyen insanlardır. Orda toprak getir götür, malzemeleri taşı, ampul gibi parlama karanlıkta sonra :)

En önemlisi. ama en önemlisi hiç bir arkadaşına, hatta kız arkadaşına bile söylemeyeceksin. Aranız iyiyken okidir, sonra bozulunca cörtleme durumu olabilir.

Tohum bulmakta zorlanmazsın be hacım. iki kelam ingilizce bilen bir arkadaşını bul yardım etsin. Misal google da aratırsın "best cannabis seeds bank" diye. Site olanlara değilde ecnebi forumlara felan bakarsın. insanlar tavsiye ediyordur mutlaka.

Dikkat edeceğin nokta, tohum bankasının sitesi Kanada'dan mı Avrupadan mı diye. Euro felan talep ediyorsa, anlaki avrupadır. Birde paypalı olanlardan almak daha avantajlı. Paypalı olan şirket dümene tezgaha girmez. Zira paypal da paranın iadesi garantisi var.

Tohum olarak tavsiye istiyorsan, en garanti Jack Herer ve white widow var bol ödüllü. onlarıda kafana hangisi uyarsa ondan alırsın. Feminized alma derim. zira yazık yani her seferinde git 150 Euro ver.

Not: bak ucuza kaçma bizde temel prensiptir. ama tohumda ucuza kaçma, kökeni belli olmayan veya orantısı orjinal olmayan kırma tohumlar, zayıf tohumlar eline geçmesine sebep olur.

Çok gördüm arkadaşların çatlamayan tohumlarını, sonrasında hiç beklenilen karakteristiği göstermeyen çiçeklerin çıkmasını felan. Adam gibi tohumlar 75 Euro dan 150 Euro ya felan gibi rakamlardır. Ve genelde 10 tane satarlar. Sen bir erkeği bir dişiyi çiftleştirirsin yüzlerce tohumun olur. Not aynı cinsi çiftleştir.:) kolaylar gelsin.

Memo dedi ki...

Şöyle bi durumum var mahallede esnafım tuttuğum gecekonduda bi arkadaşın eski evi. Işıktan , konu komşudan hiç bi sıkıntı gelmez çünkü çoğu tanıdığım insanlar :)

Salonun yanında hiç ışık görmeyen pencereleri olmayan bi oda var oraya düşünüyorum vede sadece kızlarımla benim aramda olan bi sır olcak başkası bilmicek :)

Malzemeleri kart ile aldım limit kalmadı o yüzden sıkıntı oldu en geç 1 hafta içerisindede tohumları sipariş vericem.

Dediğin tohumlarada bi bakayım gerçi üstad ww ekiyo bende ondan alayım diye düşünmüştüm diğerlerinede bakıcam bi.

Direk Feminized almayı düşünüyodum diğer chapter leri okudum çiftleştirmeyi falan anlatmışın dedim harbiden helal olsun :)

Kal Sağlıcakla...

Cannabis dedi ki...

Ya öyle rahat bir odaysa on numara işte. Al bir kutu mat beyaz boya, boya odayı güzelce. Hep bir seferlik masraflar bunlar.

FEMINIZED alırsan her seferinde para bayılırsın. İki türlü yöntem var. Aynı türden tohumları ektin. Erkekler belli oldu. bir tanesini bırak geri erkekleri sök. O erkek yeter zaten diğer kızları polenlemeye. E ne olur bu sefer. Tohumlu cigaran olur. E şimdiye kadar tohumsuz cigara mı içiyordun? bir seferlik daha tohumlu cigara içmiş olursun. Ama bu sayede çok pahalı tohumlardan bir stoğun olmuş olur. Ayrıca tohumlanmış bile olsalar mahalleden alacağın cigaranın en az 10 katı THC taşıyacağından, keyfinde hiç bir eksiklik olmaz, fazlan olur genede..

Super kardeşim, kimseye anlatma, büyüdüklerinde göstermek istersin... insan istiyor niye bilmem. eserlerini görsünler diye :) böyle bir şey yapma. gel burda göster orda gösterme :) Zaten bir kere sistemi oturttunmu zaman ayarlayıcıları işini görecek sen günde bir kere uğrayıp durumlarına bakarsın. 3-4 günde bir sularsın. bir kere alıştınmı çiçekler senle konuşacak zaten. zahmeti de, stresi de olmayacak :)

Kolaylar gele!

Adsız dedi ki...

Ustad yine rahatsiz ediyorum kusura bakma .. Benim saksilarin boyutu 20*20 yani 25 tane sigiyo icine 20-25 saksi koysam abartmis olurmuyum , akf var disari koku Sizdirirmi?
Bu arada buyuk adamsin sen olmasan belkide jic girmicektim bu ise , eline saglik

Adsız dedi ki...

dikkat etceyin nokta tohum bankası kanadamı avrupamı demiş isin farkı nedir merakımdan soruyorum

Cannabis dedi ki...

20x20cm lik saksı mı? çok ufak be hocam o. Bak ne dedik 20 lt olsun. şu peynir tenekeleri vardı eskiden, yada büyük tiner tenekesi, zeytin tenekesi. onlardan olur. hemde köşeli. ideal... ama 20x20 çok ufak bir karış bile değil.

Cannabisin kökleri çok yayılmayı sever ve topraktaki besinide deli gibi emer. o kadarcık saksıda vereceğin besin ne kadar olacak, kökler ne kadar saracak ki cüsseli bir çiçeğin olsun dimi?

Ya Kanada'dan sipariş verseniz 2-3 haftaya gelir, Avrupadan sipariş ettiğinizde 1 haftada elinizde. o bakımdan söyledim. yoksa bir farkı olduğundan değil. Kanada da çok sağlam yerleşmiş bir indoor kültürü var.

Not: yaw ne demek ben olmasaydım hiç girmeyecektin belkide bu işe :) Yani özendirdik mi şimdi biz seni. Tamam bak mahkemede hakim amca soracak " e olum bak insanlar sen olmasan ekmeyeceklermiş" diye. Bende "yaktın beni adsıııız" diyecem :)) hehehheh şaka şaka... mahalleden, gayri meşru bebelerin elinden ne kadar adam kurtarsam o kadar kahraman Rıdvanım :)))

Adsız dedi ki...

atıyorum 50 euro ödedik geldi tohumlar bana ulaştığında kargo bedeli veya gümrük tarzında para ödemem gerekiyomu.*

Cannabis dedi ki...

yok yahu ne kargosu. onu alırken ödeyecen zaten. 3-8 Euro da o tutar zaten. Paket geldiğinde haldır huldur açma ha :) Güzel paketlenmiş gelir. kaybetmeyesin tohumları :)

Adsız dedi ki...

Walla hocam saygilar tekrardan bakiorum tohum alma konusunda bi bende trip hala dewam edio galiba su siparis veren arkadaslar ne zmn verdiklerini veya vericeklerini hangi siteden nasil aldiklarini acikllama guselliginde bulunurlarsa cok hora gecer saygilar.

Cannabis dedi ki...

Yok zaten o alanlar gelip burda yazarsalar ben onları güzelce silerim zaten :)))) Bak, çok mantıklı bir şey diyeyim sana.
Google da arattığın zaman bu blog ilk sayfalarda çıkıyor. Şimdi ben veya bir başkası deseki xxx.com sitesinden al tohumları güvenlidir, tohumlarıda güzeldir. E ne olacak? o site yasaklanacak veya takibe alınacak. e ne gereği var. Şimdi binlerce site var. Eğer girebiliyorsan siteye demekki radarın dışında hala. Radarın dışında da bırakmakta fayda var.

Şimdi bu birinci sebep. İkinci sebep; daha önce de belirttim, istediğim sitenin ismini yazarım, hatta reklamını da alırıım. TR yasaları ancak bloga erişimi engelleyebilir. E bu durumda niye yapmıyorum? Zira insanların aklında en ufak şüphe kalmasın diye.

Bak sana yolunu söylüyorum. Bunu yapamıyorsan, sana site ismi versem de alamazsın demektir tohumları. Birincisi azdan az çoktan çok ingilizce bilen biriyle aratacaksın google dan. "Top 10 Best Cannabis Seedbanks" diye arat google da, ordan görürsün misal sitelerin listesini. Girebildiklerin radarın dışında demektir. Birinden verirsin siparişini"

:) az üfle az paranoya yap :)))

hürmet ile! :))

Adsız dedi ki...

Simdi peynir tenekesi demissinde almanyada yasiyorum , burda bulmasi zor , ve 10 tane saksi hediye gelio growboxun yaninda 7 litrelik 20*20*20 okadar kucuk degiller aslinda ama sen oyle diosan oyledir elbet...

Cannabis dedi ki...

Ya benim bir karışım 24 cm. Bak alkol alınca kafamda çalışmaya başladı. Arkadaşım sen eminmisin o kurduğun sistemin topraklı üretim için olduğuna?.
Gübrelerin almanca idi google dan da pek bişi bulamadım ama topraklı üretimde ne diye 5 çeşit gübre gönderirler ki yanında. Bana muhtemelen HYDRO sistem için set almışsın gibime geliyor. zira 20x20 de cannabis yetişmez. Lt olarak söylüyorum hadi 15 lt lik bir saksın olsun. ki biz 20 lt (5 gallon) diyoruz güzel olanı.

Işığı ve dolabı değiştirmene gerek yok. gayette yeterli o alan sana. Ancak saksı ve torf alman gerekecek. köşeli olursa saksıların, daha ideal olur yerden tasarruf edersin. Benim resimlere bakarsan görürsün, plastik torbalarda olur. ama 20x20 olmaz hydro yapmayacaksan.

Adsız dedi ki...

Sabahtan beri saksi ariyorum 27*27 en buyugu bulduugum 4 koseli bulamadim ...

DGG dedi ki...

ne kadar yapabilirsin yada ortamın ne kadar uygun bilmiyorum ama git çöp poşeti al 3-4 tanesini iç içe geçir altına delikler aç kullan bence tabi kökleri onu parçalarmı hiçbir fikrim yok ama kat kat düzgünce yerleştirilirse sanırım delmez, hatta şeyler vardır büük bir insanın nerdeyse sığıcağı siyah poşetler var ve gayette kalınlar yapı marketlerinde verilen poşetlerden yada çiçekçilerde bile var o poşetlerden ondan 1 tanesinin içinde doldurabilirsin, yerini sürekli değiştirmiceğin için 2 taneyi iç içe geçir olur zira poşet doğa 200 yılda öğütebiliyor içine koyucağın 20-25lt toprağa hasata kadar dayanırlar

Cannabis dedi ki...

Yahu Almanya'da nasıl bulamıyorsun aklım almıyor. Git bir büyük inşaat malzemeleri satan bir yere. oranın vardır mutlaka bahçe işleri köşesi. Heleki Nisan bitiyor artık orası zibil gibi malzeme kaynıyor olması lazım.
Hiç olmadı gir ebaye ordan al 3-5 günde elinde. zaten senin tohumlar, çatladı, matladı derken 2 haftada anca büyük saksıya aktarma zamanı gelir.
Yani bana buldurtacan en sonunda olacağı o!

:))

Cannabis dedi ki...

Al kardeşim. Almancam yok ama bal gibi plastik, köşeli, 21 litre. Ebay de aratabilirsin

1 Blumenkübel Blumentopf + Untesetzer braun 37 x 37 cm diye karşına çıkar :) Braun olmasına gerek yok yani kafana göre ne bulabiliyorsan :)

Sanalcan dedi ki...

arkadasın anlamada biraz sıkıntı cekiyo hacı yok diye bişe yok ne kadar büyük saksı okadar büyük köfte bu işte ilk kural hani tohum aldın orda yazıyoya m2de 1000 kilo mesela 1 kilo alman için ilk etken topragıon 40 50 lt saksıda olması 1 m2 alanda olamsı falan filan diye dvm eder bu sen 20 20 lerle anca 20gr alırsın almazsın oda saglanm yaparsan yani intenet dünyaya çag atlattı herşiey parmagının ucunda hangi dilde yazrsan yaz 20 ltlik saksı çıkar kardesım

Adsız dedi ki...

Anlama sorunu yok kafana takma sen , keske ebayde bakarken fiyatinada bi goz atsaydin 12 euronun ustunde bi saksiya para verilmez. Zaten grow boxa 500 euro verdim , 37* 37 saksi koyucaksam icine 4-5 tane saksi sigiyor .. Elimdeki tohumlardan nekadar kiz cikacagi belli degil 1-2 tane kiz icin bukadar masrafa girmege degermi zaten verse verse verecegi en fazla 60-80 gram arasi birsey , anlamada zorluk cekio demeden once biraz frkli acilardan dusunmek lazim , belkide stonedken yazmamak lazim Kardesim...

Adsız dedi ki...

Cannabiis scrog hakkinda uzun bi yazin olmus , sog hakkindada yazicakmisin bu aralar ?baslamadan iyi olurdu

Cannabis dedi ki...

Hey hey hey.Öncelikle birbirimizi kırmayacaz. kıracak olsak içki içip dağıtandan farkı olmaz üfleyenlerin. Ama üfleyenlere stoner denmesinin bir manası var dimi ? :) Taş yerinde ağırdır hesabı heheh..

Neyse dönelim konumuza. 7-12 Euro vereceğin saksılar tek kullanımlık değil ki. Yani onları işin bitince kaldır yıka kenara koy dursun. Ve evet haklısın az sayıda saksı sığar o kadar alana. 25 x25 ama derin saksılar bulsan köşeli, ya da benim poşet saksılar gibi bulsan.

Evet yine haklısın kaç tanesi dişi çıkacak belli değil ama şu anki haliylede belli değil. şu anki saksılarla (ki tam emin değilim ama 3-5 lt birşey o saksılar) o 60-80 gramı hayatta alamazsın. Hele ki, elindeki tohumların türünü bilmiyorsun daha. Yani indica mı, sativa mı, yani boyu uzun yoksa bodur çiçekler mi bilmiyorsun (bakıyormusun hepsi feminized felan çıkıyor, çok keyifli olur).

Yani eni sonu yetiştirerek tecrübe edeceksin ki, ufak saksılar işine yaramayacak. Burda tabiki zorlama bir bilgi yok. Sen deneyip öğrenebilirsin.

SOG konusunu da anlatacağım. Madem başlamadan bilsem iyi olur diyorsun. Şu anki haliyle sog da yapamazsın.

Nedeni de, SOG da amaç dar bir alanda bitkilerin boylanmasına müsaade etmeden sıkışık düzende minimum gereksinimde saksıları ortama doldurmak. Ancak seninkiler clon ya da feminized değil. Bu durumda 6 ncı haftalarda grow room un yarısı boşalacak. Bu tekrardan boya ene vermeye yol açabilir.

Muhabbet ile!

Sanalcan dedi ki...

arkadaşım madem pahalı geliyo yok demezsin çok pahalı bulduklarmın dersin bizimde burda amacımız insan terlemek deyil elimizden geldigince yardımcı olabilimek . çok pahalı demişsin ozaman kendin baska yöndemler denicez peynir tenekesi bulamıyorum demissin ozaman illaki koca almanyada demirciler vardır git oraya istedigin ebatta yaptır hem ucuz olur hemde dersinki MAİDEN :ADSIZ)) habirde su bidonları var tabi onlarda işini görür

KKK dedi ki...

Hemen hemen her satırı ve yorumu dikkatle inceledim dostum. ama asıl aradığımı bulamadım hatta söylememekte ısrar etmişsin.. şuanda yabancı forumlardan aldığım detaylara göre bi dolap hazırlıyorum. şu an'a kadar sadece kaplama ve havalandırma olayı tamam.. internetten ışık siparişimide verdim.. Işıkları ev adresime sipariş vermeyecek kadar paranoyak takılıyorum başıma gelen bir talihsiz olay sağolsun. ama bu feminised ve auto flowering tohumlardan mutlaka edinmem gerek çünkü artık aracılardan ve türevi gereksiz insanlardan canıma tak etti!!.. Geçmişte amsterdam'a yolu düşen bi kaç arkadaşıma sipariş vermiştim hatta parasını bile ödememe rağmen bir türlü temin edemedim. sonuç olarak yıllardır fotoğraflara bakar iç çeker dururum.

Bu hafta içi verdiğin ipuçlarından yola çıkarak - 5x Jack Herer 5x SuperLemon 5x White Widow 5x Master Kush sipariş vermeyi düşünüyorum.. onun dışındada şimdilik boklu dere cigarasıyla büyümeyi gözleyeceğim.. Belki sende yukarıdaki siparişimle ilgili bana yardımcı olabilirsen çok memnun olurum ;)


Çalışmalarını çok beğendim gerçekten tebrik ederim..tohumları temin etmeyi başarabilirsem bende daha ufak alan ve imkansızlıklarla nasıl bu iş nasıl yapılırı anlatmak adına çalışmalarımı fotoğraflayacağım.. bakalım neler olacak.

Cannabis dedi ki...

Ya tohumlarda öyle kampanyalar var dimi. Güzeldir o zaman o iş. Ama şimdi kenidnle çelişen bir durum var. Nedeni de, hem tohum bulabilmek getirtmek için çok uğraşmışsın (ki hala da olmamış) hemde feminized otomatiklerden istiyorsun.
O tohumları aldığında eğer klon almıyorsan, yeniden tohum getirtme derdin olacak. Tohumları alacağın yeri nasıl bulacaksın.

TOHUM BANKALARI: Googlea "top 10 cannabis seedbank" diye yazarsın. oralarda mutlaka listeler yapılmıştır. O listelerde girebildiğin siteler hala radarın dışında demektir. Euro üzerinden fiyat istiyorlarsa anlaki avrupada dır, Kanada firmalarından alma gelmesi 2-3 haftayı bulur. Diğer türlü avrupadaki bir iki haftaya elinde olur. Tohum konusunda paranoya yapmaya gerek yok. UCUZA kaçayım deme. Zİra ucuz tohumların genetiği güzel ve sağlam olmayabiliyor. Ama işte neden Top 10 lere bak diyorum, kaliteli olsun tohumların diye.

Otomatik alabilirsin ama feminized yazanlardan alma ki, ilk seferde ürettiğinde tohum bankan olsun.
Kolay gelsin :)

Adsız dedi ki...

Daha uzun saksi fikri guzelmis , ben genisligi onemli zannetmistim , alman forumlarinda.sog,u annenin Cicegin dallarini keserek Yapiyolar klonlama olayi herhalde ondan biraz kafam karisti .. En iyisi feminised tohum alip kendi tohumlarimi uretmek , ozaman rahatlikla sog yapabilirim , ve demin aradihim saksilari buldum 27,5*24,5*27 17 litrelik bunlar 4 koseli simdi bide bana sog icin en uygun tohumu soylersen cok makbule gecer. Sanalcan senide kirmak istemedim af ola

DGG dedi ki...

" En iyisi feminised tohum alip kendi tohumlarimi uretmek" demişsin, Feminised tohumlar dişileştirilmiştir tohumların dişi olma konusudna garanti veriliyor ve kendi tohumlarını oluşturmak için erkeğe ihtiyacın var yani femine tohumlarla bunu yapamazsın, ama sog olayı benim bildiğim her tür ile olur çünkü SOG da maksat minik tutmak bitkiyi küçük saksılarda kızları minik tutup çok saksı koymak eğer sok yapcak isen bosuna almışsın bence o saksıları ama Grow box almışsın yükseklik ile pek sorunun yok elinde tohum var (regularmı otomatikmi yada feminemi olduğu belli olmayan) bu yüzden o tohumları ek direk aldığın yeni saksılara 9 tane sığar sanırsam, yarısı dişi çıksa iyidir, normal büyüt hasadın çook olmayabilir ama 40 gram alsan dişi başına 5 dişi kalsa sana ilk denemede 200 gram iyidir bence en azıdnan tohumlarının cinsini öğrenmiş olursun yada türünü yada cinsiyeti hakkında bilgi alırsın, eğer femineyse bir sonrakine sog yada scrog yaparsın, işine karışmak gibi olmasın (galiba bunca şeyle karışmış oldum :S) ama benim fikrim budur elinde tohum varken tohum alma bence nede olsa tohumların çok eğer hasadın kaliteli olursa 2. ekişinde tohum bankanı yaparsın, bu benim ufak fikrim

Sanalcan dedi ki...

aflık bişe yok kardeşim .. gönüller bir olsun yeter

Cannabis dedi ki...

17 lt tamamdır. Feminized ile tohum üremez. Normal tohum alırsın, içinden erkek çıkar çiftleşir dişilerin tohumlanır.

Senin dediğin olay, feminized alırsın, Sonra birde annelik yer yaparsın. Klon almayı öğrenirsin, sonra o annelerden aldığın klonları ortama sokarsın sürekli. Bu durumda 1,5 tane grow box ın olması yeterli. Bir yerde düşük bir ışık sisteminde anneyi tutacaksın onun için lazım.
E 17 lt lik saksılarda soga girmene gerek yok normal üretim ile gidebilirsin. SOG için uygun tohum cinslerini ya o kadar çok tohum var ki, senin kaçınman gereken türler cüsseli türler Jack Herer gibi...

KKK dedi ki...

Öyle kendi tohum bankamı yaratıyım şeklinde girişimim olacağını pek sanmıyorum.. zaten daha önce skunk içtiğim için ne kadar çok bereketli olduğunu biliyorum. ticari kaygılarımda olmadığından dolayı 20 tane feminised tohum benim kafamı uzuuun süre kurtarır abicim.. bakalım az önce onaylattım siparişi :)

Adsız dedi ki...

Ozaman normal byutuyorum 17lik saksilarda , 27 euro 9 saksi buldum 12 euro vermekten kurtuldum saksiya .. Resimlerini yuklerim arada kizlarin buraya..

Cannabis dedi ki...

Bende banyodayım, çiçekleri flushlıyorum yani yıkıyorum artık. son haftasındalar ve toprakta kalan bütün gübreyi yıkıyorum. ki temiz temiz olsun :)) belim koptu tasla su döke döke resim ve konuyu paylaşırım bugün yarın...

Adsız en güzeli be kardeşim. umarım tohumların cins çıkar. KKK haydi hayırlısı diyoruz :) Herkeş bir EĞLENSİN YAHU :))))

Adsız dedi ki...

Bu flushlamada fazla sudan cicege zarar gelmiomu , bide su fluslamayi iyicene bi anlatsan herkez bi sulamadir deyip duruo , ve son olarak yeni yazi nezaman gelio

Cannabis dedi ki...

Ekledim flushlama mevzusunu. Zarar gelmiyor tabiki niye? Zira fazla su alttan akıp gidiyor. su birikirse o zaman kökleri çürütürsün..

Adsız dedi ki...

Hocam saygilar tekrar okudum msjdan sonraki yazilar gusel ben site ismi yeri filan istemiyorum yanlis anlasilmis o mevzu ben nasil yapildigi yani ne surede gelmis ne zamn siparis verilmis oturduklari yerin mi adreslerini vermisler kredi kartylami almislar cinsinden seyleri merak edip sordum yoksa o bahsettigin 10 sitenin heralde tamamina erisim war yani radarin disi dedigin erisim imkani ise e zaten o sitelere erisimde sikinti yok ben hic karsilasmadim yani daha oncede siparisim oldu ama bong filan almistim paranoya konusunda sikinti yoktu bide nerden baksan 6 10 sene olmustur ki gumruk olaylari cok degisti herseyi birak sundan 5 sene oncesine kdr oldugum yerde icen insana kimse karismazdi bile gulup gecilirdi simdi biliosun yakalandigin zmn seni yakalayan dingile extra para veriolar hal boyle iken insan 3 5 kez dusunuyor. Haa ben sadece fikrimi yani almak isteyip te cekinen insanlarin ortak sesi gibi dusun cunku etrafimda war belki 10 kisi tohum olsa ohoo ne siistemler neler neler de iste zaten onemli olanda tohum yani yoksa sende anlattin sistemi kurmak 30 dkkni almaz dogru yonlendirilirse insan ki yonlendirme fikir verme konusunda tebrik ederim eline saglik gayet hos olmus ama iste su hydro olayina bence el atmalisin gelecek orda gibi bide hydroda degisken cok daha komplike ama kucuk alanda daha kisa zamanda gozumle gormesem inanmazdim bide cicek basina 3 katina kdr daha fasla hasat sahane bsydir heralde bide unutmadan klonlama konusunda bekliyorum bnde nasil anlaticagini ben islemlerin hepsini yabanci forumlardan yaptim suana kdr orda yasayan da ciddi basarili insanlar mevcut bilgi paylasimi umarim son bulmaz burasi turkiye kafalarina gore is yapiolar ya aman diyelim bide feminized almicaz diosun sn smdi tekrar tohum almamak icin yoksa feminized alip klon mu yapmak daha mantikli saygilar diyelim mutlu kalalim ..

Cannabis dedi ki...

Yeni uyandım, kahvemi içerken uzun ve haklı yazını okudum kardeşim. Paranoya olmakta fayda var. Güzeldir, ki bak bu zamana kadar yakalanmamışsın. Lakin, tohum konusunda çok gerilmene gerek yok. Birincisi o bilindik siteler uluslararası calisiyor. Yani adamların sitesinden, normal alışverişine kadar bir ticari kimliği var. Evde yetiştirip tohum satmıyorlar. Adamların bir müşteri temsilciliği var vesair. Normal internet alışverişi gibi yaparsın ve bir iki haftada da postana sahip olursun.
Posta scanları konusunda en paranoyak devlet ABD dedir, kaldı ki, bir cok tohum sitesini görürsün, ABD'ye satış yapmıyoruz diye uyarı koyduklarını. E en çok trafiğin olduğu ülkede ABD'dir. Daha bugüne kadar yakalanmış bir tohum paketinin haber yapıldığını görmedim, duymadım.
yani her gün on binlerce kargonun geçtiği bir sistemden bahsediyoruz hacım. Uyşturucu için bile en kralı yapabilecekleri köpek bulundurmaktır. Şüpheli gördüğü paketleri (Ki bunu tutup zarflara değil büyük paketlere uygularlar) koklatırlar. TOHUM ları yakalayan köpeği (Ben olsam Mars'a tatile gönderirdim) götüne tekmeyi koyarlar :) Zira tohum YASAK değil! Tıpkı ışık sisteminin de yasal olması gibi.Ama biz gene de ışık sistemimizin duyulmasını istemeyiz, ya da gübre aldığımızın, yada saksı aldığımızın. Hepsi yasal, ama biz sanırız ki, "ulen saksıları aldık millet evimizde cigara yetitirecez anlayacak" sanırız :) Böyle bir şey yok! Ha ama yinede tedbirliyizdir, eve on tane saksıyı aşikare sokmayız... ya da ne bilim 100 kg toprağı parça parça taşırız... işte yasal olan şeyleri almamıza rağmen yasal olmayan bir şey yaptığımız için tedbirliyiz.,
Yani tohum almak bu tedbirin bir parçası değil. sadece paranın tokatlanmaması için bir tedbir aramalısın. onunda yolu, bilindik üst sıralarda bir tohum bankasıdır.

Bu günlükte önce en temel prensipleri anlatıyorum. Yani işte balkonuna atanları, tuvaletinde tohum yetiştirenleri felan. Sonra bir adım ileri yetiştriciliğe giriş yaptık devamı da gelecek. Yani SCROG u anlattık, SOG anlatacaz, Klon Anlatacaz, Hydro anlatacaz, Airoponic Anlatacaz wohooo daha çoook konu var :)

Kolaylar gelsin

Adsız dedi ki...

Hocam bnede yatmadan bi bakiim dedim cvb gelmis bn yurtdisinda yasarken su isi legalize it kampanyalari filan war turkiyede bile istedikte malum alkol tuketemeyen bi toplumda marijuna kulturu nu yerlestrmek cidden zor ki imkansiz gibi falan filan artik girdik bi yola yani yillardir ugrasirim artik birikimi su tohumlardn getrtiote yapmali avrupa semalarindaki cogu marjuna burdakinden gusel eglenceli en azindan farkli farkli seyler iste cevaplar icin tekrardn saygilar sonsuz sey sorayim sana baktim bazi tohumlarin aciklamalarinda sog olsun scrog olsun uygun die yazio ki senin tavsiye edecegin degilde uygun olani sana gore hangi cinstir bol hasat scrog vea sog a uygun gerci bu yontemleri yapinca 2 3 katina cikio die biliorum aldigin urun ama uygun cins onemli..

Cannabis dedi ki...

Şimdi paşam SCROG yapacaksan SATIVA türünden gideceksin. Uzun bitkiler, bol dallı bitkiler. Bu sayede Eleğin gözenekleri çabuk dolar..

SOG da ise Indica türlerini seçeceksin. Boyları bodur olduklarından sıkışık düzen büyümeleri uygundur.

Adsız dedi ki...

merhaba kardeşlerim benim şuanda 22 kök ğacım var yalnız bu ağaçlarımı dikeli 8 hafta oldu neredeyse 3 gün sonra tam 8 hafta olacak yalnız bırtanesi harc boyları 30 cm civarında yalnız btanesi 50 cm'e yakın 50 cmlıgın dısında fazla gözle görülür sömeklenme görülmüyor bu saatten sonramı olacak yoksa zmanı gectimi ltfen bilgi verebilirmisinz. mevsimimiz gecmeden ekimi yapabilelim bdaha kardeşlerim

JointCan dedi ki...

22 kök çok fazla
nerde yetişiyorlar, anladığım ilerde deyil.
8 hafta outdoor da hiç bir şey değil, indoor da ise sende onları yetiştirecek kadar lamba düzeneğin yoktur.
Mevsimin gidişatına bakılırsa, outdoor da hala çiekleriniz gelişme evresinde. Yani çiçeklenmeye daha çok zamanınıaz var.

Adsız dedi ki...

322. madde gereğince burda yazıyazan herkes dahil olmak üzere ip numaralarından ev veya iş yerleri tespit edilmiş arama izinleri ve kararları çıkartılmıştır.TÜRKİYE HUKUK AMİRLİĞİ

JointCan dedi ki...

:))))) Hukuk Amirim, ilerleyin her daim ARKANIZDAYIZ! Hep Destek, Sonuna Kadar Destek :)

Adsız dedi ki...

tahmınen outdoorda ne kdr surem var kardesm .? eylül başında olabilirmi ?

JointCan dedi ki...

Eylül sonu, ekim başı olabilir.. Eylül ortası da olabilir. BU fistüllerin %60 nın ne zman karardığına bakar.

Adsız dedi ki...

slm yetiştirme dolabının ölcüleri nekadar olmalı benim yerim ufak oldugundan 180 boyunda 90cm genişliyinde 50cm eninde yerim var sizce olurmu 3 tane sıgarmı agac cvp icin sididen tskr

JointCan dedi ki...

22lt lik peynir tenekelerinden kosan sanırım onlar 25x25 6 tane rahat atarsın hadi bir tanesini çık, oraya nem makinasını üstüne vantilatörünü koyacan eder sana 5 tane..

Adsız dedi ki...

cvp için tskrlr

Adsız dedi ki...

slm bir sorum olcak bu ışık sitemi 400 waat iyi olurda alırken balanslı demek yeterlimi yada bir ismi varmı yerim kücük oldugundan 250 waat düsündüm 250 waat lamba istedim bana purojöktör gösteriyor nasıl yapcam bu sistemi bilogu okuyorum iki tane 150 waat lamba koysam aynı görevi yaparmı cvp için tskrlr bide kapalı balkon sadece vantilötör koysam olurmu nem makinesi olmasa balkon hava alıyor nemi dengelermi

JointCan dedi ki...

Elektrikcilerden alacağınız ışık sistemi grow için pek bir işe yaramaz. internetten alıcaksınız yetiştirme icin özel lambaları. yeriniz ufaksa 1-2 bitkiye 250 w yeter.

Adsız dedi ki...

selamlar nasılsınız abi? bişey sorcam tahminen nekadar sürede hasatı alabilirim? suan köyde bakçede ektim biraz tepelerinde tohumlar oluşmaya başladı alttan büyük yapraklarıda buduyorum ortalama süresi nedir onu merak ediyorum ekimden hsatı alana kadar?

JointCan dedi ki...

tepede tohumlar oluşmaya başladıysa erkek onlar sök at. ne zaman ektiğine bağlı olarak eylül ekim gibi diyelim

Adsız dedi ki...

slm 180 boyunda 90 cm ğenişliyinde 50cm eninde dolaba kaç waat lamba işter cvp tşkrlr

JointCan dedi ki...

400w iyidir

Adsız dedi ki...

meraba kardeşim bende dişi tohumlar var 8 tane tohumu bugün toprağa diktim bi kabın içerisine büyümesi için ne yapmalıyım

Adsız dedi ki...

slm admin tohumu nasıl ekebilirim

ali sozen dedi ki...

op kokla oyle ek daha verimli oluyo

Adsız dedi ki...

Bob marley nisanın 20'sinde öldü...420 ordan geliyor :)

JointCan dedi ki...

Mayıs ta öldü.

fena lık dedi ki...

yenı ekılen togumun erkek yada dişi oldugunu nasıl anlıyorsunuz vede hangısı iyi dişimi erkekmi

Kara Mambo dedi ki...

Filizlendirmeyi kapta yapmak yerine yetişeceği saksıda yapsak ve filizin boyu 5-6cm ye ulaştığında bir çorba kaşığı yardımı ile daha fazla gelişmemiş olan kökü bir kaşık toprakla birlikte yerinden söktükten sonra filizi kenarıya alıp çıkarttığımız yeri derinleştirip bebeğimizi yapraklarına kadar toprağa gömsek sizce gövdesinin yine ince kalma olasılığı varmıdır ?

JointCan dedi ki...

saksıdan yaprak çıkardığı zaman onun kökü saksının dibini bulmuştur ya da yarısını... kaşıkla felan aktaramazsın. gövdesinin ince kalmasını istemiyorsan:

ışığı yakın tut (ilk günlerde 3-4 gün cfl ışık ver) cfl verirsen 10 cm dibine dahi sokarsın ışığı

mutlaka 24 saat fan çalışsın ufaktan azcık kıpırdasın yeter. o sürekli salınma gövdesini sert ve direncli yapar.

çok su verme nemli kalsın yeter...

Adsız dedi ki...

öncelikle blogları takıb edıyorum emegınıze sağlık benım durumumu anlatmak ıstıyorum yardımcı olabılırsen admın sevınırım ...
iötiğim haze ıcınden çıkan tohumu atım şans eserı tuttu bende odulendırmek adına 600 hps verdım yanlız ışık kucuk saksıdayken cıcek ılk 15 gun soğuk gordu dogrdu duzgun gunes bıle goremedı bunun kotu bısey olduğunu bılıyorum bır ay güzel ışık verdım torf toprağı kullanıyorum bu arada hormonda aldı 1 ay sonra bı sebebden dolayı taşımak zorunda kaldım cıcegı ama zarar görmedı bı gun ıkı gun yerını yadırgadı sadece yetıstırırkende gece gunduz yerı degısıyodu bıraz dengesını şaşırtı sanırım cıcegın outdoora alınca cıcek yalan olmadı ama buyumesı yavaşladı sanırım atamı hydro dayadım bu aralar bu ındoor dan outdoora gectı ondan mı cok uzun surdu daha once yaptım 2 buçuk ayda oluyodu kapalı alan damlatmada torf dan dolayımı uzun surdu bu sımdı cıcekler kotu durmuyor krıstallerı var dalda gozukmuyo ama ıstedıgım gıbı patlamadı bıraz daha ıyı olması ıcın nelere dıkkaet etmelıyım ? en onemlısı son haftalar su ayarını azaltmak mı lazım daha once damlatma yapmıştım onda sıkıntı yoktuda bunda su vermeyı azaltmam lazım mı daha etkılı olması ıcın son bıde cınsını öğrenmek ıcın altan 2 3 dal budadım kırptım yanı lemon haze mıs :D bu someklerdekı buyumeyı yavaslatırmı şimdiden çok teşekkürler

JointCan dedi ki...

resmen yazıyı çözmek için kastım ha :) Anladım ama sorunu. indoordan, outdoora alınca stres yapmış olabilir. birde ramazandayız aşağı yukarı 15 saat gündüz. çiçeklenme yavaş olacak tabi bekle ağustos geçsin güzel güzel. gübre iteleyip yakma çiçeği.

zulum dedi ki...

sizin anlattığınız gibi bi düzenek yapmam için gerçektende bana birisinin yardım etmesi gerekiyor 12 senedir kullanıcıyım bir tane şöyle senin gibi adam akıllı bu işe gönül vermiş biriyle karşılaşmadım aklı başında iş sahibi düzgün kişilikli kimseye zararı olmayan istanbulda oturan biriyim lütfen bana biriniz yardımcı olsun şuraya bak sanki çöpçatan sitesine bilgilerimi yazıp kız arkadaş arıyorum:))

zulum dedi ki...

ben ilk başta ev tutucam kesin kararlıyım çatı katı olması mümkündür taklacı güvercinlerim var onları orda uçurmak için ve böyle bişey düşünüyorum ve kesinlikle yapıcam sanırım çünkü burdan birisi ne benimle tanışır ne de satış yapar almanyadan bi arkadaşım gelecek bir kaç güne kadar altı tane tohum getirecek fakat o biraz şevkimi kırdı yapamazsın edemezsin diye falan filan.. getireceği tohumlar erkekmi çıkar dişimi çıkar orasını oda bilmiyor yani sanırım ilk bir kaç defa hüsrana uğrayacağım kesin. arkadaşlarım arasında her zaman en güzelini tedarik eden bendim ama artık bende güzelini bulamıyorum paramızla güzelini yakalayamıyoruz. yukarıda ilk satırda okudum banada birisi burdan dese satarmısın ne istiyosun diye bende huylanırım rahatsız olurum hatta cevap bile vermem.

JointCan dedi ki...

E bak en baştan anlatmaya başlamışım adım adım. Tohumu nasıl çatlatacağından bardağa nasıl aktaracağına... ne tür ışık ne tür nem ne tür gübre hepsini anlatmışım. geriye bir tek malzemeleri almak kalır. onları temin etmek daha kolay. internetten çatır çatır bulunur. iyice oku blogu... sonra iş malzemeleri bulmaya kalsın gerisi çorap söküğü gibi gelir.

zulum dedi ki...

kısaca sırasıyla 6 adet yada 10 adet tohuma kaç wolt ışık ışık markası rengi toprak gübre vitaminler küçük bi oda mı kutumu rica etsem yazarmısın. başka türlüde yardımcı olabilirmisin..

zulum dedi ki...

dün akşam yazdım ya sabaha kadar rüyamda gördüm resimdekileri yetiştirmiyodum satın alıp içiyodum hep hani rüya 15 30 saniye sürer derler ya harbidende benim rüyam sabaha kadar sürmüştür:)

Adsız dedi ki...

hocam merhaba; elimde on adet mexican sativa var, sitesinden baktım indoor veya outdoor diye ayırmamış ama forumlarda hep outdoor ekildiğini gördüm, ben bunu indoor yapıcam sorun olurmu sence?

JointCan dedi ki...

Boy sorunu yoksa ortamda bir şey olmaz.

Adsız dedi ki...

selamlar arkadaslar

Adsız dedi ki...

Amerikalılar tarih yazarken ters yazdıkları için 4.20 yani 20 nisan aynı zamanda da ulusal "ot bayramı" ve o gün saat 4'ü 20 geçe de herkes ateşleyerek iftar ediyor :)

Kaynak:Amerika

Adsız dedi ki...

slm baboş süpersin bişe soracam topraksız yetiştiriyolar cıgarayı bi kovanın icinde kökler gcen bi videoda gördüm evde düzenek kurmuş topraksız nası oluyo bi fikrin varsa paylaşırmısın tşkk

JointCan dedi ki...

Hydro sistemde yetiştirme o emmoğlu... bizi bozar :)

Adsız dedi ki...

slm admin kafama takılan bir sey var fluslamayı ne zaman yapılacak bide scrog yaptıkdan sonra fluslama zor olur sonucta scrog la kızlar sabitlenecek onlarrı orda cıkarıp banyoda flus yapmak nasıl olacak

JointCan dedi ki...

Evet SCROG da flush biraz zordur. Ama 3 kuruşa bir akvaryum su pompası alırsan halledersin. saksıların altına bir leğen koyarsın, sonra suyu verirsin, ya da bir hortum çekersin çeşmeden üstten taşmayacak şekilde ayarlarsın suyu alttan da pompa suyu çeker... ya da elekleri kalın paket ipiyle yaparsın sonra kesersin benim gibi.. o şekilde taşırsın saksıları ..

Adsız dedi ki...

cok tşk ederim jointcan bilgilerin için sana minnettarım :)

Adsız dedi ki...

bide son 2 hafta kala flush yapacam değil mi joint

JointCan dedi ki...

blogu oku bi zahmet

Adsız dedi ki...

Selamünaleyküm kardeş ben filelere torbacıdan aldıgım 400 tane siyah tohum seçerek ektim peçetede filizletip suan yaprakları var 4 tane küçük küçük tarlaya ekeceğim 20 30 gün sonra ve 2 3 güne kadar gidip sulayacagım kaç günde gübre dökneliyim ne gübresi dökeyim acaba? 4.5 ay toprakta bakarsam ağacın tekinden kaç gram alırım? acaba erkek çıkma ihtimali nedir ilk deneyimim kusuruma bakma boşa gitmesin diye çabalarım cok soru sordum ama

JointCan dedi ki...

outdoor (dışarıya ekim) için değil bu blog.

atmaca dedi ki...

Usta benim bitkim kucuk bi saksida yeni ciktilar daha simdi ben onlari cicekcilerde posette sstilan hazir topraga alicam ancak suan normal toprakta bi sorun olurmu. Saksi olarakta damacananin yarisini kesicem yeterli olurmu kac ltlik bi saksi olur yarim damacana. Simdidden cok sagol dostum

JointCan dedi ki...

Blogu oku hemşerim

popcik sdakokoömX dedi ki...

öncelikle merhaba sizin yardımınıza çok ihtiyacım var ve ben torbacı lakabı olan kısılerden kısa donemlıgınede olsa kurtulmak amaclı kendı capımda ufak tefek bır sey kurdum ınsanların dılınde olan fakır duzenek tarzı dıye soylenene bende hıcbırı yok cok gızlı bır sekılde yetıstırıyorum ve bunları kurmak cıdden cok zor ılk once sızın talımatlarınızla yaptıgım fılızlendırme gayet başarılı oldu ve koku dıpte kalacak sekılde dıktım ve tohumunu topragın hemen dısında bırakarak yanlarındakı boslukları toprakla doldurup bastırmadım toprak yumusak kaldı aralarında bır tane dunya guzelı bır bebegım var :) buyuyor daha 1 hafta ıcerısındeyım uzadı 2 yaprak cıkardı ve gayet yesıl otekılere baktıgım zaman bır cogu dıyebılırım uzamıs ama yaprak acmamıs ucunda tohum tarzında bır sey kafası bukuk duruyor ben bunları sadece fılızlensın dıye yaptım sonra aktarıcam ve topraga en guzel sekılde aktarmayıda acıklarsan sevınırım ne vantılator ne gunes ısıgı son zamanlarda alıyor ama hıc yeterlı degıl bıraz guclensın aktarıcam

JointCan dedi ki...

yawrum önce sen bir blogu oku. tohum çatlatmakta biraz büyümesinde mesele yokki. eni sonu elinde ancak çimen olur içeceğin Cannabis değil.

popcik sdakokoömX dedi ki...

o tür konularda problem ıyı okudum bıraz buyuyecek sonra topraga aktıracm gunes cok fazla gorecek o durumu soruyorum ve topraga nasıl aktarılacagını suan saksıda dedıgınız gıbı lutfen ıskalama sansım yok

JointCan dedi ki...

Nasıl aktarılacağını blogda anlattım

popcik sdakokoömX dedi ki...

merhaba arkadaşım senin yardımını isteyecem fotoğraflara bakıp yorum yaparmısın dıye ılk onceden mesaj atacaktım ama boyle gondermek daha ıyı olur dıye dusundum bunlar daha cırkın haldeydı 3 -4 gun gunes goruyorlar ve dırıldıler nasıl durumdalar sızce ve fakır hane dedıgımız en onemlısı gızlılık oldugu ıcın cok dıkkat cekıcı bır sey yapamıyorum sera yaptım kendı tarzımla uzerını kapattım yan taraflarını acık bıraktım kı sıcaktan nem olup olmesınler dıye ve arasıra capa ıle topragın ust sert tabakasıı ufak ufak catlatıyorum kı daha yumusak olsun dıye toprak ve gunde bır sefer suluyorum cunku toprak ıslak dokunuyorum gunde 2 kere zararlı olacagını dusundum ve bu suyu aksamları aksamuzerı verıyorum guneste vermek gıbı seyler sakıncalıymıs yaklasık 1 haftayı gectıler gubre zamanı geldı dıye dusunuyorum gızlılıkten dolayı benım her yerde bulabılecegım bır gubre soylersen sevınırım ve saglıkları hakkında nasıl gorunduklerını ve yorumlarını beklıyorum tesekkur ederım
http://hizliresim.com/KnvRaa
http://hizliresim.com/wv0blD
http://hizliresim.com/w19L3b
http://hizliresim.com/wLJyXz
http://hizliresim.com/Krq3az
http://hizliresim.com/e7Oqpr
http://hizliresim.com/KPR0Ab
http://hizliresim.com/KgNqDQ
http://hizliresim.com/x96Q3O
http://hizliresim.com/KqgbaV
http://hizliresim.com/eQka0r
http://hizliresim.com/eXn0jO
http://hizliresim.com/wbOran
http://hizliresim.com/Kd6PaQ
http://hizliresim.com/e5Ag3A

JointCan dedi ki...

Daha bit kadar çiçeğe ne serası neyi saklıyon. zaten yonca gibi bişi olsun yarım betre kapatırsın
ikincisi şu anda gübre istemez
üçüncüsü toplam kaç çiçek olacak
dördüncüsü : smoothgarden.com veya toprakvesu.com veya magicplants.net ten bio grow, bio bloom al.

popcik sdakokoömX dedi ki...

senin gibi diğer kişilerde sera hasatı arttırır yazıyordu bır kac sıtede gordum ve yaptım kendı capamda ve ısıyı daha yuksek sekılde verıyormus 8 tane var bu kadar olacak sonuçta o çiçeği gören pek olumlu karsılamıyor

JointCan dedi ki...

Benim gibi ne demek ulem, koca blog yazmışım tek bir satırını göster öyle bir şeyden bahsettim, kapatıp giderim. birincisi erken ekmişsin daha nisan sonu bile değil. ikincisi sera yaptım demişsin ışık bile aldırmıyorsun.

Adsız dedi ki...

bana yardımcı olurmusun bişe sorcam

Adsız dedi ki...

MERABALAR BENİM BOLKANDA3 SAKSIM VAR YAKLAŞIK 6 SAAT GÜNEŞ GÖRÜYOR NASIL YETİŞTİRMELİYİM AGACALRIMI ÜÇ FARKLI AGAC VAR AMA NE YAPACAGIMI BİLMİYORUM NE ZAMAN BANA SÖMEK VERİR BANA NE YAPMAM GEREKTİGİNİ YAZARMIISINIZ TEŞEKKÜRLER..

JointCan dedi ki...

işte kafa güzelken soru sormayacan :) soru sormak için mesaj attın. şimdi benim sana sorun nedir diye mi sormam gerekiyor. yazsana gülüm sorunu...

JointCan dedi ki...

ne yapacağımı bilmiyorum derken? koca blog yazdım tek farkın güneş ışığı ile yetiştiriyorsun... eğer yeni ektiysen geç kalmışsın demektir. nisan sonu gibi dışarıya ekilir eylül ekim sonu gibi hasat alınır. geri kalan her şey blogdaki gibi devam eder. gübresidir, suyudur, budamasııdr vesair.

Yorum Gönder

 
;