27 Nisan 2012 Cuma

P- SON FLUSHLAMA (YIKAMA) HASADA DOĞRU:

Evet bugün sulama zamanıydı, temiz su verecektim nasılsa, dedim ulen biraz daha belim ağrısın şunları bir kez daha fluslayayım. götürdüm banyoya bu sefer videosunuda çektim... Gene elime yüzüme bulaştırmadıysam durum aşağıdaki gibidir :)

video

Evet mevzu gördüğünüz gibi, bir kovaya ılık suyumuzu aliyoruz tertemiz, usul usul veriyoruz çiçeğimize. altından aksın gitsin. su seviyesi düştükçe ekliyorsunuz. Çiçek başına 4-5 kova su harcarsınız. İsterseniz daha fazla sabrınıza bağlı yani ben çiçek başı 8 büyük boy boya kovası tükettim.

BUDların durumu. tepe sömeklerdeki uç yapraklarda sararma başlamış, alt sömeklerin ufak yapraklarında büyük yapraklarında kuruma ... yani bu kızlar için artık son bir iki gün...

 Bu zayıf kızım. O kadar da yiyor namussuz ama demekki metabolizması hızlı çalışıyor. Veyahutta zilli benden gizli diyet yapiyor :)


 Buda besili tosuncuk kızım. Babasının gurur kaynağı.. ne versem geri hakkını vermiştir. Aslında gövdesi çok güçlü (hasat edince çekecem resmini) olmasına rağmen tepe sömeği eğildi ağırlıktan. Bu gün iki tane destek attım bir iki gün daha kırılmadan dirensin diye :)

 Bunlar da yan sömekler.



Düşünüyorum ekleyecek bir şey varmı diye. Evet bak hep sonradan aklıma geliyor. Mümkün mertebe artık fazlalık yaprakları budadım sayılır bu bir kaç tane büyük yaprağa bakmayın yani altını kuşa çevirdim.

30 comments:

Adsız dedi ki...

Hocam sen tohum uretmismiydin , bu son growda ? Urettiysen tohumlara talibim ww guzel olur :D

Cannabis dedi ki...

Yok üretmedim, elimdeki tohumları kullanıyorum :) Olsa tükan senin diyecem yalan olacak :) Herkeşe göndermek zorunda kalıcaktım zaten...ki öyle birşeyi yapmıyoruz... kötü yollara alıştırmış olurum sizi :)

DGG dedi ki...

Hmm şansını denemek iyi ama bence mantıken adminin böyle bir satışa girceğini sanmıyorum kazanmak istese reklam vermesi yeter günlük hit kaç admin ? :) yani para için yapsa sağda solda reklam dolu olurdu blogta o yüzden satıcağınıda sanmam :) iyi para kazanırsın bu arada reklam işinde ;)

Cannabis dedi ki...

yaw iki ay önce toplam ziyaretçi 100 idi başladığımızda (tüm ay) sonraki ay 2 bin, şimdi 12 bin :) Yok DGG'em reklam meklam yok. Dürtüyorlar ufaktan zaten. Hiç işimiz olmaz kardeşim... Bizimkisi böyle laylaylom gitsin gideceği yere kadar :)

DGG dedi ki...

Bahsettiğin reklamlar goole reklamları için geçerli, sitelerin hit sayılarına göre ana sayfaya reklamlar erebilirler yada Grow malzemesei satan siteler yada tohum satan siteler 12bin hitlik bir siteyi kaçırmazlar :) zira bilgi veriliyor ve ben şanse buranın önerdiği siteye girerdim :) ama adminin dediği gibi işin zevki kaçar bence reklam olursa :)

Cannabis dedi ki...

Arkadaşın mesajını silmek durumunda kaldım, site önerdiği için. Yanlış değil ama yapmamak güzel. Hiç birimiz yapmıyoruz dimi. Bizler güzel, neşeli SMURFLARIZ (Şirinler) :)))

Reklama tıkla para kazan felan, hiç işimiz olmaz. Aslında çok güzel grow malzemeleri sağlayan yerli yabancı siteler var. Esasında onlara yer vermeme nedenim, onların da taciz edilmemesi. Yani normalinde adamlar , harbi ciddi domates biber için malzeme veriyorlardır, biz onları burda afişe ederek zor durumda bırakabiliriz :) hehehhe... VEYA çok güzel bir sitedir, radarın dışındadır, ne diye kendi elimizle reklamını edelim, radara sokalım... Tamam buraya günde bin kişi giriyor ama hepside yazmıyor. Usul usul kendi dalgasına bakıyor, sosyalleşmeden bilgi ihtiyacını karşılıyor. Tedariğini buluyor mutlu oluyor. Onların da hakkını gasp etmemek adına, hiç bir sisteden bahsetmiyoruz aşa yukarı burda :)

İmza Neşeli SMURF :)

DGG dedi ki...

aslıda o radar olayı çok karmaşık erişimi engellerler en fazla onu dns ile aşılır :) sitenin kullanıcı kitlesii takip gibi bir usus söz konusu olamaz sitelerin veri tirafiğine hangi sebeple olursa olsun sızmak suç yani devlet dahii veri trafiğii izliyemez (site ile anlaşmadığı sürece) ama dediğin gibi zor durumda kalırlar :) faat o sitelerle anlaşmalı reklam işini düşün admin ucuz ve kaliteli bir yer olursa para ususu değilde blogtaki insanların kaliteli ürüne (ekipmanlar için söylüyorum) ulaşmalarını sağlamakta iyi olurdu :) ama yinede seni biliceğin iş :) aslında fazla deşmememde lazım birşeyi yapmıyorsan vardır nedeni :) (kafa yüksekken çenem düşüyorda :S)

Adsız dedi ki...

hocam yılbaşı gelince süsle sen bu ağaçları, rengarnk ışığı verince güzel görünürler.

Adsız dedi ki...

hocam şu hayvanın lisanını anlat. yaprak asagi dogru sarkmıssa ne demek ister vs ayrı bir konu altında okuyalım hepsini.

Cannabis dedi ki...

evet bitki hastalıkları bölümünde onları da işleyecem. ama yapraın aşağıya doğru dönmüşse fazla sulamadan kaynaklı olablir veya az ışıktan. saksının drenajının iyi olduğundan emin ol. birde ışık kaynağından tabi.

kilos molos dedi ki...

hocam sen bizim msjları ne die silison yaw silincekse yazmanın anlamı kalmıo sanki

Cannabis dedi ki...

Sakin gel... Ben şimdiye kadar çok az mesaj silmişimdir (toplamda 3-5 i geçmez) hangi mesajını silmişim senin? (site tavsiye eden bir mesaj ise silmişimdir)

Woms dedi ki...

ya hoca sen varya 10 numara 5 yıldızsın:):) sayende her şey yolunda gidiyooooo

Cannabis dedi ki...

Benim sayemde niye olsun be paşa... sen güzel emek veriyorsundur :) Yüzünü hep güldürsün kızlar inşallah! :)

Woms dedi ki...

kızmı erkek mi oldğunu bilmiyorum ama kızdır umarım :) herhalde benim bu sarı yapraklar war altta kalan koparmmı? ilk deneyimimi atıyım 1 2 defa daha böyle yapıcam sonra tohum sipariş edicem degişik ırklara bak bide:D

Adsız dedi ki...

Arkadaş nasıl keyifle yapıyorsun, harbiden taktire şayan. Sevgiyle büyütüyorsun desek yalan olmaz heralde :))

Enis Silinmez dedi ki...

merhabalar mario kardeşlıgı benıde aranıza alıp bılgı verıırmsınız coook güzel bu bebeklerr bende yapmak ıstıyorum sipariş edicem bana yetermı bu bı odada yapıcam ne gibi ortam saglamam gerekır lütfenn yardımcı olunnlanıyorum:( sabırsız E-40 duylu Ayna Reflektör /stickerli
-400w Philips Son T Agro sodyum lamba / yetiştirme-çiçeklenme dönemi için.
-400w Philips Balast MH/HPS Destekli / Ateşleyici dahildir.
-Bağlantı Kabloları
-Priz
-Armatür Zinciri
-S Kanca
-Timer Zamanlayıcı Priz

Enis Silinmez dedi ki...

arkadaslar yardımcı olurmusunuz bende bı set siparişi verıcem hepınız pırlantasınız benıde bılgılendırın lutfen b hazır set sipariş edicem bana yardımcı olurmusunuz bu set bana yeterlımı ne gıbı bı ortam saglamam gerekı bi odam var
E-40 duylu Ayna Reflektör /stickerli
-400w Philips Son T Agro sodyum lamba / yetiştirme-çiçeklenme dönemi için.
-400w Philips Balast MH/HPS Destekli / Ateşleyici dahildir.
-Bağlantı Kabloları
-Priz
-Armatür Zinciri
-S Kanca
-Timer Zamanlayıcı Priz

Enis Silinmez dedi ki...

arkdaslarrr bırsı cvp versınn banaaaa

JointCan dedi ki...

Gereken diğer şeyler: reflektörü yazmamışsın.
- nem makinası
- vantilatör
- 20 lt saksı
- kaliteli torf
- bio grow ve bio bloom gübre
- duvarlar için panda film veya beyaz boya veya alüminyum folyo
birde bu kadar masrafa değecek tohum :) kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

Hocam flushlamaya baslicam bu surec zarfında 12/24 ışığa devam mı?

Adsız dedi ki...

bn bu işi ilk defa yapıorum fide haline qeldi yalnız topraga dogru egiliyor neden ola bilir ?

Adsız dedi ki...

Aşırı su vermeden ötürü yatma olabilir, hafif torfla destekle nazikçe :)

Adsız dedi ki...

12/24 diye bir ışık döngüsü yok zaten hacı sonrası bu bir iş değil zaten bir hobi ki toprağa doğru eğilme nedeni aşırı sulama ve ışığı biraz daha yaklaştırman gerekli cfl yaktığını varsayarsak 15 cm kadar olsun bitki-ışık mesafesi.

Adsız dedi ki...

Ustad.Kutubhanelerde konusulmaz bilgileri yutmaya calisiyoruz.Saolun her sey tek kelime ile mukemmel.Kafama takilan. Flushlamayi neden yagmur gibi tum cicek uzerinden yapmiyoruz? dogada olsa yapraklarda yikanacakti. bunun bir etkisi veya yan etkisi olurmu. ben flushlamayi dus altinda dusunuyorum? Niye hayir, niye evet. Saol hocam))

JointCan dedi ki...

çiçeklenmenin 3.haftasından sonra yapraktan besleme önerilmez zaten. sömekler içerisinde su kalır, küflenme riski taşıyabilir vesayir vesayir. Flushlamada maksat topraktaki besini sıfırlamak. bu yıkamadan sonra bitki sadece temiz su çekerek bünyesindeki besin kırıntılarını da kullanacak. Bu sayede içtiğin ürün içerisinde gübre kalıntısı bırakmaımş olacan mümkin mertebe...

Adsız dedi ki...

Bir cevabinizda urununuze 10 uzerinden 6 puan vermisiniz.Yemegin tarifini bilen degil yemek yapmayi seven daha lezetli yapar. Siz saolun bizlere de sevdiriyorsunuz( hobim yok diyordum,artik kavanoz kavanoz yaparim kolleksiyonumu)). iste ordan aklima geldi neden sevdiginiz bir isi bilerek yaptiginiz halde 10 uzerinden 10 veya 9 degil.yagmur suyu ordan aklima geldi.ogucteki bir canlinin yagmur suyu ile hele oyle bir ortamda kuflenmiyecegini saniyorum,Ustad lutfen yanlis anlama ot bile yetistirmis degilim bu gune kadar yani demek isteigim denemekte fayda var. iyi bir asci odul aldigi yemegin dahi aynisini yapmak istemez mutlaka bir yenilik dener( kendimden biliyorum))siz deneyin biz agzimiz sulanarak ogrenelim. kolay gelsin.

JointCan dedi ki...

bu soru bir yerde daha vardı. yanıtlamıştım... Ben çok az içen, içme sebebi bütünüyle medical zihniyette olan bir arkadaşınızım. haftada 2 gün içerim... 5 gün ağızıma sürmem. 2 çiçekten aldığım hasadı 2 senedir bitiremedim. Dolayısı ile bu kadarlık bir tüketim için bile fazla sistemim var. Lakin, kafadaki hayal ultra mükemmel bir çiçek yetiştirmek. 7 senedir yetiştiriyorum kutularda çürüyor hasat :D Yani kafamdaki eksiklikleri alt alta dizince olası "ideal"e yakın bir sistemde boyut değiştirecek bir çiçek yetiştireceğime inanıyorum :)

Adsız dedi ki...

Ustad. Sayfayi mesgul ettigimin farkindayim asil amacim size tesekkur etmek hepsi bu yani bir isan evinde bitki yetistirmek ister ise alabileegi tum bilgileri mukemmel bir sekilde izah etmissiniz, ediyorsunuz. yani ben yarin iki kiz yetistirmeye kalksam kesinlikle panikliyeegimi sorular soraagimi sanmiyorum. Iste bu yuzden siki bir takipciniz olarak yorum hakkimi sohbet amacli kullaniyorum( bokunu cikarmama merak etmeyin)) kafama takilan iki nokta var. 1. dogal ortamda 24 saat ruzgar yok( hava akimi var ama ruzgar olmaz)2. si yagmur. Ustad onumuzdeki gunlerde iki saksi dusunuyorum. iki ayri ortamda ayni tohumlardan. birinin buhar suyunu yagmur suyundan kullanacagim)) Ben aradaki farki anliyabilirmiyim. hayir dunyadaki en son kisiyim.Makat yesillik olsun))

Adsız dedi ki...

Diger yanit torbaci sigarasi ile mukayese .10 uzerinden 8,9 demissiniz. Ustad ben alcol bile kullanmam. Yakin gecmiste, ZONA diye bir hastaliga yakalandim. Beklenilen belirtiler korkunctu beni kasinti, agri vs bekliyordu. Hollanda'da ki bir arkadasim durum uzerine posta ile canabis gonderdi kullandim1 hafta. yaralar iyilesti agri kesici bile kullanmadan 1 haftada atlattim. Iste bu yuzden bu bitkiye sonsuz saygim var.Size tesekkurlerimin nedeni de bu. simdilik bu chat sohbetini birakiyorum.Arkadaslarda artik bu konuyla alakasiz yazisma icin beni hos gorun. Sevindirik oldum ondan))

Yorum Gönder

 
;