24 Nisan 2012 Salı

TOHUM NASIL BULURUM?

ESRAR, MARIJUANA YETİŞTİRME -YURT DIŞINDAN TOHUM TEDARIK ETMEK:



Yok arkadaşım kimseye site ismi felan verecek değilim :) Yani prensip felan bozmuyorum. Ama herkese verdiğim açıklamayı birde ayrı bir başlık altında vermek şart oldu. Neticede meraklar giderilsin, bu blogdan alınacaklar bilinsin diye.

a) Hangi Siteler Güvenli: Neticede bu işi yapan bir kaç ülke var. Tohumlarına Euro istiyorsa Avrupa'dan, Dolar felan bazındaysa da muhtemelen Kanada'dan gelecektir. Peki ama hangi sitenin tohumları gerçekten söylediği kalitededir ve güvenilirdir?

Bunu test etmenin en kolay yolu, Tanrı insanı, insanlar da Google'u yarattı demekten geçiyor. Diğer arama motorlarının tarayıcıları bu kadar hızlı deyil sanırım. Zira Google da bulduğum güncelliği diğerinde bulamıyorum. Google u açtık, içine "top ten cannabis seed bank" veya "best cannabis seed bank" diye yazdık kapadık arattık. çıkan sayfaları inceleyin.

"E ama ingilizcemiz yok aga" listeler ve yorumlar için alın kopyalayın metni sonra google translate i kullanarak metni cevirin. alın size buda halloldu. (https://translate.google.com)

Bu listelere girebilmiş siteler hali hazırda mahkemeler tarafından erişime engellenmemişse, işte size aradığınız siteleri buldunuz demektir.

b) Ödemeler? en güzeli paypal ile yapılan ödemelerdir. Birincisi paypalın uluslararası garanti iade sistemi var. Hem sizin için hemde ticari işletme için önemli bir özellik bu. Yani yamuk yaparsa paranı iade eder. Kredi kartı ile alışverişte de sorun çıkmaz. kredi kartınızdan "tohum parası" diye bir çekimde bulunmuyorlar nasılsa.

c) postalama: en rahatı da bence, belli olacak şekilde göndermiyorlar zaten. birde ufak posta olduğu için gümrüklerde taranmaz bile. mektup zarflarınn içinde 10 tane tohumun peşine düşen ülke örneği yok dünyada. En çok ABD de yasaktır. Hatta tohum şirketleri sitelerinde uyarılarını koyarlar ABD ye satış yapmıyoruz diye, ancak neredeyse en çok tohum trafiğinin olduğu ülke de ABD'dir. Daha bugüne kadar zarftan on tane tohumu yakaladık diye bir haberlerine rastlamadım.

d) Kargo Şekli ÖNEMLİ: Kesinlikle orjinal paketlerinde istemeyin! Tshirt içinde, CD içinde veya herhangi bir zamazingonun içnde istemeyin! Ufak naylon paketlerin üzerine ismini etiketliyorlar, normal zarf ile gönderiyorlar. Kesinlikle koca kargo zarfına, kutuya koyduracak paketlerden kaçının. Yok şöyle zulalayalım böyle zulalayalım, seçeneklerini asla işaretlemeyin. 

e) UCUZ TOHUM HİLESİ: genel olarak Dutch Tohumların kaliteleri bellidir, aşa yukarı fiyatları da aynıdır. Tek tohum kimi yerlerde 12-15 Euro ila 10-15 İngiliz Sterlini arasında değişiyor. Daha ucuzları da var elbet ama: Ben açıkcası çokda güvenilir bulmuyorum bu ucuzculara. Nerde nasıl yetiştiği belli olmayan, saflığı veya oranları belli olmayan tohumlara sahip olmanın hiç bir kazancı olamaz. Netice de en güzeli bir sefer alıp kendi tohum bankanı yapmaktır. Ya da klon gitmektir.


Tohumun suçu yoktur, Tohum toprağa girdikten, cinsiyetleri belli olduktan sonra mevzu başlar :)))

Kolaylar gelsin!

118 comments:

Adsız dedi ki...

AYIP ŞEYLER BUNLAR OĞLUM

Cannabis dedi ki...

Ayıp mı? Hemde Büyük harfler ile... Blogu baştan sona okudun mu ablacım/abicim?

pAşA dedi ki...

ayıp die yorum yapana kadar ayıpladığın bi konuda asıl senin ne işin var önce bunu ayıpla kendinde..!

Adsız dedi ki...

benim oğlum girmiş bu sitelere takip ediyorum hiç iyi birşey yapmıyorsunuz evladım

Adsız dedi ki...

şakaaaa :D kameralara bi el sallayın bakalım

Adsız dedi ki...

http://oi45.tinypic.com/15ox95f.jpg
bu resimdeki ve
bu videodaki dişilerin türü nedir acaba
http://www.youtube.com/watch?v=wLbWyFuaOD0&feature=related

Adsız dedi ki...

cehesse

Adsız dedi ki...

videodakiler süper skunk benziyorlar ama emindeyilim resimdekiler chesse ondan eminim admin e sor odaha iyi biliyor bu işleri

Adsız dedi ki...

broken 3434. admin outdoor için yerim hazır coco peat torf 10 lük saksılar ve sıvı gübre ph düzenleyici hepsi mevcut bana tohum önerirmisin almanyada kuzenim var o belki yardımcı olcak ama korkuyormuş birde korkmasına gerk olmadığını açıklarsan yukarıda zaten belirtmişsin fakat avrupa alım çok kolay buraya ise kargo çalışmıyor oradan
çalışsa bile kaybolma ihtimali çok yüksek ben derdimi anlatamadım kendisine yardımların için teşekkürler admin bizi bir bilgilendirsen sevinirim..

Cannabis dedi ki...

:) Peki oğlun girmiş te bu siteye amcacım. Kazara mı girmiş? SOnra burdakileri okuduktan sonra, kazara Avrupadan ya da Kanada'dan tohumlar sipiariş vermiş. SOnra yine biz dedik diye gitmiş özenmiş, 400-600 Wattlık ışık sistemleri, balastlar kablolar getirmiş. SOnra nerden baksan bir metrekarelik bir dolap peydahlanmış evinin içinde. sonra saksılar girmeye başlamış evin içine, nerden baksan 15-20 lt lik.... Sonra bahçe toprakları girmeye başlamış torba torba. Sonra fanlar, nem makineleri, gübreler....Sonra 4 ay kah 24 saaat çalışmış ışıklar, kah 18 sonrada 12 saat... Ve siz, oğlunuzun her yaptığını, bilgisayardaki geçmişini takip eden abimiz, bunu farkedememişsiniz....

Oki bu siteyi bulmuşsunuz, oğlunuz da okumuş... keşke oğlunuz niye bu siteyi okumuş diye bir konuşsanız...Gardiyan olarak değil, zamanında sizde genç olduğunuz için mantıklı olarak konuşun. Tabi konuşmadan, ne konuşacağınız hakkında oğlunuzdan fazla bilginiz olsun değil mi. Bir araştırın , belgesellerini (Nat.Geo, Discovery Channel, CNN gibi ciddi kuruluşların yaptığı belgeselleri) izleyin... okuyun nedir ne deyildir öğrenin...

Sonra kafanızda bir canlandırın, bugüne kadar çocuğuna "sigara içme" tokadı tekmesi atmış ta bıraktırabilmiş kaç kişi olmuş? Her türlü bulunuluru, içiliri var... Eğer çocuk çok gençse etkileri ile baş edemeyeceğini anlatabilirsiniz.... veya eğlenme formatını anlatabilirsiniz. Yani hiç eğlenme ile haftada , iki haftada bir eğlenme arasındaki farkı. bu bilince sahip olan çocuk universitelerde de herkesin saygı duyduğu tiplerdi dimi...Onlar bozulmaz, onlar manuple edilmez. Onlar hayatlarını nasıl yaşayacaklarını prensip olarak bilirler. Genç olmalarına rağmen, o bilinci veren aile ve dostlarıdır.

Ben Türkiye'nin en piskopat mahallelerinden birinde büyüdüm...En ağır muhafazakar bir ailenin içinde. Ama 16 yaşında içiyordum hemde efil efil büyüklerimle (ailemden kaçak tabi).. çok yorulup veya korkup eve gidemediğimiz oluyordu. Tinercilerle uyuduğumu bilrim. Müptezellerle tren vagonlarında. Ömrümde ne tiner ne bilmem ne çektim. Esrarın, uyuşturucunun nerdeyse cennetinde büyüdüm 35 yaşıma kadar GÖRMEDİM bile. Esrarı uzaktan bile görmedim yani. Ama sonra öğreniyorum ki, meğer benim ev arkadaşlarım üfürükcülerin kralıymış :)

Gördünmü amcabey... sen istemezsen, burnunun dibindeki arkadaşların bile teklif etmez sana...duruş önemli...rahat ol, oğlun okusun , öğrensin... ileriki chapterlarda soru cevap arkadaşların başından geçen komik veya kötü olayları sorucaz.. millet anlatacak, gençler okuyacak, tanıyacak herşeyi...

Yılan korkusunun babadan oğula geçmesi gibidir bu tabular...Oysa parmak kadar haywan... sizden ödü patlar.. seversiniz, sizin yılan korkunuz geçer, onların ki devam eder... Umarım akıllı bir amcasındır, heder etmezsin çocuğu efendi bey!

Cannabis dedi ki...

Videoyu yayınlayan söylemiş türünü : ICE

Cannabis dedi ki...

Ulen gene mi tohum :))) neyse tohumu nerden alacağını sormuyorsun nasılını soruyorsun. bak kuzenin tohumları alsın. sonra gitsin bir kırtasiyeden doğum günü kartı alsın. Hani şu açınca şarkı söyleyenden. sonra çift taraflı yapışkan bant alsın incelerinden. Eve gelsin. 10 tane tohumu tek sıra ince bir şerit alüminyum folyoya dizsin, folyoyu katlasın güzelce tohumlar sıkışsın. fzlalıkları kessin. çift taraflı bantı alsınbir tarfını bantlasın, sonra tebrik kartının içindeki katmanı hafif kaldırsın alüminyum folyonun diğer yapışkanlı tarafındaki koruma şeridinide çıkarsın cımbızla biraz ileriye yapıştırsın (müzik çalma zamazingosunun olduğu katmana). sonra kartı kapatsın. Zarfın üstüne adresini yazsın, gönderen kısmına mutlaka ahmet memed birşey yazsın. gönderici ismi olmayan paketler şüpheli paketlerdir dünyadaki her ülkede. uydursun bir isim kardeşim yapıştırsın zarfı, adresi de yazdı, koysunda pulu yeteri kadar (yani TR ye kaç liraya gidiyor sorsun postaneden ) o kadar pulu yapıştırsın zarfın götüne atsın sokaktaki posta kutusuna...

Sonra eve gelsin, yemek yesin, yatsın uyusun felan :)

Adsız dedi ki...

broken 3434 adminin dibisin.) helal sana yaw bide ben alatabilsem kendisene tırsıyo işte alışık deil her nekadr takılsada hayat benim için 7%24 kovalamca ama boş şeylerden sıkıldım artık heleki torbacıdan hacım hak ver 9 yıldır kullanıyorum 1 ev parsı gitti desem yeri olur yok 5 mayısata geleck musafirimizle yollaycak odaha makbul olur hiç zahmete gerek kalmaz sanırım deilmi kartı suydu tüyüydü ben öle düşünüyorum senin düşüncende bu yöndedir sanırım fakat ne almamı önerirsin feminized bununla ilgili bilgiyi atlamışsın birde buna cvp yazarsan çok bahtiyar kalırım üstad bu işin ehli olmasakta yabancısı deilz hani güzel birşey öner hızlı dökümlü sen daha ehlisin .) kolay gelsin

Adsız dedi ki...

broken 3434 outdoor eminized .)

Cannabis dedi ki...

atlamış olurmuyum yaw en az , bak en az bu konuda 5-6 kere cevap yazmışımdır. Hatta Chapterlarda da anlatmışım...

Feminized alırsan, tohum bankan oluşmaz. Bu da ya klonlamayı öğrenecen veya her seferinde tohuma para bayılacan demektir. İstediğin türün veya türlerin normal tohumlarını al. Sonra bir erkeği sağ bırakırsın, dişilerinden tohumlarını toplarsın. Bir dahaki ekimine hiç erkek bırakmazsın, dişilerin tohumlanmaz , kız oğlan kız içersin :)))

Kolay gelsin :)

Adsız dedi ki...

broken 3434 peki bu konuda haklısın fakat 10 tohumun 10 da erkek olma ihtimalini düşünüyorum şans ya bizimkisi ed kople okudum formunda herbilgiye rastladım en az avrupa sitelerindeki kadar bildi war ellerine emeğine sağlık 10 10 erkek çıkmaz garantisi versen o benm için daha makbul olur 90 euro vereceğime 10 ad için 40 euro daha kafi daha mantıklı herzamn için sen yazdığın türlerden seceğim ozamn ww vesaire doğrumudur :)

Adsız dedi ki...

broken 3434 klonlama bana gelmez neden dersen outdoor yapacağım için kışın klon tutmaz malesef sistemsiz saksıda sıvı gübre cocopeat torf bunlar hazır sıvı göbre ph düzenleyici bunların bilgisi mevcut bol güneşli 6 aylık bir yaz mevsimi sıkıntısız outdoor alanda 5 hasat beni bir kış götürür diye düşünüyorum tek kişi

DGG dedi ki...

Tohumlar dış görünüşlerinden hangi cinsiyete sahip olduğu belli olmuyor diye biliyorum bu yüzden satan yerde bu konuda bir garanti veremez Regular tohumlarda hepsinin dişi yada hemsinin erkek çıkma gibi bir ihtimali var yalnız bu ihtimal çok düşük matematiksel ihtimalle bakarsak 10 humun 2 cinsiyet 2 üssü 10 dur buda 1024 te 1 dir ama daha detaylı düşünürsek sendeki tohumların değilde bir bitkinin verdiği tohumlar arasından seçilen 10 tanenin hepsinin aynı cinsiyette çıkma ihtimali o kadar düşşükki anlatamam o kadar bahtsızsan bence bir daha yetiştirmeyi deneme :) yani en azından 3-4 tane dişin olur fakat ihtimal konusuna gelirsek evet öyle bir ihtimalin var :)

Adsız dedi ki...

broken 3434 onun bilincindeyim ozamn şöyle yapmalıyız yanlışsa düzelt DGG 5 norml 5 feminized yaparsak sorun kalmaz sanırım en azından 5 tane dişi garantimiz olur

DGG dedi ki...

Ve yollama konusundada şunu söyliyim kimse açıpta bir mektubun içinde ne var diye bakmaz, sonuçta hergün sayısız mektup geçiyor sınırdan ve hepsini kontorol edebilicek kadar çok kişi yok, bir zarfa istiflesin, adminin dediği en uygunu ama korku konusunda hiç korkmasına gerek yok isim yazsın adresi kafadan sallasın posta kutusuna atsın adres ve isim onun olmadığından bulunsa dahi sorun olmaz, misafirleriniz ne zaman gelicek bilmiyorum ama sonuçta türkiye ve bu dönemlerde eklen lazım outdooru zaman kaybı işini zorlaştırır bence bir an önce yollasın çünkü doğanın mevsim dengesine bağlı senin hasadın oluşturduğun suni izole ortamda değilde koşullar doğa tarafından belirlenen bir ortamda olucak ekme mevsimini kaçırmamalısın

DGG dedi ki...

hmm dediğin 5 regular 5 feminizet olayı mantıklı fakat admin bir bilgi vermişti feminizet tohumlar, bu özelliği alsın diye kurşun aramalı birşeylemi ne sıpreyleniyormuş bu sıpreylemenin bir etkisiyle bu tohumlar kısır olabilir bu sadece tahmin admın daha iyi bilgi verir ama bence al 10 tane regular şanslıysan 6 tane dişi çıkar şanssızsan 4 tane çıkar handi bahsızsan tarlada işesem yıldırım çarpar diyorsan 2-3 dişin kesin çıkar ama dediğim gibi kısır olurlarmı bilmiyorum admin görünce tam birşey söyler, birde admin aynı yorumunda regularlar daha kaliteli falan demişti yalnış hatırlamıyorsam tabi

Cannabis dedi ki...

Bütün tohumların erkek çıkarsa zaten harbiden bu işi hiç yapma, kesin bahtsız bedevisindir demektir. Ya bu tohumlar doğada kendi dengelerini nasıl buluyorlar bilmiyorum. Birbirlerine kimyasal sinyalmi gönderiyorlar, bir kısmı dişi bir kısmı erkek oluyor. Misal, tamamen dişi bir bitkinin yapraklarına çiçeklenme dönemine girdiğinde gümüş bilmem ne spreyliyorlar sürekli... ve dişi erkek organı üretmeye başlıyor. kendi kendiyle çiftleşince elde edilen tohumların tamamı da dişi çıkıyor :)))

Ama mantığın doğru. oki 6 ay güneşli bir yerdesin, outdoor yapman doğru bir karar. Al 10 tane feminized, on tane normal tohum. 5 er 5 er ek. Bir tane erkek yakalasan onu izole edip bir dişinle çiftleştirsen binlerce tohumun olur...

White Widow mu istiyorsun Jack Herer mi istiyorsun onlara sen karar vereceksin... google da araştır bak en çok neyi beğeniyorlar, hangi kafaları yaşatıyormuş felan... dimi...

Adsız dedi ki...

broken 3434 anladım şuan yetişmiş olanlar war elimde zaten am a avrupa başka bunu herkez iyi bilir yollama konusuna yukarıda bir yorum yazdım o şekil hiç sıkıntı olcağını sanmam mayıs ilk haftası geç mi olur onu adminde yanıtlarsa sevinirim gördüğünde saolsın bilgiler için DGG

Cannabis dedi ki...

yaw 6 ay günlük güneşlik ise sorun olmaz o kadar. Gelir gelmez çatlat ama geciktirme.. Ekim gibi alırsın hasadını... Outdoor da sana bir video gösteririm öyle eğitirsin ağaçlarını olur sana Noel Ağacı gibi :)))

Adsız dedi ki...

broken 3434 bende W W veya bubble gum düşünüyorum admin mayıs ilk haftası geç kalırmıyım şuanda 7 ekimden 5 tane dişi 2 arkek war birisini söktüm ihtiyac fazlası werdiğniz bilgiler çok iş görcek biçimden ellerinize emğinize sağlık

DGG dedi ki...

okudum o yorumu ona istinaden yazdım dediğim birkaç yerde nisan sonu mayıs başı diye okumuştum ben, askında mart başı yada ortaları deniyor ama o sıcak bölgeler için bizde hala kış oluyor :) o zamana denk gelicekse güzel ben sadece belirtmen istedim ama bence indooruda düşün ideal koşullara dahada yaklaştırırsın verimin ve kaliten artar ;)

Adsız dedi ki...

broken 3434 peki vereceğin her bilgi altın değerin de .) olur benm için

Adsız dedi ki...

broken 3434 o imkanım şuan için yer itibariyle münkün deil outdoor alanım rahat sıkıntısız

DGG dedi ki...

daha önce yetiştirdin sanırım o yüzden koku ve boy konusunda uyarmaya hiç gerek yok :) resimlerini bekliyoruz çiçeklerinin :)

Adsız dedi ki...

broken 3434 vereceğin her bilgi benm için altın değrinde admin link gönderirsen unda uygulamak isterim tabiki

Sanalcan dedi ki...

olgun tohumlarda dişi erkek ayrımı daha topraha atılmadan yapıla bilir ama risk tabiki .

Adsız dedi ki...

broken 3434 en yakın zamnda koyacağım şuan için münkün deil ben uzaktayım onlar emantcide :) evet ep eyidir uğrasıyorum fakat aynı zamnda çalışıyorumda biraz zor oluyor ama emanetci hallediyor saolsun

Cannabis dedi ki...

Outdoorda sağlam hasat alırsın. Ağaç gibi olur o merak etme. Yok geç kalmazsın rahat rahat alırsın hasadını. Yani tohum konusunda tavsiye verebilmem için içmiş olmam lazım. E ben içici değilim o kadar. Ayda yılda bir puftan uzman olunmuyor. Ama defaatle söyledim WW den gerisi yalan :))

Not: Boklu dere cigarası, Jamaican ve ABD lilerin DANK diye adlandırdıkları türlerden yetiştirdim. Sanki fırlatma rampasından kalkan roketin koltuğuna yapışmış gibi kalıyordum. Spatula ile kaldırsan nafile :) Neye takıldıysam oyle geçiyordu gece. Bir seferinde çocuklar için hamur animasyondan haywanlarla ropörtaj yapiyorlardı TV de. Anam ben ne ciddiye aldım , siyaset meydanı izliyorum sanki... Reklammı çıkıyor, sanırsın dünyadaki en önemli şeyi anlatıyorlar perde arkasında bana... Düşün bir seferinde 2 SET 24 parça şef bıçak seti almıştım! neden diye sormayacan :)))))))))))

Yani benden tohum tavsiyesi istersen yanarsın :)))

WW can gibi görünüyor. Antalya'da arkadaş bir nefes çektirdi. Bakkala gittik bir şeyler atıştırmalık almaya... Hayatımın en muhteşem 100 metresiydi. İki tane 95 kg luk adam kolkola sarılmış gıdım gıdım adım atıyor, kasiyere doğru kikir kikir geberiyor :))) Şimdi bi nefesle bu hale gelmiş adamın vereceği tohum tavsiyesi ne kadar muteber olur? :)))))))))))

Sanalcan dedi ki...

vah kardeşim hasat zamanı kesin çalınır o agaçlar bu tip muhabbetler meşhurdur güzel ülkemizde adama emenet edersin ( abi bir büyüdü aklımızı alacakbu hasada 2 hafta varken abi çalındı olur .ben sana söyleyim inşallah bu duruma kalmazsın kalırsanda o emanetciyi biyere bırakma kesin ondadır)))

DGG dedi ki...

hmm bununla ilgili bir yazı varmı ? eğer yapılabiliyorsa bulunur :) ekmeden önce tohhhumların resmini ayrıntılı çekerim saksıları işaretlerim :) takıntılıyımdır biraz denerim yani :)

Adsız dedi ki...

broken 3434 doğrudur ama biz yanlış insanlarla iş yapmayız bu camiyayı az çok tanır biliriz ayık insanlarız bugüne kadr gelmedi başımıza böyle bişi bugün sonrada gelmez inşallah yerim güzel el oğlunu aklına bile gelmez 1 ben bir emantci sıkıntı olacağını sanma uyarın için teşkkürlr)))

Cannabis dedi ki...

Yok o hurafe bir haber üstadlar. Zibil gibi okudum bu konuda. Yerlisi yabancısı üflemişler. Yok damarlıysa şöyle, kahverengiyse böyle...Olmuyor üstad... aslında doğadaki kendi mekanizmaları yaydıkları kimyasal zımbırtı ile alakalı. Misal neden dişi durup dururken birden erkek organ üretmeye dönüştürsün kendini? üstüne gümüş bilmem ne püskürtüldü diye.. E işte bu kimyasal bir reaksiyon... Ama tohumdan anlaşılmayacağına %100 eminim...

Sanalcan dedi ki...

TAVSİYE: white rihino /skunk /arjan haze no:1/ww /ve warlock u daha denemedim ama %29 thc oranı var en yakın zamanda denenecek

Adsız dedi ki...

broken 3434 :) W W derim ozamn bilemedin hazzı kolay bubllegum haze :) bendede çok nadirde olsada öylesine denk geldiğim olmuştur

Cannabis dedi ki...

alın tohum tavsiyesi isteyenlere :)

Adsız dedi ki...

peki saolasın tavsiyeler için biraz daha araştıralım bakalım burda içtiklerimize nazaran bunların hepsi kral .)

Sanalcan dedi ki...

bununla alakalı bi makale okumustum ordan aklımda fakat bende çok ihtimal vermemekle birlikte hiç denemedim böyle bişeyi aslında 4 5 çiçekle denemek lazım .gerçi böyle bişe olsada pek elverişli deyil bence 100de 100 garanti varken

Adsız dedi ki...

broken 3434 peki White widow kimi açık kapalı kimisi sadece kapalı diyor buna bi yorumunuz olurmu

Cannabis dedi ki...

arkadaşlar chat odası ekledim gören edebilen var mı?

Adsız dedi ki...

broken 3434 ben görüyorum fakat hesabım yok anonim takılıyorum :)

DGG dedi ki...

bu çok güzel oldu :)

Sanalcan dedi ki...

temennimiz kardeşim işallah başına böyle bi olay gelmez..

Adsız dedi ki...

Kardeşim öncelikle böyle bir iletişim açmış oldugun icin sag ol benim diyecem yukardaki terimler gibi degil bildigim lisan la karşılıklarını bildiklerimi yazacam tohum konusunda birkere eksik bilinen aynı hersene aynì topraga ekilmez pice keser yani kısırlaşmaya başlar tamamen karakteri degişik totraga atılmalıdır ben outdor oluyorum ona göre konUştuklarım ve ne biloyosam ilk babam dan öğrendim ben de bunun keyfini ögredim grovum yani yumurtadan çıkma hemde bunun adı niye esrar sır olan birşey. Çünkü bunun geçmİşteki efsaneleri beni öyle etkilediki aşk bu olsa gerek yani indor bu işin boku demek yaz çiz oyna güzel olan daima Tanrının bize verdigidir zihniyet degişmeli o adamlar ikliminden dolayı indorlar kanunlarımız avrupaya uyum göstermeli hani. İsterseniz bende size bu işin outdor efsanelerini veen iyi outdoru anlatim çùnkü bende in out karısı bir iş deniycem hemen hemen bütün bloglarınızı takip ediyorum

Adsız dedi ki...

Bu tür yazışmaların acemisiyim size zarar verecek bir şey olursa lùtgen uyrın

Adsız dedi ki...

Öncelikle merhaba ben keyfci 27 böyle bir iletişim saglayan herkeze teşekkürler bizleri bu indoor yapmaya zorlayanlar utansın diyerek birinci sorum herşeyini kendinizin yaptıgı bir maddeden nasıl bir haz alıyosunuz aynı duman kaçgün kafanızda aynı kafayı yaşatıyo merak ettim hollandanın otunuda senenin belirli aylarında ictim afganını lübnanını marokunu mısırını fasını birinci daima bizim yerli cigaralar oldu çünkü bu topraklarda öyle büyük süprizler çıkıyoki zaten adı ordan geliyo( esrar ) tohum olayına katılıyorum asaletli tohum kaliteli toprak hava su vegüneşle buluşurdayetiştiren azıcık bilgisi sahibi ise zaten yetişen ürünü ilk defa içen en azından bir defa kusmalı yetiştiren zaten keyci ise onu içenin vay haline odurumları çok yaşayan biri olarak indoor bana cazip gelmedi fakat beni dahada bilmedigim birçok konudaöyle bilgilendirdiki outdoorda herhalde bir. şampiyonluk alırım inşallah zaten yarışanda jüride seyircide tek ben olurum ödül belli parayla bile alamazsın onu yazılan çizilen hesap belli ayrİca bu işin cezası belli avrupa gibi degil yirtma şansın yok ben içiyorum demesen imalatcı veyasatıcılıktan ceza alacaksın ben içiyorum desen hem içmek amaçlı yetiştirmekten ve içicilikten ceza alacaksın azizim ama o ww tamamen doğal (organik) ortamda ne olcak çok merak ediyorum onuda bizim ya kıraç malıyla yada tarsusun sarı kızıyla yada samandagın kara kızıyla çiftleştirip torun almak olacak. Çünkü beş tohum on tohum dişime yetmez

Adsız dedi ki...

Merhababen keyfci27bu ww hakkında bilmek istedigim birkac şey var bunun ana vatanı nere iklim şartları toprağın içindekiler topraga atılma zamanı yetişme dönemi zamanı çiçeklenme dönemi zamanı nem oranı rüzgar şiddeti daha birçok şey var daha öğrrnmek istediğim şampiyon kazanmak için sporcuyu şampiyon gibi egitmek lazım

hacı çelik dedi ki...

cannabis hoca ben siteyi zor buldum katıldım benide aranıza alırsınız umarım..Soracaklarım ve paylaşacaklarım var

JointCan dedi ki...

E sıkışır açarız sanada bir yer :)

Adsız dedi ki...

abi birşey sorucam noluuur yardım et evin arazisi büyük elimde tohumlar var araziye direk eksem düzenli bir şekilde sulasam kesinlikle alırmıyım büyürmü dersiniz 2incisi şimdi eylüldeyiz havalar soğumaya başladı kesin çıkarmı çıkmazsa araziye nasıl ekebilirim bana yardımcı olursanız minnettar kalırım : D

JointCan dedi ki...

Nisan sonu gibi filizlendirilir. SOn donlar da geçtimi kendini toparlar. Nisan sonu ektiğin çiçek layıkıyla eylül sonu ekim ortaları hasadını alırsın. Şimdi atman filizlense bile hiç bir işine yaramaz.

Adsız dedi ki...

Kuşçularda satılan kenevir tohumu ekilirse ne çıkar aynı şey midir ?

JointCan dedi ki...

kenevir çıkar... thc si yok denecek kadar azdır. endüstriyal amaçlar için kullanılır.

Adsız dedi ki...

yanlış yerde soruyorsam kusura bakmayın bad trip(kalp çarpıntısı, korku ,olmayan sesleri duyma gibi) olayının çaresi var mıdır ? bi insan neden böyle bir şey yaşar ?

JointCan dedi ki...

Cigara içincemi oluyor bunlar yoksa önceden var da cigara ile tedavi olurmu diye merak mı ediyorsun?

Adsız dedi ki...

sigara içince oluyor nedenini merak ediyorum

JointCan dedi ki...

Bende de panik atak, çarpıntı, korku (olmayan sesleri duymak yok ama paranoya gırla tabi) vardı. o yüzden sevmiyordum içmesini. Ama bu tamamen türle alakalı da olabilir. Zira indicada ödüm bokuma karışmışken, White Widowda laylaylom trilaylom durumdayım. Birde kova, bong, tütünlü asıldığın zaman abanmak panik atağı tetikliyor. azar azar abanmadan zamana yayarak yükseldiğinde bu yan etkiler görünmüyor. Birde kafanda tutman gereken bir başka şeyde cannabisin aşırı dozu diye bir şey yoktur. En fazla yığılır uyursun.

Adsız dedi ki...

bir şey sormak istemiştim 2 gün sürdü onay vermeniz

JointCan dedi ki...

Çünkü onay vermedim sildim. Blogu okumadan prensipleri bilmeden sormuşsun. bende sormamış saydım.

Adsız dedi ki...

ben yabancı sitenin birinden 50 euro karşılığında 5 tane femınıst tohum aldım.blueberry lowlife (thc-yuksek ) şuan elımde ben bakıyom o bana bakıyor.nisan ayını beklıyorum.cok kısa yetişiyor pencere önünde güneş gören kısmında yetiştirmeyi düşünüyorum.morumsu renkte aromalı normal ciceğe benzdediği için bizim insanlarımız pek anlamazlar. 5 tane dişi. 2 sini bu yaz ekip diğer ücünü diğer yaza ekecem kısmetse.muptelası değilim sadece hobi seviyorum bitkileri.arada bi de içeriz olur bıter.boyu uzun ektim inan bakması zor oluyor vaktın bol olması lazım.emek istiyor.bence 50 euro 100 lira yapar.saksı başına 20 lira 25-50 gram arası bence cok ıyıyanii 5 tohumdan aşa yukarı 250-300 gram normal bu da. yok lambamış havalandırma nemlendırme fan gıbı dert istemıyorsanız abınızı dinleyin.alın 30 cm tohum camın önünde sabah akşam bakın.koku yaparsa da pencereyı aralayın yeter

Adsız dedi ki...

yaa kardeş.bende bu işe merak saldım.bir bitki parçası için kendımı ne torbacıya yem ederım ne de mobesse kameralarına takılırım.
sana bi sorum olacak yetiştirmeyle ilgili.tum yazılarını okudum başka sıtelerden de kaynak arastırmaları yaptım ama.bu gubre işini kafaya taktım.sitelerden bir cok bitki gubrelerı mevcut.her bitki gübresi faydalı olur mu yoksa bildiğiniz sadece bu bıtkı için olanı var mı marka ismi vermeyelım de bitki gübresinin ne tarafına bakıpta alacağız.değerler varsa belırtırmısın.
gubre kaç gunde bi ne zamanda fısfıslıcaz ciceklerimize :) sadece ciceklenme buyume aşamasında yapıyoruz bu gubreleme işini.yapraklar sararmaması için de ayrıca fısfısda ilaclar satılıyor...bılgı verırsen sevınırım sevgili arkadaşım.malum tecrubenız benden fazla.
ayrıca tohum ıctıgımız sigaranın tohumu.kafası aynı olur ok ama o adamın yetiştirdiğinle benım yetiştirdiğim bir olur mu yanii demek istiyorum kı sonuna kadar baksam thc değerini yuksek alabılırmıyım en ıyı bakımımla ne dersin !!!

Adsız dedi ki...

Neden Yarasa Gübresi Kullanmalı?

Yarasa Gübresi , %100 doğaldır. Kimyasal katkı maddesi içermez. Sağlık açısından herhangi bir risk içermez. Organik tarım için oldukça uygun bir üründür. N-P-K organik biçimdedir. Fe, Cu, Mn, Zn, Na gibi eser elementler ihtiva eder. İçerisindeki Kalsiyum ve magnezyum toprağın asitliğini düzenler. Toprağı nemlendirmek ve kalitesini yükseltmek için, içerisinde yeterli miktarda organik madde ihtiva eder.

Kokusuzdur.

Mikrobiyolojik bir yapısı vardır. Bitkilerdeki mantar ve bakteriyel hastalıkları önler. Bitkilerdeki kurt, böcek gibi zararlıları önler.

Toprağın daha iyi nem tutmasını sağlar. Suyun filtrelenmesini arttırır ve suyun buharlaşma hızını yavaşlatır. Örneğin, tatil zamanlarında saksı bitkilerinin susuz ve kuru kalmasını önler.

Kullanımı diğer gübreler ile aynıdır, özel bir yöntem gerektirmez. Tohumlar üzerinde herhangi bir yan etkisi yoktur. Sağlık üzerinde herhangi bir yan etkisi yoktur, ancak, diğer gübreler gibi, vücuda ve ellere direk temas ettirilmemelidir, eldiven ile kullanılmalıdır.
NE DERSIN ADMIN !!!

Adsız dedi ki...

POLİSS!!!!! KİMSE KIMILDAMISIN.site takip altındadır ...............bilişim suçlar dairesi narkotik müdürlüğü İSTANBUL

Adsız dedi ki...

bitki besin denen sey ne gubre yerıne besın bıtkı costuran kullansak

JointCan dedi ki...

Yemek yemek yerine sadece vitamin kullansan?

JointCan dedi ki...

Emniyetçilere bir masa daha! Geç abicim otur sol tarafa... indica mı olsun sativa mı ? :)))

JointCan dedi ki...

yarassa gübresi kendi başına cannabislerde yeterli değildir. NPK değeri önemlidir cannabiste.

JointCan dedi ki...

http://www.toprakvesu.com/products/GO-BioThrive-2%27li-Set.html

al bu ikisini. yeşil gelişme dönemi için kırmızı olanı çiçeklenmede verirsin yeterli. fısfıslamayı önermem. sulama kısmınıblogda bulursun.

Ayrıca iyi bakımla tabiki torbacıdan aldığının kat vbe kat fazlasını yaşatır ...

Adsız dedi ki...

suyun içine karıştırcam ölçekli...benım hollandalı bir arkadaşım var whıte widow en iyisi diyor.karanlıkta oda ışıgında oda ortamında yaz kış yetişen zahmet yuksek thc tohumlar varmış.kendisi bundan bahsetti.lamba derdi ışık derdi olmuyormuş.white widow modeli tohum naylonla örtüp arada bı nemlenınce havalandırınca camı açıp guneşin oda ışığınla iyi yetişiyormuş. guneşe lambaya gerek yok.normal nemınde tut havlandır pencereyı ac naylonla kapat ustunu arada bi aç gubresini suyunu bakımını ii yap istediğini alırsın dıyor kendısı boyle yapıyormuş...ne dersin admın karanlıkta yetişen yaz kış tohum var mı yaww

JointCan dedi ki...

Sallamış o arkadaşın.. hatta onu arkadaşlığından sil... hatta silmeden evel güzel bide küfret :)

Adsız dedi ki...

sizlerin şu bahsettiği ışık sistemı guneş almayan karanlık ortamlar için değil mi kardeş.dolabın içine saklıyorsunuz yaa hem ızole edıp koku ışık yaymasın dıye karanlıkta mecbur ışık kullanacaksınız.güneş sıcaklığı hissini vereceksınız kızlarınıza...ben diyorum ki gündüz guneş ışıgı alan oda+sıcaklıgı nemı düzgün oda da yetişmez mi ben bunu demeye getırdım sanırım anlatamadım.arkadaşım da öyle dıyor yanlış bişi demıyor gibi geldi mantıklı bence aklıma yattı denıcem tabii.benım boş bir oda var.yazın gunduz güneş gören aydınlık oda sıcaklıgı da ii.arada bi acar havalandırdım mı bi tane kücük usb fan taktım mı karsısına üfül üfül essin.pek bizim o tarafta nem olmuyor nem sıkıntım yok şukur.örneğin evin bodrumunda karanlık ortamda oldu mu tabbiki kızlar enerjiyi ışıktan ışık sıcaklığından alacak.benım oda oyle bi oda kihem sağdan hem soldan cift cephelı oda sabah akşam guneş gören yer.
durum bu anlattıklarımdan inşallah bişiler anlamışındır da fikrini öğrenmek isterım...

Adsız dedi ki...

Uzun süreli esrar kullanımının testis kanseri riskini artırdığı belirlendi.

ABD’deki Fred Hutchinson Kanser Araştırmaları Merkezi’nin yaptığı araştırmada, 18-44 yaşları arasındaki 369 testis kanseri hastası incelendi. Esrar kullanma alışkanlıkları olup olmadığı sorulan deneklerden elde edilen sonuçlar, 1000 sağlıklı kişininkiyle karşılaştırıldı. Araştırmanın sonunda, sık sık ya da uzun süre boyunca esrar kullanan erkeklerin testis kanserine yakalanma ihtimalinin, hiç esrar içmeyenlere oranla iki kat fazla olduğu belirlendi. Araştırmada elde edilen bulgular, Cancer dergisinde yayımlandı.
Milliyet-Şubat 2012

JointCan dedi ki...

Bu palavralar devlet propagandası. Biri profesor biri dünyaca ünlü actor, cannabis oil kullanarak (sadece) testis kanserini yenmiştir. Cannabisin kanserin her türlüsüne karşı pozitif etkisi olduğunu ABD eyaletleri de tek tek kabul ediyor ki, yasallaştırıyor. cahil propagandalara prim vermeyin.

JointCan dedi ki...

hah, eğer uzun süre güneş ışığı alıyorsa olur. güzelde olur. nem yoksa nem makinası alacaksın.birde gübreleri alırsın on numara olur.

Ev içi olduğundan nisan başı gibi çatlatırsın. ağustos sonu yada eylül gibi de hasadını alırsın. kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

bir amerkan sitesınde tohum çatlatma yontemını resimlerle anlatmış.resmi ekleyemedım ama anlatayım.dinlenik beklemiş tohumları ; bır bardak temız suyun içine atıp 12-24 saat beklettıkten sonra pecete ya da havlu arasına alın diyor.daha hızlı ve sorunsuz catlamayan olmuyormuş
boyle bişi olur mu

Adsız dedi ki...

yarasa gübresinin özelliklerine bakarsan tam kızlar için birebir.npk organık bicimdedır dıyor sayın admın !!! sağladıgı faydaları okursan guvercın bokundan iidir :D valla ben kullancam sipariş verdim gıttı gıdıyordan.hem ucuz hem toz sıvıya karıştırıyon fısfısla 3-4 gun de bir duruma göre.bakarsın npk değerleri yuksektır aşmıslardır adamlar.benım aklıma yattı denicem bkarsın daha fazla costurur.denemedıgın için paranoyak oluyorsun..acaba dıyon ! sağladığı faydaları bakarsan ii gibi

Adsız dedi ki...

ışıksız yetişen yokmu ustad.ille tam teşkilat almamız lazım mı her cicek için aynı dertmı.yoksa otomatık cıceklenme dediğimiz şeyler lamba lazım.oyle tohum varsa önerirmisin ne nedir bilelim.kısa cüce tohum var mı balkon cam önunde ciceklerin arasında yetişssin :(((

Adsız dedi ki...

amjık joıntcan mısın nedir tav oluyorum sana. nisan da filizlendır dıyorsun 6 ay sonra atıyorsun taa ekımde al hasadını.6 ay bekler mı saksıda :D en fazla en baba tohum 2-3 aydır.soruyu soran arkadaşıma da cevap vereyım evin bahcesınden bahsediyor dıngıl.sordugu soru makara modunda aslı astarı yok.ee tipik türk üflentıclerısınız kulturumuz bu kadar.döt korkusundan nereye ekcemızı bılmıyoruz.demekkı selbest etse devlet için geberin dese cannabısden gecılmeyecek turkıyede mılletin işi gücü marıhuana olacak.sırrını içinde tut git istedıgın yere ek kım napcak.on paralık ot için yok lamba yok su bu..otun oldugu evde bet bereket bekleme.yapıyorsan dışarıd yap evine sokma ahiretini düşün sonsuzlugunu yakma...herkese ii üfürmeler

JointCan dedi ki...

Okur yazar seviyesine çıkmanız güzel... bundan sonra birde adam olmanız kalır ... bak küfürünü bile yayında tutuyorum.

JointCan dedi ki...

Şimdi geleyim senin gibi öküze laf anlatmaya :

Çingen amele: üflenti sitelerini dolanıyor, üflenti sorularını okuyor, üflenti sorularına cevap veriyorsun. sonrada allahtan kitaptan bahsediyor, milleti ahiretini düşünmeye çağırıyorsun. kafada fosfor kalmamış, amelelik baki olarak sıfatına yapışmış. Hayatın boyunca "amjık" diye bir şey aradığın içinde, eşekten başka bir şeyle halvet olmamış bir eziksin.

Senin üstünden diğer arkadaşa cevabı vereyim. outdoor ekimlerde genel olarak nisan sonu gibi ekilir, cinsine göre ağustos sonu, eylül sonu hasat alınır. Ahırdaki atın bokunu sarıp içtiğinden bu konular senin genetik aklının düzeyini aşar.

Adsız dedi ki...

mobesseye el sallarmısın joınt kardeş :D öpüldünüz kolay gelsin

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar.bitane femınızd tohum var daha dogrusu 3 tane var da.mutevazi bır hayatım var sırrım kendıme bır ben bır de allah bılıyor.1 kız sezon atlatmaya.cok ekip napacam o kadar bitkiyi.evde yetişrcem ilk olacak.hps mi dıyorsunuz mh mı nedir 100 w alsam hpsyi nedir yeterlı olur mu tek kızım için.saksının için tek başına evin tek kızı olsun dileğim :)buyume ve ciceklenme için npk değerli gubre torf hepsi hazır.thc 25 cbd 2.8. bana tek kız yeter.
eğer olursa 100w kaç saat acık bıraksam ii olur.benım için fikrin cok önemlı kardeş.güsel bir forum.bıtkı severler için birebir.
1 fidan için ne önerirsin lamba için ii sonuc alabılırmıyım yardımcı olursan cok sevınırım.

İKİ KİŞİNİN BİLDİĞİ SIR SIR DEĞİLDİR......tşkler

Adsız dedi ki...

tşkler arkadaşım hemfikiriz.başlıyorum çalışmaya

Adsız dedi ki...

Selam bütün keyifcilere .. Yaklaşık 2 seneyi aşkın süredir kendi malımı kendim dolabımda yapıyorum.Daha önce düşeş bir white label tohumu gelmişti ama regular 2 - 3 tane wardi 1 tanesi dişi oldu daha sonrada içtiğim zehirlerin tohumlarından yapıyordum ama bir yere kadar kırıla kırıla bir boka benzemiyor tohumlar açıkcası saflığını yitiriyor.Burdaki siteyi acan arkadasa teşekkür ediyorum bilmeyen o kadar çok insan var ki.Ben kendi malımı 5 kişiye bir 3 lü yaptım ayılanlar bayılanlar yani sormayın gitsin.İnsanlar bilmiyor bu işi gidip kenar mahallelerden falan torbacı koşturuyor e bizde böleydik ama yetiştirmenin tadına bir kere varınca bir daha torbacı aramazsınız söyleyeyim (: Site adminine sormak istiyorum özel tohum tecrübem henüz bir olduğu için şuan fiyat/performans acısından bir öneri bekliyorum paypal ile alıcam ve çok düşük bütcem var ama regular mı alsam diyorum sadece güzel bir çeşitin devamını getirmek için çünkü dediğim gibi daha önce skunk ile turk işi tohumu dölledim fena degildi ama böle böle fısa bağladı en son yaptıgım dalga bildigin bok oldu yazık yani önerin nedir dostum mutlaka bekliyorum.

Adsız dedi ki...

Benim annemde ilk gördü kızdı biraz. Sonra meşesini 50 tl den zehir gibi dalgayı satınca ev hesabına katkıda bulunmuş olunuyor yanee :D

Adsız dedi ki...

evet var ufak dalgalar gecen sene bakmıştım 45 cm 30 cm falan oluyor bitki ama daha uzun ciceklenme dönemi falan var az hasat alıyorsun ama yapış yapış sigara oluyor videoda ufak bir makas kadar oldugu gözüküyor sömeğin (: tohum sitelerini biraz araştırın bulursunuz.

JointCan dedi ki...

TEz vakitte yakalanmanı diliyorum.

JointCan dedi ki...

Tohum önerisi yapmıyoruz azizim. ha cins olarak söylüyorsan ne aradığına bağlı. Blogda Cannabis Cup kazananların listesi var onları araştırmanı öneririm. kolay gelsin.

JointCan dedi ki...

Blogda tüm detaylar var arkadaşım. adım adım orayı takip edersen olur. 100w ile bir şey elde edeceini sanmıyorum.

Adsız dedi ki...

Cigara yasaklanmamalı.

dreams dedi ki...

arkadas sen kımsın neden ınsanlara hakaret edıyorsun,madem cannabis ile ilgilenmiyorsun ne işin var burda,illede ilginç bir şeyler arıyorsan baska sitelere takıl kardeşş,cannabis kültürünü anlamak bilmek lazım bilmedigin konuda fikir yürütmezsen çok iyi olur bizimde diger arkadaslarında canı sıkmazsın.sana kendı yolunda iyi yolculuklar...

Adsız dedi ki...

işte böyleleri cannabisten uzak tutucan. karı satın siz.

İzmir Lee dedi ki...

Öncelikle bu bloğu açan arkadaşa çok teşekkürler insanları bilgilendiriyor ve bu işe meraklı olanlara önayak oluyorsunuz.benim merak ettiğim bir şey var yabancı ülkeden tohum sipariş etmek gerçekten güvenli mi(gümrüktten geçme polis enselemesi falan ) ? bu konuyla alakalı birsürü yazı okudum ama gene de emin olamıyorum.şu zamana kadar hep içici oldum kendi malımı kendim üretmek istiyorum özellikle autoflowering ürünlere merakım var.cevabınızı bekliyorum(bilenlerden).teşekkürler.

JointCan dedi ki...

herhangi bir kutu, t-shirt vesair içerisinde istemediğiniz müddetçe hiç bir sorun çıkmaz. Mektup zarflarını açacak kadar personel dünyanın hiç bir ülkesinde yok.

Adsız dedi ki...

Peki sevgili dostum, indoor olayında tohumların ekim mevsimi vs gibi bir şeye bağlı kalmamız gerekmiyor değil mi? Sonuçta iklimi simüle ediyorum ve mevsim falan bağlamaz beni diye düşünüyorum. He mi? Doğru mu düşünüyorum?

JointCan dedi ki...

Yazın yetiştirirsen sıcaklık büyük sorun. neticede ortam ısısı max 28 dereceyi (ideali 26) minimum (karanlıkta) 21 dereceyi şaşmıyacak. sen mevsimini ayarla burdan... ndoorda kışın en ideali..

Adsız dedi ki...

Ailemle kalıyorum, kaktüs filan alıp onların yanında bulundursam ve big bud tarzı onların anlamayacağı görünüşe sahip tohumlardan alsam, indoor yöntemde 12 saat ışıklandırması elektrik faturasına ortalama ya da en az kaç lira olarak yansır?

JointCan dedi ki...

Ulen maydonoz mu yetiştiriyorsun :) öyle anlamayacakları bir çiçek değil bu yeğenim. cannabisin görünüşü her çiçekte aynıdır. Ailenin bunu hiç bilmiyor veya çakmayacak olması ise onların uzayfan gelmelerine bağlıdır.

Adsız dedi ki...

Öncelikle selamlar. Ben kırsal ve nüfusu 4000 olan bir kasabada yaşıyorum ve malesef burada torbacı da yok aktif bir içici olarak cannabis bulmak çok büyük sıkıntı benim için. Bende içeceğimi yetiştirmeye çalışıyorum bi kac senedir ve bazı sorunlarla karşılaşıyordum. Senin sayende bu sorunları aşmaya çalışacagım. Bu okulu açtığın için sana çok teşekkür ederim :) Ders anlatımın mükemmel. Lakin şöyle bir durum varki ben yetiştirmeyi doğal ortamda yapıyorum ve bazı bitkilerimde nitrojen fazlalığı gördüm bu sorunu doğal ortamda nasıl çözebilirim. Doğal ortamdaki yetiştiricilik hakkında neler önerirsin. Teşekkür ederim :)

JointCan dedi ki...

a) haywan gübresi verdiğinden olabilir. haywan gübresini bitkinin yanına bile sokmamak lazım. esasında da tek başına verimli bir gübre de değildir.
b) dışarda da yetiştirsen bitkinin bakımı (sulaması, gübresi) içerde yetiştirmekle aynıdır. sulamasını güneş batarken verirsin.
c) dışarda çok fazla böcek olacaktır özellikle "spider mite". Bunun içinde bol bol biberiye yetiştir derim. ya da aktardan al. bir avuç bir avuç kaynat. suyunu demlendir ve süzdür. sonra güneş yokken çiçeğini tepeden tırnağa bunla fısfısla. çiçeklenme başlayıp sömekler dolana kadar da bunu kullan (her seferinde) böcek möcek yemez çiçeğini.
KOlay gelsin

Adsızz dedi ki...

Merhaba. Tohumlar ucuzladımı yoksa ben halen dandik sitelere mi bakıyorum ww tohumlarını 35€ dan fazla göremedim 150 € lardan bahsedilince sorayım dedim.

JointCan dedi ki...

E tabi canım... artık çok ucuz. Eskiden 150 dolar civarındaydı 10 tohum, şimdi 35 Euro felan

Adsız dedi ki...

Jointcan sana minnettarım neden mi ilk indoor deneme başarılı gibi oldu şimdi orjinal bisiler denemek istiyorum ama seed almayı dotum yemiyo bana bi tanecik olsun seed verebilecek arkadaş var mi ne olurrrrrr :)

JointCan dedi ki...

Nasıl bir taleptir bu hala... tabiki hayır

ChallengerX dedi ki...

Off hakikaten tohumların elimize ulaşması neredeyse imkansız hale geldi.. Siparişlerim bir türlü elime ulaşmıyor.. Bu bonzai denen zıkkım nedeniyle mi işleri sıkıya aldılar, denetime takılıyor anlamadım.. White Widow'un yanında şu CBD değeri yüksek tohumlardan da sipariş ettim tecrübe edip blog da arkadaşlarla bilgimi paylaşmak için ama nafile.. Ülke hırsızlardan geçilmiyor ama kendi halinde insanların tohumları sıkıntı oluyor.. FOUUCKK NARKOTİK, FOUCKK Paralelinizi de, düzünüzü de.. Yaşasın Pink Floyd ve ÇApuling kardeşliği :))

ChallengerX dedi ki...

Lan seed'i biliyorsun da google'mı bilmiyorsun hala adama tohum da tohum diye tutturuyorsun.. Len bir siddirin gidin kendiniz bulun tohumu..

ChallengerX dedi ki...

Bu arada şu %12THC - %12CBD li türlerin neyle kırıldığını öğrendim.. Juanita la Lagrimosa (F1 yani safkan olduğu söyleniyor) adında yüksek CBD'li bir türle kırıyorlar.. Üstad j bu türü biliyormusun yada daha önce hiç duydun mu?

JointCan dedi ki...

sallamış nerden okuduysan. Kırılmış bir tür cannabis. medikal anlamda kullanılıyor. ve hayır kullanmadım ve yetiştirmedim.

ChallengerX dedi ki...

Üstad birde senin Cannabis türleriyle ilgili bölümün vardı, onu kaldırdın heralde.. Google translate kullanarak tür araştırdığımızda örneğin;majesteleri sert kum ama rahatlar, gündüz koku limon pis, ağır ama hareketli ispanya. Medikal mühendis çok sever :))) gibi çeviriler oluyor :)) en azından şu kupa almış türlerle ilgili bir chapter bekliyoruz senden :))

JointCan dedi ki...

http://jointcan.blogspot.com/search/label/H6%29%201988-2011%20Kupa%20Kazananlar
Ekledim

ChallengerX dedi ki...

Teşekkür ederiz ;)

Adsız dedi ki...

bu site dahil internette aramadığım yer kalmadı ve hala derdime bi çare bulamadım.beni gülmekten öldürecek,enerji vericek bi tohum türü önerisi istiyorum arkadaşlar,tecrübe ettiğiniz türleri yazarsanız sevinirim

JointCan dedi ki...

Ulen köylü, bu site diye ne atıyorsun. Adam White Widow ile evlenmiş, daha tür mü soruyorsun sağda solda? Yaz, tembel adam:
1- White Widow
2- Sour Diesel
3- Headbanger
4- Tangie... afiyet olsun

Adsız dedi ki...

jointcan izninle senin küçk bi heykelini yapıp put diye tapıcaz evde:))ben bu yazdıklarını aramaktan helak olmuştum.şu süper lemon haze i bulmuştm yaramazmı dersin.teşekkürler

Yorum Gönder

 
;