23 Nisan 2012 Pazartesi

O- CANNABIS YETİŞTİRME : ÇİÇEKLENME 8.HAFTA

FLUSHLAMA-YIKAMA

Ya çok üzüldüm. Flushlama esnasında çektiğim videoların hiç birini kaydetmemişim. Yani resim olarak bile kaydolmamış. Yazık oldu o kadar emeğe. Neyse mecburen  bir youtube videosu üzerinden anlatacam bu işi. Aslında kolay görünen zahmeti sadece banyoya (veya bahçeye)  taşımak ve sabırla suyun akmasını beklemekten ibaret bir işlem.
 önce videoyu seyredelim sonra altında ben dakika dakika anlatılanları özetleyecem...

01.20 ci dakkaya kadar temiz ve güzelce yıkanmış cigaranın nasıl anlaşılacağından bahsediyor. İçinde gübre, zirai ilaç, kırıntısı kalmasını istemiyorsanız bu önemli bir konu. Peki cigaranızın bu zımbırtılardan iyice temizlenmesini nasıl anlayacaksınız. Bu testin adına kül testi diyorlar. Yıkanmış ve tamamıyla arındırılmış cigaranın külü açık gri olur. Joint sonuna kadar bir sorun yaşamadan kendiliğinden yanar. Eğer adam gibi flushladıysanız, içtiğiniz tür neyse onun aromasını ve kokusunu vede tabiki kafasını o kadar iyi alırsınız. Bu içinize çektiğiniz cigaranın saflığını gösterir.

Eğer tembelliğe kaçıp son 1,5 hafta sadece temiz su vererek ve en azından bir sefer tamamen fluslayarak yani yıkayarak temizlememişseniz (azınıza sıçim o zaman bu kadar ne anlattırıyorsunuz :) ) içtiğiniz cigaranın külü siyah bir hal alır (tam 0.57'de resmini görürsünüz ne kadar fark olduğunu)...

Tadı diğerine göre bok gibi olur, bazan sağlam öksürüğü tetikler. İçtiğiniz şeyin içinde olmaması gereken gübre ve ilaçları da ciğerlerinize çekersiniz (veya kek yapar yersiniz :)

01.25 ten sonra yıkama olayının anlatımına geçiyor. Artık neden yıkamamız gerektiğini biliyoruz. Nasıl yıkayacağınızıda görerek anlayacaksınız nasılsa. 02.00 da topraklı üretimdeki yıkamayı görüyorsunuz. tabi sizin öyle bir drenajlı sistem kurmadığınızı düşünerek, benim gibi banyoda yıkadığınızı farzediyorum. fıskıyeniz (yoksa bir kovayı ılık su ile doldurarak) ile tazyiksiz bir şekilde saksılarımızı sulamaya başlıyoruz. UNUTMAYIN, drenaj deliklerin yeteri büyüklükte olduğundan emin olun. ve yine unutmayın ki ortalığı birazcık çamurlu su götürecek. Gerçi Türkiye'de ki banyoların zemininde drenaj delikleri var. olmadı küvetin içinde yapacaksınız. Ne kadar uzun süre yıkarsanız o kadar iyi. Hatta bunu ileriki sulama gününde bir iki kere daha yapabilirsiniz. Burdaki TRICK, son 1,5-2 haftada sadece su ile beslenecek olan çiçeğin yaprakları sararmaya başlar. Bu doğanın takliti gibi olur.

Hydroponic Sistemde ise biraz farklı durum. Onlar zaten haftada bir içerdeki besinli suyu değiştiriyorlar tamamen. Onların da yapacağı önce tanklarına temiz suyu (borular dahil) sirküle ediyorlar 24 saat. Sonraki 1 hafta 10 günde tamamen temiz su veriyorlar. Ayrıca çiçekleri tek tek sulayarak oluşmuş tuzlanmayı da yıkıyorlar.

Zirai ilaçların yıkanması ise çok daha zordur. Bu yüzden bunu verenler çiçeklenmenin başında verirler ki ileriki haftalarda sistemden en yüksek mümkün mertebede çıksın gitsin. Doğal böcek kontrolünde uğur böceğinden bahsetmiş (bizde uğur böceği satılan yer yoktur herhalde) bizim işimiz olmaz :)

Eee artık bunu öğrendiniz videonun sonundaki resmede baktığınızda, artık arkadaşlarınızla üflediğinizde sizin cigaranızın külüyle onların ortama getirdiği boklu dere cigarasının küllerini karşılıklı koyar gösterirsiniz :)))

son olarak çiçeklerin en son hallerinin resmini koyacaktım ama bir çoğu net çıkmamış dangalak gün ışığı yüzünden. kameramda güzel değil anasını satim, 7,2 megapixel miş. ulen artık bu pixelde cep telefonu yok :) neyse olduğu kadarı ile bakın...

 Bu resme sağ tıklayın , resme bak deyin sonra zoom yapın. artık o fistüllerin %80 koyu kahverengi olduğunu görüyorsunuz. Hasadın geldiğinin bir başka habercisidir bu. E bir kaç gün daha sabır gerekiyor :)

Güzelliklerle kalın!

(Edit: Hasat için son 4 gün. Aşağıya yeni resimler ekledim. Flushlama yaptıktan iki gün sonraki hallerini çekeyim dedim. Göreceğiniz üzere hepsi sağlıklı ve kendi seyrinde çiçeklenmeye devam etmekteler)





66 comments:

Adsız dedi ki...

Cok saol bilgi icin , sanirim cesme suyu kullandin flushlarken , bu bitkilere zara vermiyormu ?

Cannabis dedi ki...

Son haftasında çiçeklenmenin. Zarar görmeye bile fırsatı olamayacak yani. Neticede çeşme suyundan mikrop akmıyor, sadece sertliği cannabis için fazla ya da azdır. E bu son haftada Ph ı farklı olan suyun hasadı azaltacağı arttıracağı yok. Bundan sonra çekeceği besin bırakmamaya çalışıyoruz ki temizlensin. O bakımdan bir zarar görmeyecektir.

Adsız dedi ki...

Öncelikle merhaba..4 yıldır bu bebeklerle ugraşıyorum imkanlarım dogrultusunda cok sınırlı olsada balkonumda yetiştiriyorum güneşin dogdugu an sabah 6 dan itibaren öglen 12 1' e kadar güneş görüyor ve fazlasıyla ihtiyacı olan sıcaklığı ve ruzgarı alıyor balkonumda büyük kare 20lt üzeri saksılarda yetiştiriyorum ve organik gübre ve toprak kullanıyorum ama ph degerlerini ölçme lüksüm olmuyor ve icindeki besin oranın kalitesini haliyle bilmiyorum satın aldığım yere güvenmek zorunda kalıyorum

Adsız dedi ki...

Ve yavaş yavaş az miktarda gübreliyorum düzenli bi şekilde şuanlık imkanım ve ev icinde yer olmadığı icin ligth ve diğer toolkits leri kullanamıyorum ve haliyle süpriz verimler beklemiyorum..ilk 2 yıl hernekadar büyük saksılarda yetiştirmesemde dallanıp budaklanma cok olmasada 70 80 cm boylara ulaşıp aşırı sık sömeklenme zoom edici bir thc ve muthiş bir tat elde ettim ama şu son 2 yıl boy ve sömeklenme tatmin edici olmasına rağmen thc oranı yok denicek kadar azdı son 2 yıldır hayal kırıklığı oluyor doğal olarak kullandığım 2 cesit tohum var ww ve süper skunk cimleme yaptım saksılara almadan bu durumu paylaşmak istedim sebebi neden kaynaklı olabilir son 2 yıldır kullandığım toprakmı gübremi yoksa güneşi 6 saat görmesimi.. Blog yöneticisine ve paylaşımcı dostlara teşekkürler

Cannabis dedi ki...

Önceki senelerde nasıl güzel hasat aldıydınız ki? yani aradaki farklar ne 2 sene sonra. farklı ne yapıyorsanız sorun da ordadır.

- Toprak olarak torf kullanın
- Eğer dış bahçe toprağı kullanmışsanız parzit yada örümceklenme olmuş olabilir. o topprakları imha edin, saksıları kaynar suyla felan dezenfekte edin
- Gübreniz önemli, vegetation da 20-20-20 olmalı, çiçeklenmede 0-40-40 a kadar yolu var.
- Tohumlarınızı iyi muhafaza ettiğinizden emin olun. kuru ve karanlık ve serin prensip bu.
- ww ve super skunları aynı ortamda yetiştiriyorsunuz. kırmadınız birbiriyle değil mi?
Daha fazla detay yani :)

DGG dedi ki...

ya ben bu tohumları sorcaktım sürekli aklımdan çıkıyor, cannabis tohumları toprağa deymeden ne kadar süre saklanabilir ? mesela diyelimki tohum bankamızı yaptık o tohumları ne kadar süre içinde ekmeliyiz ?

birde saksı olayında alanıma uygun saksı aaramaktansa Sanalcan arkadaşımız bir öneride bulunmuştu, demirden yaptır demişti aklıma yattı zira yerim kısıtlı ve istediğim ölçüde yaptırabilirim (amcamın dükkanında kendim yapıcam) 31x31 yapmayı düşünüyorum 1 metre kareye 9 tane sığdırabilirim böylece, ama litre olarak ne kadar gelir bilmiyorum sonuçta saksıları biliyorsunuz bu ölçülerde olan bir saksının derinliği ne kadar yapılmalı ?

Adsız dedi ki...

Hayır ww ve super skunk ları kırmadım :) ama imkanlar dogrultusunda sağlıklı ve güzel ekipmanlar ve ortama ulastığımda düşünüyorum farklı türlerle ugraşmayı :) ama şuanlık uzak bi plan kardeşim.. tohumlar ise gayet iyi durumda nemsiz kuru bi ortamda ışık vs. Görmüyor..topragımda sanırımki sorun yok parazit börtü böcek vs gibi bunlara cok dikkat ediyorum sulama ise sık aralıkla azar azar toprağın nem kaybetmesine izin vermiyorum elimden geldikce ve zamanım oldukca bunun yanı sıra musluk suyu dahi kullanmıyorum ki pek bi sakıncası olmamasına rağmen ama gübrede pek emin değilim sonuç olarak aldığım yer ne sebeble hangi bitki için aldığımı ve organik oluşuna dikkat ettiğimi gayet iyi biliyor ama ilgisiz bi davranış ve kalitesiz bi gübre satmış olması olası tabiki kardeşim..şu son 2 yıldır thc durumunun aşırı düşük yok denecek kadar az ve sömeklerin cok sık dolgun olmaması yaprakların o ilk 2 seneye nazaran canlılıgını parlaklığını ve koyu renkte olmayıp al benisini kaybetmesi boyları ortalama dedigim gibi ilk senelerdekine yakın 10 15 cm farkla azaldı ki ilk yıllar 70 80 cm stabildi ki böyle basit imkanlar cok sınırlı ve basit olmasına rağmen şaşırtıcı bi koku cok sık sömeklenme tat ve görünüşe ulaşıyordu hani dallanma budaklanma yukardaki resimlerdeki gibi ağaçlanmaya ulaşmıyordu miniyatur bi durumda oluyordu ama buna nazaran tadı damakta kalıcak leziz bi icim sağlıyordu kardeşim

Cannabis dedi ki...

DGG'ye : Şöyle hesapla gidelim. Arkadaşım WW hasadını aldı, aradan belkide 1 sene geçti bana gönderdi, bende de bunlar 1 sene felan bekledi, sonra arkadaşa gönderdim birazını geri (bana ilk verene yani). Oda rusyada ekti felan çıktı. Bende daha sonra ektim yani nerden baksen 2 seneyi geçmiş tohumlar güzel saklanırsa çatlıyor.

Ben nasıl sakladım. Tohumları güzelce seçtim. irilerini aldım. alüminyum folyoya hava almayacak şekilde kapladım. onu da plastik bir ilaç şişesinin içine hava girmeyecek şekilde tıktım :) çekmecenin serinliğinde beklediler :)

Saksılar : E demirden yapacan da, iki ayda o pas mas olur bok olur. Ha şu galvaniz malvaniz mi yada paslanmayan ne varsa ondan yaparsan uyar bak. E 30x30x35-40 cm de yüksekliğini yap. Yeterde artar bile.

Cannabis dedi ki...

Adsız'a: E tabi bir de 2 senedir aynı türü içiyorsunuz. Aslında ne beklemeniz gerektiğine dair alışlmış ta olabilir beyniniz. Lakin fiziki gelişmemezlik haa orda duralım.

Gübreler için çok güzel indoor toprak için gübreler var. Çoğu Dutch growerların tescilli üretimi. Internetten alabilirsin rahatlıkla. %100 yasal gerilmene felan da gerek yok. Tabi gene ne site ismi veririm marka ismi :)

Gübre seçeneğini göz önünde tutuyoruz. Birinci bölümde de alışma mevzusunu konuştuk aklıma başka bir sebep gelmiyor. Belliki ya çatı katındasınız ya da yerden yeterince yüksek bir katta ki, bitkilerinize böcek möcek bulaşmıyor. Diğer şartlar tamamen aynı görünüyorsa tek ihtimal gübre kalıyor.

Cannabis ÇOK FAZLA BESIN ÇEKER TOPRAKTAN. Yani iyi beslemeniz gerekir her iki dönem içinde. İyi bir gübre ve sulama dengesi ile birde sağlıklı budama ile gene eski güzellikte hasat alırsınız diye düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

Herkese hayırlı akşamlar. Saygılarımı sunarım Cannabise. Bütün yorumları açılan konuları tek tek okudum. Sizin kadar pro olmasamda kendi çapımda beni tatmin edecek şekilde sigara yetiştiriyorum. Şu ana kadar torbacıdan aldığım sigaraların tohumlarını ektim. Her zaman aklımdaydı güzel bi tohum alıp onu yetiştirmek. Ama cesaretimi toplayıpta bi tohum sipariş edemedim. Hep bi içimde korku oldu. Nedenide 1-2 sene öncesinde aileme yakalandım öğrendiler içtiğimi haliyle çok üzüldüler tabi. Sırf bu yüzden sipariş etmedim edemedim üzülmesinler bi daha diye. Çokta araştırdım ta yurtdışından gelicek sıkıntı olurmu yada bana ulaştığında aha sen karttan tohum almışın hadi ifade vermeye tarzında saçma sapan şeyler. nette bi ton gereksiz adamın yazdığı yorumlar , açtığı konular böyle düşündürmeye itti beni. Ama gördümki burda sipariş eden arkadaşlarda var. Bunca zaman yalan yanlış bilgilerle avundum hep. Ama şöyle güzel bi tohumdan güzel bi hasat alıp keyifle içmek istiyorum. 5-6 kişi bu tohum siparişi ile alakalı sorularını sormuşlar sana. Son olarak bide ben sorayımda içimdeki şüphe tamamiyle kalksın gitsin artık.
Bi sıkıntı çıkmaz dimi ? :)
Şimdiden çok saolun Hepiniz bi tanesiniz kalın sağlıcakla :)

Cannabis dedi ki...

Hehehhehe sana da güzel akşamlar azizim. Demek her soruyu okumamışsın. zira aşa yukarı bu soru 5-6 kere soruldu. Aşa yukarı da aynı kaygılar.
ya ben bunun için bir başlık mı açsam :) Dur en eyisi açayım öyle bir başlık herkeş bir rahat etsin :)

Adsız dedi ki...

Hocam su tohum konusunda paranoya yaptik paylastik sana ek sayfa actirdik walla ;)
Emegine saglik tesekkur ederis budur yani bunu icen adam zaten disarda heryerde bisekilde birbirini buluo dusuncesindeyim.

Adsız dedi ki...

yazık çok yazık acıyorum sizleri ananız bunun içinmi doğurdu sizleri tüh size

Cannabis dedi ki...

Hayırdır niye kızdın böyle hocam?

DGG dedi ki...

@Adsız yaşınız büyük olabilir bize zaten kızmışken labali tavırlarla sizi dahda sinirlendirmeye gerek yok :) belki çevrenizde içenler vardır belkide yakınınız içiyordur belki o yüzde bu tepkiyi veriyorsunuzdur bunlar sadece var sayım ama içen biri olarak bizi bir dinleyin onda sonra kızın, ilk olarak şunu belirtiyim bu blogun reklamı yapılmıyor sağda solda ve zaten bu iş aklında ola kişiler yani growerlığı merak eden kişiler googleye yada başka bir arama motoruna bununla ilgili taglar yazıp aratıp buluyor bu blog kimseyi öznedirmiyor buraya giren kişiler büyük ihtimalle içiyor yada içmeyi ciddi anlamda düşünüyor ve bu bloga giren herbir kişi için sevinelisiniz zira bu sayede bu bloga giren gençler ne ile beslendiği hangi toprakta büyütüldüğü eler spreylendiği hangi koşullarda akratıldığı kimin elinin değdiğini bilmediği ve en önemlisi verdiği paranın hagi silahlı örgüte gittiğini bilmeden alıp içiyorlar bu blog sayesinde bu kişiler içtikleri şeylerden dolayı vicutlarıı kimyasalla doldurmuyor, tamami ile organik bir yetiştirme anlatılıyor bu blogda bunu özellikle elirtmeliyim.

kafalarda oluşan "esrar" öcüdür düşüncesi yaptırdı size bu yorumu belkide o konudada söyle açıkliyim kenevirden elbise, halat, yapı malzemesi, hayvan yemi, kahvaltılık gevrek, kağıt... vs vs gibi birçok şey yapılıyor seliloz bakımından ok zengin bir dönüm kenevir bitkisinden üretilen kağıt anca 4 dönüm ağaçla üretilebiliyor, ve kenevir yıllık bitkidir, buda demektirki 10larca yıllık ağaçlardan 1 yıllık kenevirin 4 te 1 i kadar kağıt üretiliyor, ve birçok hastalık için kullaılan ilaçların içinde bulunuyor, "medical maruana" değimide burdan çıkmıştır şuuda belirtiyim sigara içen bir ingiliz 60 yaşında ölüyorken jameikada 100 yaşına basmış bir amca elinden jangasını düşürmeden yaşamına devam ediyorken sokakta içilen sigaranın daha çok "öcü" olduğu konusunda tartışmak anlamsız sanırım, kızdığınız nokta nedir sizin ?

Cannabis dedi ki...

Güzel cevap DGG :) Neden silmedim bu arkadaşın mesajını? 12 bin kişi girmiş dünyanın her tarafından. listeyi döksem şaşırırsınız. Brezilyadan, Vietnama kadar :)12 binde ilk negatif mesajımızı aldık. Hani tükana giren ilk paranın duvara asılması gibi bende mesajın kalmasını istedim :)

Eskilerde, yani babam daha çocukken, üzerineki krsitalleri parmaklarında yoğurup küçük hap gibi yapıp iştahı olmayan çocuklara verirlermiş, ya da uyuyamayan, ya da yemek yemeyen...Babam (annem dahi) onun babası yedi düveli aşırı muhafazakar bir insan. Ama bildiği bir şey var, bu bitki zamanında üretilmiş, köylüler lifinden elbise, ip, kristalinden ilaçlarını yapmış. Sonra, bir gün ABD'de alkol lobisi bunun yasaklanması için başarıya ulaşmış. Yasaklanmış, bizimkilerde hemen peşinden.

Vietnam savaşında daha öncesinde çiftcilerinea: savaşı desteklemek icin hemp ekin diye teşfik veren, bunun ulusal, vatanseverlik görevi olduğunu söyleyen de ABD: Hİç bir resmi ölümün kaydedilmediği kimyasal ilaçların içinde bulunan yan etkilere sahip olmayan %100 doğal bir ilaç. Nitekim artık ABD de bir çok eyalette medikal anlamda kullanılması izne bağlı olarak serbest bırakılmış durumda. Ama binlerce yıldır bu topraklarda kendi çocuğunun ilacını kendi üreten halkın elinden bu bilgi alınalı çok olmuş. Artık bunu bilen ne nenelerimiz ne annelermiz kaldı nerdeyse.

Analarımız bizi bunun için mi doğurdu? Ben size Aspirinden ölenlerin sayısını yazsam kalp krizi geçirirdiniz. Ama duymanın ne önemi var. KAfada "tabu" kalmış bir kere. Siz bana esrardan ölüm kaydını gösterin tek bir tane bile kabulümdür. Overdose (aşırı doz) olan içiciyi gösterin. Kavga edebilen cigaracıyı gösterin. Bugün avrupa ve abd hippileri bile söylüyor; "bunu içtikçe sosyalleştik, içtikçe konuştuk, konuştukça birbirimizi sevdik, birbirimizi sevdikçe bir şeylerin yanlış olduğunu anladık, savaşlara, sömürülere, zulümlere karşı olduk... işte cannabisin gerçekten yasaklanma sebebi budur..."

afiyet olsun (içemediğim halde tüm içen kardeşlerime şerefe diyorum)

Adsız dedi ki...

Hocam o adsiz ben degill de msjlari silmisin galiba sen benim bn mi sasirdim yoksa ..??
Ben su tohum konusunda konusan msj yazan filan iste

Cannabis dedi ki...

Tohum konusunda bir chapter açtım en son onu bir oku. ondan öte ilave edecek bir sözüm yok. Yani ne kadar sorarsan sor tohumu nerden alacağını söylemiyorum.

Tohum konusunda başka bir soru ise, ben birşey silmedim. Ve gördüğün gibi hemen hemen her mesaja cevap veriyorum. Eğer nerden alacağını sormayacaksan bir daha sor sorunu...

Belkide hangi chapter ın altına yazdığını unutmuşsundur soruyu. Yani atladğım pek soru olmuyor benim genellikle...

Adsız dedi ki...

Ayrica katilmak istedim ustteki mevzuya gusel orenklerle anlatmissinizda olayi malesef olay resmen kaliplastirilmis durumda ki cannabis olayina insanlar uyusturucu gozuyle bakiyor e normal ulkemizde okumus insan nufusu %20 lerde belkidir gerck anlamiyla e uni okuyupta sosyal olsun olmasin icmeyen insan oranida gerckten bi hayli dusuktur bircok insan bunu birsekilde bir yerlerde denk gelmistr gelmedim diyen yalan soylemis olur bence o yuzden boyle bir ortamda kimseye bsyleri anlatmamiz pek mumkun degil bu tepki gosteren insanlar zamani gelince bunun satilmasi icin destek veren kesimden insanlara dolayli yoldan yardim ederler farkina warmazlar ama burda iki olay paylasilsinki burdaki olayda tamamen icen kndi icsin disarki torbayica para kaptrmasin oda kotu amacli kisilere destk olmasi. Gibisinden ornek cok nyse anlat anlat anlamazlar hocam ama tabi bi can sikintisi olmussa gecmiste normal bi tepki saygilar..

Adsız dedi ki...

Yok yaw sormadimki hic zarten isim snden sikinti yok o konuda sordugum sey tohum onerisiydi herseferinde tohum almk istemem sonucta o yuzden alirken 4 cesit 5 adet yetrrli olurmu bide feminized almicas tekrar tohuma para vermemk icin bide cins onerisi isterim uyarsa sog scrog uygun bol hasat emege deymesi babinda enerjili olan stonehead istemiyorum bide
Saygilar

Cannabis dedi ki...

Tamam işte bak hatırladım o soruyu... ve cevapladıydım. ama hangi Chapter ın altındaydı hatırlamıyorum.

Ya ne içmek istediğine sen karar verecen. Stoned olmak istemiyorsan white widow veya Jack Herer gidecen.

Şimdi paşam SCROG yapacaksan SATIVA türünden gideceksin. Uzun bitkiler, bol dallı bitkiler. Bu sayede Eleğin gözenekleri çabuk dolar..

SOG da ise Indica türlerini seçeceksin. Boyları bodur olduklarından sıkışık düzen büyümeleri uygundur.

Misal Jack Herer boylu dallı bitkidir. Ondan sog olmaz...

Sanalcan dedi ki...

uff ya bu tohum la ilgili soruları okumaktan bana gına geldi adminde aynı sekildedir sanırım arkadaslar neyin tribindesiniz anlamıyorum adam site ismi vermiyo haklıda bilen alan arkadaslarda vermiyo e biz bunu nasıl bulduk bi düşünün ya google diye bişe var ya bundan öte aslında akıllı adama diyecek bişede yok admin aslında istemeden baska bir şeyi anlatır ken bir site ismi verdi mesela ordada var akıllı olmak lazım bakın bunu büyük harfle yazacam 2 kere okuyun EĞER SİZ TOHUM TEMİN EDEMİYORSANIZ GETİRTEMİYORSANIZ SİZ EMİN OLUNKİ BU BİTKİYİ YETİŞTİREMEZSİNİZ BÜYÜTEMEZSİNİZ YAPAMICANIZ İŞLERE BULAŞMAYIN DERİM TOHUM NERDEN BULURUZ DİYOSUNUZ E KARDEŞİM BU BLOGU BULDUYSAN TOHUMU NASIL BULAMIYOSUN .... NETTE KARŞINIZA ÇIKACAK HER SİTE SİZE %90 ULAŞACAKTIR EMİN OLUN VE TAVSİYEM ŞU BELGESELİ SEYREDİN (İNSİDE MARİJUANA) VE bizle dalga geçmiyosanız bir daha tohumla alakalı bişe sormıcanıza eminim..

DGG dedi ki...

@sanalcan bu sanırım biraz ağır oldu ya, ilk zamanlarını hatırla sende bir paranoya içinde dğeilmiydin yada onların durumunu düşün bu konuda etrafta o kadar çok rivayet varken bu işi hakkıyla yapıp blog günlüğü olarak paylaşan birine ulaşmışlar belkide şu ana kadar giricekler en büyük macera budur ve bu macereya girerken ekipmanlarını sağlam seçme hedefindeler ama şu konuda eliştirebilirsin, blog okunduğu zaman insanın aklında sorular oluşuyor aklına soru gelene tavsiyem blogu tamami ile okumalarıdır, o zaman sorualrına cevap bulurlar çok soru soruldu ve saolsun adminde hiçbirini cevapsız bırakmadı akıllarında oluşucak sorular (ki bu işe yeni başlayan insanların bilgi kısıtlığından dolayı akla birkaç kalıp soru gelir) tamami ile cevaplanmış ve kesinlikle yorumlarıda okusunlar bu akıllarına gelen tek kişinin onlar olamicağını ve sorulmuş olucağını düşünüp yorumlarıda okurlarsa her türlü soruya cevap bulabilirler bence tohum sitesi istediği için değilde blogu tam olarak okumadan yorumlara göz gezdirmeden yorum yapmaları eleştirilmeli ve hevesini kırma insanların be dostum :), denesin insanlar yakalanırsada en fazla denetimli serbestlik alır işer işer dururlar :)

Cannabis dedi ki...

Heheheheh ben sizi bide üfledikten sonra yazışırken görmek istiyorum :) Bence artık narkotikte bırakmıştır bu bloğun peşini. O yazıktır diyen arkadaşın da torbacı olduğuna inanıyorum :) E adamın elinden müşterileri alıyoruz ya la :))) Hehehehe ya ben uyanayım kavhe içeyim... gene manyadım... kavga etmiyonuz dimi? Çok güzeliz boşverin...Düzeyli, güzel insanlar giriyor soruyor... boşverin paranoya etsinler. onlara da hak vermek lazım.

HELE SİZ BİR YETİŞTİRMEYE BAŞLAYIN :))) Gerçi bende hiç paranoya olmuyor yahu yakalanacam diye. hatta şimdi yetiştirme dolabı salonun ortasında. adamın 4 ayda hiç mi geleni olmaz? Gelen olacağı zaman tahliye borusunu toplıyorum, kabloları dolabın içine tıkıyorum, veriyorum tütsüyü kapaıyorum ışığı :) fıss fıss tıss tıss :))) bitti ...

Hele gündüz vakti gelen olunca cok basit, tshirt ümü çıkartıorum, kapının yanında bakıyorum buyur komşu felan, e bakıyo müsait deyilim söylüyo diyeceğini çekiyor gidiyor hehehhehe...cool man :)))

DGG dedi ki...

yok admin ne kavgası :), kavga etmek için nedenimiz yok :) sanalcan bu konuda benden çooooooook daha çok deneyimli ben sadece ouduğum ve izlediklerim kadarıyım ama sanalcan hatırladığım kadarı ile yetiştirmiş ustam sayılır saygım sonsuz :), sende baya rahatmıssın admin ben olsam kapı çalındı ana görcekler korkusuyla üçbuçuk atar odada olan dolabı üstünü nolur nolmaz diye örtmeye çalışırdım :)

Sanalcan dedi ki...

arkadaşlar paranoya yapmaya gerek yokki bende bu hiç olmadı olmıcak bişeyi oldurmamak için hep pozitif düşündün . ama hep tekrar
gözden geçirdim.. bu işin ticaretinde deyilseniz kimse size bulaşmaz ha bu deyildirki kafanıza sıkıntı gelmez diye gelebilir 15 senedir hiç başıma gelmedi ama çok gördüm .. zaten bunu bilmeyen artık pek yok gibi herkesimden içen var içici kaldıktan sonra korkacak bişe yok pisikolojların sitelerinde negatif düşünce çok az var .devletler bu bitkiyle nasıl para kazanılacanı beceremedkileri için bizim gibiinsanlarda yalandan yere işiyip duruyor halbuki bu bitkiden neler yapılıyor okurken sıkılıyosun ...

@DGG kardeşim sertlik deyilde oldugum gibi yazmaya çalışıyorum fakat blogu okudugunda zaten başından itibaren çok açık eğer cannabis yetiştireceksen bu son kararınsa))) tohum sıkıntı olmaması lazım deyilmi???

Cannabis dedi ki...

heheh DGG, baba eğer dışarı ışık sızıyorsa (gerçi sızmıyorsa bile) dolabı neyle örtersen ört hehhehe. Benimkisi seyyar tahliye borusu. biri önceden haberli geleceği zaman topluyorum koyyorum dolabın içine. Kapatıyorum da ışığı mis gibi.

Geriye koku kalıyor, e tütsüydü fıs fıstı onu da kapatıyoruz. daha da olmadı, e bekar adamın evine geliyorlar;)

Yetiştirme odana kimseyi sokmayacan hacım. Gelen gidenin çoksa da yetiştirmeyeceksin. Prensip basit. Hiç anlatamazsın ortada bir dolap sağından solundan borular çıkıyor, içerde 400-600 Watt balast wınnlıyor, pervaneler dönüyor :) hahhahhah

Benim arkadaşım "Bilgisayar Serverı var, soğutma fanları onlar" diyordu odasına aldığı hatunlara :))) Kızlarda yiyordu da bi yere kadar yani, akşamın bir saati küt diye ışık açılınca , dolap sana World of Warcraft resimleri gibi içerden dışarıya nur hüzmeleri ile dolunca server diye zor yedirirsin :))))

Keyifle Kalın :)

Sanalcan dedi ki...

ahiret kapısı gibi bi dumanı eksik)))

DGG dedi ki...

yani mantıkende tohum en kolaylarından biri zira hiçbişibulamadın aldığın bir meşeden bile tohum çıkıyor (kesinlikle o ekilmesi bu kadar emeğe yazı olur ama yinede deneme için iyidir), aşırı bir paranoyası olanlar bunları deniyebilir içleri rahatlayıncaya kadar, bencede sanalcanın dediği şeylerde haklı dfalarca aynı soru soruldu ve sorulmadandada rahatlıkla bulunabilicek bir mataryel tohum ama şöylede düşünek lazım aramızdaki bazı kişiler torbacı görmemiş, arkadaş ortamında arakaşlarının gidip aldığı getirdiği sardığı cigarayı içmiş ve bir otamda yetiştirmeyi duyup heves etmiş insnlar vardır ve azımsanıcak kadar az değillerdir bu insanlar için düşüülürse bu bloga girip yazı yazmak bile macera 15 senelik tecrüben var :) bahsettiğim kesimin yaşı 17 - 18 :) aradaki deneyimi göz önünde bulundurarak tohum konusunda çok paranoya yapılmasına anlayış göstermeliyiz ama bu paranoya yapan insanların blogu okmadan yorum yapmaları hoş değil ki sanırım 2 mizinde kızdığı nokta bu okumadan sorular sorulması ve bu soruların çoğunun tohumun temini ile ile olmasıda baya dikkat çekiyor :) 2 mizde geçmişkonuların okunasını istiyoruz sadece farklı dile getiriyoruz sanırım :)

Sanalcan dedi ki...

ne ustalıgı kardeşim bu ülkedeki 75 milyonun 70 milyonu bançeydi tarlaydı bilir genetizde var ama bende hep şehirde yaşadım köyde gezdim)

DGG dedi ki...

hmm server iyi fikirmiş :) yartıcılığıda arttıryor sanırım bu meret :) (al bir yararı daha :))

DGG dedi ki...

olsun sonuçta türklerin bahçeyle uğraşması ağaç diler ve aklına geldikçe sular :) yada maruldur rokadır eker arada sular aradad toplar yarısı çürür ) ama cannabis ayır ışıdır kontrolüdr suyudur gübresidir nemidir ince işçilik saygım sonsuz yetiştirene :)

Sanalcan dedi ki...

şimdi şu var öyle bi bitkiki bu hiç aklına gelmicek yerde bakarsınki bu nasıl oldu, e bu tarafda gözün gibi bakarsın ölür. ha tabi bunun yetiştirme teknine göre içerdemi dışardamı hepsinin farkıbir metodu var bizde burda birbirimizin deneyimlerinden bilgilerinden yararlanacaz burda olma sebebimiz bu öyle deyilmi ... yakında size çok saglam bir organik gübre tarifi vericem yengeç arıyorum fotoraflarla detaylı olarak vericem

Cannabis dedi ki...

:))) Ya bide tabi tufa sorular bunlar. Blogu suçlayabilecekleri hiç birşey yok. Yani bong satmnıyor, cigara kaadı satmıyor :) ki satsa bile hiç biri suç deyil o ayrı :)

Tek mesele tohum! tohum da yasak değil ama, olur ya...bir şekilde bir yere yönlendirirsem, alıp bunu savcıya "bak çok işgüzar oldum, felanca blog da tohum almaları için yer gösteriyor özendiriyor" diyebilsin. o savcıda gitsin erişimi engellesin :)

Tohumdan önce "özelden" konuşalımmı abi vardı :)
Ben en çok onu seviyordum. İllegal birşey soracaktır herhal. Misal "abi cigara nasıl yetiştirebilirim?" :)

Bunlar güzel şeyler, ya da kafam güzelken mi güzel geliyor bunlar bana... yok ya baya baya güzel :) Ben bide hepsine cevap yazmışımdır ha :)

Cannabis dedi ki...

Wooo dipnot: bugün ziyaret aşmış.. her gün bir rekor kırıyor yaw blog trafiği :) yok yok merak etmeyin, günlük ziyareti 100 bin bile olsa çekirdek reklamımı bile komam bloga...

Herşey PAYLAŞIM bilader... ne biliyosak o...e o kadar biliyoruz demektir.!

Happy 420!

Adsız dedi ki...

Geç oldu ama eyvallah kardeşim sağol fikir ve önerilerin için :)

Adsız dedi ki...

Admin iyi guzelde , 1 hafta kaldi kizin durumunu resimleri felan atsan yeni yazi yazsan guzel olur ..

Cannabis dedi ki...

Yaw yeni resimler ekledim bu başlığa o son 4-5 resim daha dün çekildi. 3-4 gün sonra hasatları var işte :)

Cannabis dedi ki...

Benmi geç cevap verdim de ondan geç oldu demişsin? yaw uyanınca cevap yazmışım hemen :)

Adsız dedi ki...

Nekadar hasilat bekliosun bi takmin yap bakalim

Cannabis dedi ki...

Walla bir tanesi çok zayıf. yani düşün 400W altında sadece iki tane olmalarına rağmen. Diğeri bir türlü palazlanamadı, Bud güçlendiremedi. Gerçi WW nin budları ufak, öyle kolun gibi bud vermez.
Birinden sağlam bir 60 gram var. diğerinden 40 çıksa 100 gram. E ben ayda bir nefes içiyorum hadi bilemedin iki nefes... Tütünsüz bir cigara sarsam herhalde bana bir ay yeter. :) Sen düşün bu hasat bana ne kadar gider :)))

Not: Öncekilerden anca 3 senede %10 nu içmiştim :)))

Adsız dedi ki...

Bence 40 veya 60 gram mukemmel rakamlar , helal olsun

Adsız dedi ki...

Hayır kardeşim kendi adıma teşekkür için geç kaldım :)

Cannabis dedi ki...

Ne demek azizim... teşekkür yok... mutlu ol, keyfin güzel olsun yeter...

Adsız dedi ki...

Wws icin ne
Diosun evde buyutmek icin uygunmu ? Cok hasilat birakirmi ?

Cannabis dedi ki...

WWS nedir? White Whidow (S)? White Widow u soruyorsan, SCROG yapmadıkça çok hasat vermez. Ama verdikleri seni 10 bin fitte uçurmaya yeter :) Dedim ya, ben içici bir adam değilim. Hatta sevmedim bile tadını, kafasını felan. Ama WW efendiye şapkamış çıkarır, bir dizimi kırar saygıyla eğilirim :)))

Adsız dedi ki...

Wws skunk tan bahsetmistim aslinda

Cannabis dedi ki...

teamdü o zaman. Yani WW-S baya bir kırma bir ırk. Büyütmedim. Ama baya bir kırma strain. White widow, Northern Light (ki NL kendi içinde WW ile kırılarak yaratılmış) Super Skunk ile kırılmış.

WW nin hasadına m2 de (en ideal şartlardan bahsediyoruz) 450 gr derken WW-S de 700grama kadar çıkmış rakam. Evet hasadın bol olur, WW ye nazaran.

DGG dedi ki...

bekliyoruz merakla :)

Adsız dedi ki...

Hocam blog tartisma bilginin en saglikli bulunmasi ogrenilmesi icin kurulur yasini bilmiyorumda ben bi 10 senedir bu turk versiyonu olanlari yetistrmekteyim sora basina anlatsam yok yaw diyebilcegin bi olayda gecmisse emin ol benden daha paranoyak olurdun yazilarimi okudysan ki okumamissin galiba birinde site ismi vea benzeri birsey sormadigimi nasil degilde olabilecek guvenlik sorunlarini ogrenmek farki insanlarin dusuncelerini merak ettim ki farkli kafa iyiidir dogruyu bulmak icin bide seed banklarda kocaman harflerle bu is oldugunuz yerde yasal olmayabilir guvenlik sizin sorunuzdur tarzi yaziylada surekli karsilasinca ve ulkemizin bu olayla ilgili mucadelesi dunyanin tavri bu konuyla ilgili ve hollanda da bile yari yariyadan fasla bi karsit gorus cikmasi falan filan daha sayilck sey cok o yuzdendir ki tedirgin olduk sorduk fikirler neler die anlik farkli cevaplar en azindan eskisi gibi dusuncem kurmaca yok yani ben bu isi hydro olarak olsun farkli yontmler deniyerek yapiorum ha maksadim bu kdr ugrasmisken duzgun genetiklimbitkiler buyutmek bunun icinde yillardir aranan ve olmayan bi yer bulduk birakta ozgurce ne ne degildir nasil olur soralim paylasalim
Saygilar

Cannabis dedi ki...

Yaw rahat ol sen... sor istediğin ne varsa...bak dün bi dünya bira içmişken chat kutusu koydum. artık birbirinize, bana online olan kim varsa ona anında sorabilirsiniz. yoksak , burdan sorarsınız... ufacık kağıttan bir gemiyiz, üfleye üfleye gideriz :) güzelliklerle!

Adsız dedi ki...

Yaw tabikide bide tartisalim abi bulalim en guvenilir dogruyu sonucta bizler azinlik tarafiz ve bu isi bize yaptrmak istemiolar bunu birak pornoyu bile yasaklayan bi ulkede yasiyoruz ozgurluklerin kisitlandigi bi yer yani burdaki ortamin guselligi turk zihniyetinin fazla oldugu biyer bu ise ilk basladigimizda ne turkce yazi vardi ne turkiye ile ilgili birsey ben merak ediyordum benim gibi dusnuo kosturan ugrasan zaman harcayan bakiyorum meraklisi cok ya oylede olsun icen eksin kendi kndine zararsiz icsin abi olaybu ne torbaci pislikleriyle ne dier dingillerle ugrasmasin adamlarin. Artik amaclari pis yani eskisi gibide degil en guseli tohum isinidebi sekilde cozucem haa baktim olmuoo atlargiderim abi nedir yani en kotu 20 30 tohum alcagima 10 adet alirim gelirim vize derdim yok sadece ucak parasi ki anlatilanlar fikirler filan filan bunlarin hicbirine gerek olmadigini soylemekte bu arada radar diosun da ben daha bi tane bu veya bununla ilgili siteye erisim engeline rastlamadim gerek malzeme gerek se tohum olay acik zaten yazio herifler hediyelik esya olarak satiolarmis galiba karismiorus yetirstirm konusuna filan die msj yazdim da dedim turkiyede yasiorum filan gonderim olurmu olursa nasil olur gibilerinden 4 farkli siteye genel olarak anlatim bu sekilde gonderirizz sorun yok ama sorumluluk size ait gibilerinden laflar filan
Saygilar sunuyorum hepinize kimseye kizmiyorum dsrilmiyorum yazilanlar yanlis anlasilmasin bizler rahat mod cocuklariyiz kavga gurultu bende yok en azindan ;)

Bu arada admin bey hydro konusunda yardimci olabilcegim kaynaklar war en azindan kndi imkanlarim ile yaptigim 3 farkli sistem war deep water culture,drip method,aeroponic. Paylasilabilinirr.

nehip aslan dedi ki...

white whidow un açıklaması nedir acaba

Adsız dedi ki...

jonit selam,

kız şu an resimde ki gibidir. http://a1208.hizliresim.com/10/n/c25ds.jpg
aşağı yukarı 3 haftadır çiçeklenme gübresi verdim. Hasada ne kadar var bir türlü anlamadım. ama haziran da dünyaya geldi. bu kızın yıkama olayı ne zaman başlamalı ve hasadı ne zaman alınmalı sence... Tşkler.. Malumadam

JointCan dedi ki...

Hasadı yakındır, çiçeklenme gübresi vermeye devam et. şişsinler iyice. birde yakın çekim NET bir resim koy. fistüllerin yüzde kaçı kararmış görelim. Çok güzel görünüyor tebrik ederim. tırtıklama orasından burasından. hasadını adam gibi al.

aras Akcansoy dedi ki...

jointcan bir sorum olacak. fluslama olayına ne zaman baslanmalı??? out door için.. çiçeklenmedemi yoksa gelişimdede yapmanın faydası varmı. ve ne sıklıkla yapmak gerek cevap verirsen sevinirim. blogda baktım ama bu sorularıma cevap olacak bişey bulamadım yada ben görmedim.

JointCan dedi ki...

Bu saksıda mı, yoksa direkt toprakta ekilimi olduğuna bağlı olarak değişir. Saksıdaysa kolay 5 gün içerisinde işlemi bitirirsin.
hasattan beş gün önce iyi bir flushlama yaparsın. yani saksıya üstten taşmayacak şekilde su verirsin hortumla veya taşıma. hortumla verdiğin su aksın gitsin alttan. yarım saat bi saat.

ertesi gün aynı işlemi bir daha gerçekleştir. ve bırak 3-4 gün kurusun çeksin suyu. sonra hasat.

direkt toprağa ekili ise son iki hafta gübreyi kes. kökleri çok derine gitmiş olacağından flushlama imkanın olamayacaktır saksıdaki gibi. ama yinede sadece su vereceğinden sistemdeki kimyasalları olabildiiince atmış oluruz. o yüzden piyasadan kimyasal gübreler vermeyin diyorum ya. içinize çekeceğiniz şey kimyasal gübre atığı olmasın!

Adsız dedi ki...

Dostum merhaba ben 60*60
fluslama yaptiktan sonra isik saati nasil olacak 12/12 ye devam mi? bazi yerlerde flushtan sonra 2 gun karanlikta birakin yaziyor. kararsiz kaldim. ben benim kizlari 1 hafta once flushladim bugun yarin tekrara fluslayip 2-3 gun sonra hasat almayi planliyorum. Kizlari bu 2-3 gunluk donemde karanlikta mi birakmaliyim?
tesekkurler simdiden dostum.

JointCan dedi ki...

60*60 nedir onu anlamadım tabi. Ama flushladıktan sonra evet 12/12 ye devam. flushladıktan sonra suyunu çekene kadar 3-4 gün ışık altında tutmaya devam ediyorsun. sonra iki günde zifir karanlıkta tutabilirsin...

Adsız dedi ki...

merhaba zira ilaçlarını temizlemek için flush lamayı anlatrırken uğur böceğinden bahsetmişsin ben temin etsem kaç tane lazım ve odaya öylece bırakıcakmıyız..?

JointCan dedi ki...

NAsıl okuyorsun arkadaşım yazdıklarımı. Uğur böceği zirai ilaçların temizlenmesi için değil, "spider mite" denen böceklerin parazitlerin temizlenmesi içindir.Flush ise topraktaki kimyasalların yıkanmasıdır.

Adsız dedi ki...

Peki üstat, torbacı hurdacı takımından aldığımız otu flushlamanın, veya ona benzer bir teknik ile içindeki katkı maddelerini temizlemenin bir yolu var mı?

Ya da daha geniş anlamda sorarsak, hasattan sonra flushing mümkün mü?

JointCan dedi ki...

hayır

Adsız dedi ki...

Merhaba. Bende evde saksida yetistiriyorum. Çiçeklenme aşamasına yeni geldi fakat bugün toprağında çok ufak beyaz böcekler gördüm. Onlardan nasıl kurtulabilirim. Yardımcı olursanız sevinirim

Umut Ozucelik dedi ki...

Dostum öncelikle kolay gelsin direk konuya girmek iyi olacaktır. .
Şimdi ben bir taslak hazırlayıp öncelikle bitkilerin üzerlerindeki olumlu olumsuz değişimleri öğrenip akabinde istedikleri veya fazla gelenleri ayırt etmek iyi bir verim sağlayacaktır şüphesiz açıp okumadıgim bakmadıgim sormadigim yer-kimse kalmadı lakin en mutmain ve de takdir edersiniz ki artık kolay kolay duymadığımiz "GÜVEN" duygusunu bir tek sizin sitenizde yakalayıp sımsıkı sarıldık lakin sizde doğal olarak satış ile alakali tüm cezai işlemlerden büyük bir titizlikle uzak durma adına bu konu ile alakali hiçbir ticari is yapmıyorsunuz ancak bizler güvenilir doğru ve gizli ürün gönderen siteleri nasıl tokata gelmeden bulacağız ne bilim en azından gizli ve güvenilir teslimat yapan bi site ismi olsaydı harika olurdu

JointCan dedi ki...

Umarım bu isim soy isim senin değildir. Bu kadar gizlilikten, şundan bundan bahsedip kendi adın soyadınla bu soruyu sorduysan enteresan olurdu. Neyse öyleyse mesaj at kaldırırım anında.
Geleyim soruna. Ben dilediğim tohum bankasından tut, her türlü parafinelya satışı yapan yerelere kadar reklamını yapmamda hiç bir yasal sorunum yok. Yasal olan bir ülkede yaşıyorum. Ancak prensip olarak en başından böyle bir fikir itici gelmiştir bana. Reklam almak da öyle. Öyle olsa gider profesyonel site açarım çok da para kazanırım emin ol. Bu sayfa o zihniyetin ürünü değildir. İnsanlara bir ilacı tanıtıyorsun, dar gelirli insanların bu ilaca tarlacıya torbacıya mafyacıya dömelmeden ulaşmanın yollarını açıyorsun.
NAsıl ulaşacaklarını göstermek ise, aynı zamanda o kanallara ulaşmış pek çok insanın, belkide emniyetin önlem alması sebebiyle ulaşamamasına yol açacaksın. Buda bir vebal. Blogu okursan neye nasıl ulaşacağını kolaylıkla kendin çıkarabilirsin. Değilse, yapabileceğim bir şey yok. Yardım edebileceğim her konuda, her soruyu yanıtlıyorum zaten.
kolay gelsin.

Yorum Gönder

 
;