16 Temmuz 2014 Çarşamba

DUYURULAR


Jointcan Cannabis Üniversitesi'ne 
Hoşgeldiniz
------------------------------------------
Jointcan Mahkeme Kararı Olmaksızın Engellendi Ama Yayınımıza Devam Ediyoruz:
Jointcan.blogspot.com sitemiz, "ali" devletin, yoğun gayretlerinin bir başarısı olarak erişime engellenmiş. Bu erişim engeline karşı bizim, blog isminin sonuna 01 koymamız iki dakkamızı almamıştır. Çok matah iş yapmış TİB uzmanları arkadaşlarımıza çalışmalarında başarılar diliyoruz.- Jointcan. 12 Aralık 2014

------------------------------------------------------------------------------
Mobius'umuz evine sağ-salim ulaştı... 
Hoşgeldin Mobius Ion Matrix Perc

Sabah 7 de yatağıma girmiştim. 10 gibi "ding-dong, ding-dong", "geliyorum, geliyorum" dedim. Al-dım o-nu i-çe-ri-ye, fokur fokur çeksin diye...

 Baktık güzellik bize bakıyor, biz o güzelliğe bakıyoruz. 2 senelik takip mutlu sonla neticelendi. Ya stoklarda olmuyor, ya olduğunda almaya yetişemeyecek kadar kısa sürede bitiveriyor.
ama bizde mutsuz havadis olmaz. Neticede o bana ben ona kavuştum. Bi de, ufacık bişi, pek bi klass... karşılıklı birbirimizi çok sevdik.
Devam resimleriyle başbaşa bırakyım:








Bu duyuru 19 Kasım 2014 Tarihinde yayınlanmıştır- JC
----------------------------------------

Jointcan & White Widow 

Marriage
Hastalıkta, sağlıkta, zenginlikte, yoksullukta yanımda olan, pek çok hastalığıma iyi gelen, içkiyi, sigarayı ve doktor reçeteli hemen bütün ilaçları terketmemi sağlayan, karder arkadaşım White Widow ile 3 senelik birlikteliğimizi, "kutsal" evlilik bağı ile birleştirmeye karar verdik. Mutlu Son (07/17/2014)

122 comments:

Adsız dedi ki...

Tebrik ediyor ve yaşam boyu mutluluklar diliyorum kardeşim :) Darısı başıma :))

JointCan dedi ki...

Sende hak ettiğin "tür"ü bulacaksın bir gün...

Adsız dedi ki...

Kiss the bride!

ChallengerX dedi ki...

Yalnız baldız baldan tatlıdır.. White Widow XTRM denilen bir tür çıkarılmış :)) İyi boşanma avukatı tanıyorum Kardeşim :))))

e re dedi ki...

hocam beni banlamışsınız yaw:( söz bi daha gereksiz online olmucam:)

Adsız dedi ki...

Umarım kafayı gözü yardırmadan aradığım 'tür'ü bende bulurum.
Ben de senin gibi medikal nedenlerle kullanıyorum. Bir yazında boş verin thc yi cbd nin peşine düşün mealinde bir şeyler yazmıştın.
http://www.leafly.com/news/products/5-great-pain-relief-high-cbd-cannabis-strains-from-israel
Şu siteyi uygun bir zamanında inceleyip ürünlerin medikal kullanımına dair fikirlerini yazarsan sevinirim..
Barış ve sevgiyle..

Rookie dedi ki...

Bi yastıkta kocayın = )

JointCan dedi ki...

Bu CBD ağırlıklı türler ne zaman büyük cannabis üreticilerinin listesine girer o zaman yetiştiririm. Bu türlerin neyle kırıldığını bilimyoruz o bakımdan kimseye şunu al bunu al diyemem. Ben veya pro grower arkadaşlarımdan da yetiştiren yok. daha uzun süre bende sizin gibi gözlemleyecem.

JointCan dedi ki...

öyle bir tür yok. üfürük o balum.

Adsız dedi ki...

İlgine teşekkürler kardeşim.
sağlıkla kal,
olabildiğince..

Adsız dedi ki...

Bir ömür mutlu olun.. Davetiye de pek şık :))

BUĞRA OCAK dedi ki...

Sa kardesim ben led ışıkla başlamayı düsünuyorum fikrin nedir olur mu? Olursa lamba onerin varmi sahol simdiden

ChallengerX dedi ki...

Hadi yaaa bende aile arasında bir söz keselim diyordum :)) O zaman bizde black Widowdan devam edelim cbd değeri falanda var yine üfürük değilse :))

JointCan dedi ki...

başlama

Adsız dedi ki...

1000w hps altında 8 bitki yetiştiriyorum ama sıcaklığı ayarlayamadım 27-30 arası değişiyo geceleride 23 24 derece. bitkiler çok yavaş büyüyo. nem havalandırma falan herşey var fakat düşüremedim sıcaklığı bi türlü. bi önerin varmı

Adsız dedi ki...

öncelikle selamlar, cevaplamanız dileğiyle birkaç sorum olacak;
1-tohumlarımı gaza gelip feminized ve auto feminized almış bulundum(autoların regularlarını bulmak sorun) bu auto ve feminizedları clone veya gümüş solüsyonla hermo yapabilme imkanımız var mı varsa nasıl?
2-hermo içn solsyon kullanım kılavuzu yazacakmısınız hangi dönemde başlanacak, polenler nasıl toplanacak, tohumlar nasıl toplanacak gibi?
3-fem ve autoları bu şekil gidemessem başka bir türle çaprazlarsak ucubemiz mi olur auto devam eder mi ?
4- autolar nasıl çifleştirilir hangi ayda başlanır.
5- çimlenmede cfl ve t5 ile gitmek mh ile gitmekden daha mı faydalı özelikle t5 ile
6-çimlenmede cflveya t5, çiçeklenmede cfl veya t5 mi yoksa çiçeklenmede illa hps ile mi gitmak lazım malum ısı konusunda sıkıntı çıkacak ve sessiz fanlar artı soğutucu muhafalar maliyeti zorluyor, hasatta ne kadar farkım olur , elektriki faturası aynı gelecek ama işte bu hps ve mhler çok ısınıyor.
7-çiçeklenmede 2700k+6500k cfl veya t5 veya + olarak hps ile hasat miktarı artar mı?
çok soru oldu ama bunlar kafamı kurcalıyor, şimdiden teşekkrler.

Not: huzur ve mutluluklar dileğimle yengeye selam..

JointCan dedi ki...

100w hps ile ancak çimen yetiştirirsin cannabis değil.

JointCan dedi ki...

1- öyle bir bilgi vermiyorum
2- yazmayacağım
3- ucubeniz olur
4- fem autolar çiftleşmez
5- blogu oku
6- blogu oku
7- blogu oku
kolay gelsin

Adsız dedi ki...

slmlr tekrar autolardan clone gidilmez mi? dört yirmide gidenler olmuş ?
+gümüş solüsyonu neden anlatmıyorsunuz malum auto tohum bankamız olamıyorsa sürekli tohum mu satın alalım? dediğim gibi auto türlerin regleri bulunmuyor, sürekli alınsın diye satış politikası izleniyor ayıp, yazık, günah sene olmuş 2014, çare sarıgül mü? sen değilsen.
+ 1000watt balasata 600+400 hps,mh bağlanır mı ya da 1000watta daha düşük ampül bağlanır mı?

blogda t5 ve cfl ile ilgi çok fazla bilgi yok hps önermişsniz ama flolar vegging dönemnde iyi diyen var mh iyi diyen var ondan kafam karıştı belki açıklarsınız diye düşündüm, yanlış düşünmüşüm, keza ççeklenmenin son 2 haftasında mh veya t5 ile hpsyi birlikte kullanın diyen olmuş aslı astarı var mı diye sordum ama blogda yazıyor demişsiniz tekrar incelerim ben bulamadım.

JointCan dedi ki...

- gidilmez
- Tarlacıya, torbacıya yarayacak hiç bir ileri teknik öğretmiyorum. burdaki bilgilerle yapmaya kalkar... %99 zarar eder bırakır. Geri kalan, evinde içen düşük gelirli adam da, bir senede 20-50 dolar biriktirir elbet. zaten biriktiremeyen adam indoor nasıl yapsın. Hiç olmadı Boklu Dere cigarasının tohumlarından yetiştirir.
- Bağlanmaz, bir önceki maddeye dönersek: 1000watt ışık bağlatacak onun elektriğini ödeyecek adam, senede 3-5 tohumun parasını da düşünmez.
- MH anlatıldı, parası olana önerildi. bulamadıysan ben mi bulim, var biliyorum. hangi lambayı gidersen git, hesap basit: a) grow lambası olmalı b) çiçek başına 10 bin lümen vermeli. geri ister cfl git ister T5 (tabi onlar da sıcak ve soğuk diye ayrılırlar)

Adsız dedi ki...

selam kardeşm 2 çiçegimin toprak degişim sırasında saksıdan topragıyla cıkartıp sallayarak topraklarını doktum .sadece koku kaldı .dıger saksıya koydum.aradan 2 dakka gecmeden yaprakları soldu .cıceklerım hayata baglanırmı ?? Toprak degıstrelı 1 saat oldu . Bılgılendırrsen cok sevınırım .allaha emanet..

Adsız dedi ki...

tohumsuz esrarı tanıyor musunuz?

JointCan dedi ki...

bir çaybardak suya tek aspirin çöz iyice sonra çiçeğin toprağına gezdir. strese girmiş bir şekilde. kurtulabilir bekle bakalım.

JointCan dedi ki...

hayır

Adsız dedi ki...

Adam yukarda 1000w diyor 100w demiyor!!

JointCan dedi ki...

öyleymiş :)
sıcaklığı o lamba ile zor düşürürsün. 27 derece bile çok güzel bir rakam. ayrıca o lambanın altına 8 çiçek çok fazla. 4 çiçek top.
sıcaklığın düşürülmesi için elnde pek fazla seçene yok. ya portatif klima koyacan, cooltube alacan felan

Adsız dedi ki...

evliiğin hayırlı olsun abi (aeplo)

Adsız dedi ki...

cooltube aldım yine aynıhatta bazen 32lere çıkıyo. vejetatif aşamada 30 lara çıkılsa bişey olmaz demiş bi yerde bakalım şimdilik böyle gitcem.sıcaklık çok olduğu durumlarda odaya su sprayliyorum kısmen düşürüyo sıcaklığı. buhar makinasının içine soğuk su koyuyorum :D belim büküldü imanım gevredi daha ilk growun ilk aşamasında sıkıntıyla karşılaşmak :D napacağımı şaşırdım. gübre olarak hesi starter kit kullanıyorum süper vit in strese iyi geldiği falan yzıyo. çiçeğin birinde yaprakların ortası hafif sararmaya başladı ikisi gayet güzel gidiyo diğer ikisi öldü biri yeni yeni topluyo biride allaha emanet şimdilik :D

JointCan dedi ki...

Yazın grow zor kliman yoksa... hatta bi ucundan imkansız..

Adsız dedi ki...

günün en sıcak saatlerinde geceye çevirsem ? geceleri istediğim ayarda tutabiliyorum ısıyı dimmer la. mesela bitki için gündüz dünya için gece diyelim 27-28. bitki için gece bizim için gündüz 24lere çekmek kafi olurmu ? yoksa daha da düşürmek gerekir mi ? şmdi sıcaklıık aralıkları 19- 27 ya mesela; bu değerler arasında mı olmalı yoksa tam bu değerlerdemi olmalı ?

JointCan dedi ki...

karanlıktayken 21 derecenin altına düşmeyecek, ışık açıkken de 26-27 derecenin üstüne çıkmayacak.. istediğin zaman gece istediğin zaman ışık ver. ışık süreleri yetiştirme evresine göre değişir o da blogda var.

ChallengerX dedi ki...

1000w 8çiçek nasıl fazla oluyor. 4çiçek 400w hps diyen sen değilmiydin Hocam!! Bu dediğine göre 1000w hps ile 400w hps aynı!! Sen 400w hps altına 4-5 tane koyuyorsun.. Bu hesaba göre seninde 1çiçek koyman lazım..

Adsız dedi ki...

slmlr, sömekler dışında kalan kısımdan kubar yapııyormuş nasıl yapıldığını anlatacak mısınız ya da anlattınız mı? blogun hepsini okuyamadım ama başlıklarda yok soru cevaplarda belki vardır ama dediğim gibi hepsini okuyamadım

JointCan dedi ki...

kubar dediğin polen press işte. o da var blogda.

JointCan dedi ki...

lambanın wattı arttığında altındaki alan artıyor mu? ışığın bir kon olayı var ve tek lambanın altında MAX 4 çiçek. istersen 8 de yetiştirirsin ama 4 çiçeğin verimini ve kalitesini 8 inin toplamından alamazsın.

ChallengerX dedi ki...

Yani anladığım kadarıyla adet değişmez ama sömeklerin kalitesi ve ağırlığı mı artar diyorsun? Mesela sen blogda anlattığın WW lerden 60gram ve 90gram mahsul almıştın yanlış hatırlamıyorsam, eğer 400w Hps değil 1000w Hps kullansaydın tahmini gramlar kaça çıkardı yada yüzde kaç artardı?

JointCan dedi ki...

hasat hesabı yapmıyorum.

ChallengerX dedi ki...

Bu arada torbacıya satıcıya yarayacak bilgi vermiyorum o yüzden hidro yada herma silver sprey kullanımı anlatmayacağım diyorsun ama zaten Türkiye gibi elektrik faturasının kol gibi olduğu bir ülkede indoor torbacı olmaz.. Onlar yaa gerillacı outdoor dur yada zaten güneyden örgütlerden alan iş yapan adamlardır. Yada çok bitki lazımsa bir tane yada iki tane anne yapar clone gider torbacı.. Yani zaten torbacılık yapmak isteyen adam için her yol bağdat.. Fakat bizim gibi seni takip edip medikal anlamda bu bitkiyi kullanmak isteyenler için tohum bankası yapabilmek yada suda yetişmiş bitkinin kalitesini yaşayabilmek çok önemli. Hiydroyu kendinde yapmadığın için haklısın ama sonuçta herma yaptın ve biz bunu da bizle paylaşmanı isterdik.. Diyorsun ki bu işe parası olan adam verir 25-30dolar feminize tohum alır.. İyi de güzel kardeşim sen bile bu kadar zaman tecrübe etmişsin yine de bitkilerin elinde patlayabiliyor.. Yani bazen şans.. İki tane yan yana büyüyen bitki bile birbirinden çok farklı sonuçlar verebiliyor. Kısıtlı sayıda tohum ile insanlar sıkıntı yaşıyor. Mesela ben 2farklı ve google da baş sıralarda bulunan siteden tohum sipariş ettim üstelik kredi kartından ödeme yaparak ama 1,5aydır elime ulaşan birşey yok!! Ola ki elime ulaştı, ben şimdi bu kadar zor elime geçen tohumlarla mahsülmü alacağım tutarsa clone mu gideceğim yoksa torbacının kırık tohumlarıylamı çiftleştrip saflığını bozacağım tohum bankası yapacağım işler bu noktada asıl karışıyor işte.. Yani inan bana burada senin verdiğin bilgi ne olursa olsun torbacılar için fayda değil zarar getirir.. Onlar zaten güneydoğunun boklu dere, örgüt ürünlerini satıp onlara fon oluşturan ayak takımı zaten.. Onlar için kaliteymiş thc miş cbd miş siklerinde bile olmaz.. verdikleri 2gram malı samsun sigarası tütünüyle birleştirip 7li saran gençlere thc sunacaklarda ne olacak amk.. Emin ol ne sen nede bloğun onların fifisinde değilsin.. Belki yurt dışında pro grower torbacılar vardır ama Türkiye gibi piyasanın terör örgütlerinin elinde olduğu bir yerde onlardan almayan 3-5gram satayım diyen bir torbacıyı götünden sikerler iş polise bile kalmaz.. Tabi ki blog senin bloğun istediğin bilgiyi verirsin yada vermezsin ki zaten bu paylaştıkların bile yeterince faydalı ve çok güzel ama torbacı vs diye kendini kasma onlar buralara bakıp iş yapmaz.. Burdan kendince birşeyler yapmak isteyeni de zaten ya oğlan yaparlar yada zaten yetiştireyim derken elinde patlar bir güzel zarar eder.. Ama bizimle bilgilerini paylaşırsan bizlerde pro grower olup kaliteyi yakalarız.. Medikal anlamda güzel Bho lar çıkarırız kaliteli kekler, polen presler yaparız üstelik asıl o zaman torbacılar zarar görür.. Torbacı sikmenin yolu bilgisizlikten değil bizim aydınlanmamızdan geçiyor..

JointCan dedi ki...

Sana zaten kendi tohum bankanı yapmayı anlatmışım. Femized edilmeyen Regular tohum alır çiftleştirirsin.
Olmadı, feminized aldığın tohumun zaten alt iki çift dalını budaman gerekiyor güzel hasat almak için. 4 dal yani 8 klon eder, dilediğinden anne bırakır, geri kalanlarını yetiştirmeye devam edersin.
Bir anne tutmayı anlatmışım ki onu hayatta tutmak, gidip tohum almaktan bile ucuz. koy floresan lambanın altına, cfl lambanın altına, blogdaki gibi bakımını yap, senelerce klon makinan olsun.
Gördüğün gibi, burda garibanların kendi sistemlerini kurtaracak kadar bilgi vermişim.

Adsız dedi ki...

sadece 1 touhm sipariş edicem bu işten fazla analmıyorum. sipariş edeceğim site drwaf aouto flow feminzed diyor . bu tohumda da erkek çıkarmı birde balkonda nelere dikkat etmem gerekiyor

Adsız dedi ki...

burasıysada canım kardeşim bana tohumlu sigara hakkında bilgi verirmisin ? gözünü seviyim söküp atmak istemiyorum. 1 tane agacım normalden uzun surede tohum yapmaya basladı

JointCan dedi ki...

@sadece 1 Tohum Sipariş edecek olan arkadaşa: Feminized diyorsa %99.9 dişi çıkar

@tohumlu sigara? tohum üretiyorsa yapacak bir şeyin yok. hasada kadar bekleyecen.

ali turan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
JointCan dedi ki...

Az güneş alıyordur. az güneş ve az besin

ali turan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
JointCan dedi ki...

Yaw bi git blogu oku az. birde soruyor bi sıkıntı yaratırmı diye.

Adsız dedi ki...

hocam merhaba daha öncede yazım ama yayınlamadınız. ben tavsiye falan istemiyorum ama bir tohumun bir çok markadan çeşidi var. ben eğlenceli olan White idow istiyorum ama hangisi orijinal daha doğrusu senin kullandığın/bahsettiğin güldüren konuşturan seçemiyorum. hangi markadan ww almam gereiyor bu durumda ya da senin ww ların markası nedir? cavabını beklyorum hocam tohumları almak için cevaplarsanız sevinirim

JointCan dedi ki...

GreenHouse

DGG dedi ki...

Admin ben sanırım yine banlandım giriş yapamiyorum, bloga girdim yeni yorum varmı diye baktım daha sonra kimler açık sen varmısın diye chate baktığımda bi anda atıldım bu işlemler 30 sn bile sürmedi ve hiç uyarı almadım, yani bi bakıma çok sorun değil çünkü bir soru sormicaktım sadece sen varsın eskilerden kimler kaldı diye sorucaktım işkal etmemem açısından doğru bişi ama 30 sn de uyarılmadan banlanmayı anlamadım neyse açarsan sevinirim

JointCan dedi ki...

nickin ne bro

DGG dedi ki...

nickim "DGG"

JointCan dedi ki...

Banlı gözükmüyorsun

DGG dedi ki...

Giriş yapamıyorum hala id ve şifremi giriyorum daha sonra tekrar giriş ekranı geliyor şifrem mi yanlış acaba diye raskele bi şifre denediğimde şifre yanlış diye uyarı veriyor yine kendi şifremle deniyorum, şifrem doğru ama giriş yapamıyorum
"http://chatroll.com/profile/DGG" nickim "DGG"

JointCan dedi ki...

tamam yawlum buldum sorunu... şimdi girersin sanırım

ChallengerX dedi ki...

Yaa genelde Hiydro hakkında bilgi vermiyorsun biliyorum ama şansımı deneyim istedim; Hidro içinde saksı büyüklüğü çok önemli mi? Yada ne kadarlık saksı kurtarır beni? 11litrelik saksılar genelde 4lü hazır sistemlerde oluyor.. Youtube da growerlara baktım hidroda baya küçük saksılara basmışlar kızları.. Eğer şifrelide olsa fikir verirsen sevinirim..

JointCan dedi ki...

Hayır be paşam, istisna bile yapmıyorum. Ama chate girersin, orda hydro yetiştirenler de var. denk gelirsen bilgi alışverişi yapabilirsin.

ChallengerX dedi ki...

Anlaşıldı :))))

Adsız dedi ki...

Senin elemanin olmak isterdim :)

JointCan dedi ki...

BEnde

Apollokuit dedi ki...

sevgili kardeşim filizlenme döneminde 6000 lümen kullanıyorum bu yeterlimidir mümkün olduğunca güneş ışığı da veriyorum. tohum alınacak güvenli bir site istiyorum.. sevgiler saygılar başarılar

JointCan dedi ki...

yeter ama gelişme evresinde 10bin lümene çıkman lazım. Tohum konusunda ise öyle bir yardımımız yok kimseye.

Adsız dedi ki...

Bir hafta önce;
http://hizliresim.com/JEYz2n
Bugun;
http://hizliresim.com/nG7NMB
http://hizliresim.com/B9MbPL
http://hizliresim.com/AYmX5B
http://hizliresim.com/2Qgo8E
http://hizliresim.com/MlEBW1
http://hizliresim.com/ynMplk
http://hizliresim.com/9p4r5N
http://hizliresim.com/8EgLg7

can merhaba dostum, resimler balkondaki ilk denememden.yurtdışı tohum almadan önce bir deneme yapayim dedim. Bugun cektigim resimleri incelersen durumu nedir sence? Gecen haftaya göre alt yaprsklarda sararma ve hafuf hafif beneklenmeler var buarada tirtil istilasi yuzunden zor durumdayim.sence budama zamani gelmişmi yoksa soguk bahar güneşinden ay sonuna kadar yararlanayimmi?
Kullandigim gubre biobizz bloom ve grow, ekim süresi mayıs ilk hafta.engin bilgilerinle aydınlatırsan sevirim teşekkürler.

JointCan dedi ki...

Daha var bir kaç haftası... haftaya bir daha at resim. ama ışık yetersiz kalmış belli yani. eğer cins tohumlarını da böyle yetiştireceksen zayi olur.

Adsız dedi ki...

Gunaydin 3 adet philips 150 watt spiral tasarruflu ampul tek cicege yeter mi

Adsız dedi ki...

Öncelikle iyi günler herkese. :) Chat kanalından aniden neden banlanıyorum onu merak ettim. Ban sebeplerinin hiç birini de gerçekleştirmedim ki. Hani bir hata etmişsekte affola da yargısız infazın ne gereği var ona şaşırdım. :D Chatte bilgi alış verişi yapılıyor ama sadece zaman öldürmek için 2 çift sohbet etmekte mi yasak? Öyle bir durum varsa da yetkili kişi belirtsin usulünce çıkalım odadan yer kaplamayalım. Eline, emeğine sağlık Can abi baş tacısın!

Gojira

Adsız dedi ki...

http://hizliresim.com/lzEXrk
http://hizliresim.com/R6QA31
http://hizliresim.com/VyEOEZ
http://hizliresim.com/gLXgW5
http://hizliresim.com/G137yr
http://hizliresim.com/XYdGP5
http://hizliresim.com/kYEQ9J
http://hizliresim.com/NbkXLL

Dostum merhaba 19 unda gondermistim fotolari haftaya bir kez daha yolla demistin son hali resimlerde görüldügü gibi hava yagmurluydu gecen hafta gunes ciktiginda disariya cikartiyorum,tirtil problemini nasil aşarim buarada.

JointCan dedi ki...

walla zaten bunlar ölmeye yaklaşmış daha ne tırtıl problemi. bu hafta sonu kes al. şişmemiş gelişmemiş çok az güneş çok az besin pek çok sebep olabilir. ya da çok geç ekmişsindir.

JointCan dedi ki...

@gojira, e orda grow konşulsun yardım edilsin diye chati kurdum. arada lak lak edilse bile genel amacı yetiştirme paylaşımıdır. gerisi atılır, tekrar girersin öyle bir kural yığını yok.

Adsız dedi ki...

usta iyi geceler 3-4 gün önce ban yemiştim fakat hala kalkmadı chatte bekleme yapmam sebebiyle yemiştim ama bilmediğim başka bir sorun mu var anlamadım. nick: eskobar_

Adsız dedi ki...

aynı şekilde niçin ban yedik? ultras1905

Adsız dedi ki...

Selam doktor, bir sıkıntı var, tohumları atali 10 gün oldu hala tık yok, peçete de catlattim ama direk saksiya koydum, 30€ para verdim ona mi yanayım, hevesim içimde patladı ona mi yanayım, bilemedim, tavsiye nedir, bekliyeyim mi

JointCan dedi ki...

peçetede çatlamış toprağa almışsan, çok derine gömmüş olabilirsin. parmağının ucuyla üstteki toprağı aç narince. tohumu bulana kadar git. bak bakim durumu nedir. toprağı ya da peçeteyi balçık gibi su içinde bıraktıysan çürütmüş de olabilirsin. Eğer tohumu bulduğunda sağlam ve çıkmaya uğraşıyorsa üstüne artık toprak atma. üstü açık kalsın

Adsız dedi ki...

Selam doktor, tohumlar yalan oldu yapcak birşey yok, sağlık olsun, biri patladı" royal queen1 " ama oda sıkıntılı duruyor yaprakları hafif ortalarda sarartilar başladı, teşhis ve çözümün nedir? http://i.hizliresim.com/Y5ABOE.jpg tesekurler

JointCan dedi ki...

toprağı gübreli olabiliri, pek çok şey olabilir sebep. detaylı bilmem lazım ortamını, cfl ışık dibine daya.

Adsız dedi ki...

Toprak yarasa gubreli , sebeb bu olabilir mi? Tavsiyen nedir?

JointCan dedi ki...

yeni doğmuş bebeğe ağır besin dayarsan ne olur?, al yıka onu topraktan, gübresiz bir toprağa aktar. güçlenince alırsın ayrıca o toprakta perlitte yok

Adsız dedi ki...

Doktor tavsiye ni yaptım, küçük bir saksiya gubresiz toprağa koydum, şimdilik sıkıntı yok gibi, tabi ilerleyen zamanlarda ne olur zaman gostericek, doktor bir başka sorun daha var daha 2 haftalık olmasına rağmen boyu 23cm, gövde ince, desdeksiz ayakta duramıyor, gövdeyi nasıl guclendire bilirim? Bu uzunluk normal mi?

JointCan dedi ki...

Bu sorunlu çiçek mi 23cm? neyse ince zayıf uzunsa, ışığın yetersizdir. Çiçek başı 10 bin lümen vereceksin yani çiçek başı 250w hps de sen buna. CFL ile yapacaksan oda 250w aşa yukarı bir çiçek için. Ayrıca vantilatör sürekli çalışmalı sürekli esmeli çiçeklere. Gövdesine bir bambu şiş göm bişi göm bağla sıkmadan.

Adsız dedi ki...

:-) durumlar sıkıntılı doktor, 400w hps lamba aldım ona uygun duy aldım, çalışmıyor. Biraz araştırdım ona özel adaptor lazimmis voltaj yükseltici 140€ o bu derken maliyeti baya yukselttik, torbacidan kurtulalim derken fena patladı, yapcak birşey yok, bi seferlik bayilcaz artik, ballast denilen aleti almak zorunda miyiz, bu lamba başka türlü çalışmıyor mu? Hps lamba aldım onla devam edicem, fikrin ne? Harbiden doktorani yapmış profsun,

JointCan dedi ki...

E olum, şurda sıfırdan, neticeye kadar adım adım anlatmışım herşeyi. Malzemesinden her şeyine kadar. Neler olmazsa olmaz hepsi var. Bak sağda menüden başla okumaya. tabiki alacaksın balastı. o olmadan çalışır mı, yakacan oranı buranı :D

Adsız dedi ki...

Yapcak birşey yok doktor, gote kaçan şemsiye açılmaz,yurumeden superman olmak isitiyoruz sıkıntı burda :-) bayıldık 140€, sorunlu kız masaallah toparladı kendini sayende eyvallah, irtibatı kaparmayalim :-)

ChallengerX dedi ki...

Bence o kadar paraya kıymaya başladıysan airpot saksı patlat bir tane ve gerçekten ortamın hakkında pek bilgi vermemişsin.. Bizim ORdinaryus Cannabis Profesörümüz Joint için bu bilgiler lazım :)) Birde evet perlit koyarsanda iyi olur bencede.. Bu arada üstad ben tohumları rockwool da çatlatayım diyorum ama suya limon damlatıp 6saat suda bekletin ondan sonra tohumları içine yerleştirin diyorlar.. Bu konuda vereceğin bir fikir var mı? Bende peçetenin suyunu ayarlayamayıp yakarım kızoğlankızları diye korkuyorum :)))

ChallengerX dedi ki...

Bu arada Çatlatacağım tohumlar White Widow Auto ve Süper Hash Auto.. Koku sorunu dışında tüm sistemim hazır..

JointCan dedi ki...

Rockwool'un Ph ı nı limon yöntemiyle düşürüyorlar. denileni yap sen.

Adsız dedi ki...

Airport saksı ne? İnternettede bulamadım, reis havalimanı değil bizimki, ite köpeğe muhtaç olmamak, torbaciya para kaptırmamak :-) grow box um var, nem makinası ufak vantaritor, 400 hps birde blast i bekliyorum yarın gelecek :-) ne limonlu, limonla catlatinca ne oluyor? Amk hergün bişey öğreniyoruz:-)

JointCan dedi ki...

ha sen bütün blogu okudun, güzel güzel şartları yerine getirdin sıra airpota, rockwoola geldi :) ulen boşver orayı sen... blogu oku ordakileri yap yeter... hergele :)

Adsız dedi ki...

Doktor seni tanıdığım güne lanet okuyorum :-) nerden denk geldim bu bloga :-), grow box 120€, balast 140€, hps 30€, nem dalgası 40€, 3 tohum 30€ reflektor 14€ ocagima incir ağacı diktim amk :-), ama fena zevkli, değişik bir duygu... Bu timerbox almaya gerek var mi, manuel yapsak olur mu?

JointCan dedi ki...

yapamazsın. sie sie alacan :D

ChallengerX dedi ki...

Airport değil len airpot :-) Gübreyi ayarlarkende yazılanı böyle yanlış okursan canabis değil, götte açılan şemsiye yetiştirirsin ondan sonra :-) malzemeyi sipariş verirken kullandığın sitelerin tamamında bu saksı var hatta Blogda da resimli olarak Jointcan paylaştı bu saksıyla ilgili bilgileri.. Len yoksa bloğuda mı okumadın :-) Bence sen bir süre daha torbacının numarasını telefonundan silme ne olur ne olmaz lazım olur :-)))

Adsız dedi ki...

Ooo hayırlı olsun yeni bong. Müthiş güzel günlerde kullan.

kovayadevam dedi ki...

Beyler grow da nem oranını yakalayamıyoruz.sakın nem makinası alın demeyin neler aldık neler....akdenizde yaşıyoruz cabası...bi yardım etseniz ağlıyoruz resmen:)

JointCan dedi ki...

düşük mü kalıyor yüksek mi geliyor. Akdenizdeysen nem ölçerini kontrol ettir. Oralarda şimdi nem %70 üstüdür. üstüne nem makinası ortalık amazona döner. Yani akdenizden zibil gibi grower var, nemsizlikten dert yanıyorsan bunda ilk olursun.

kovayadevam dedi ki...

Nem düşük kalıyor.Joint kardeş.Yaşadığımız coğrafyada son 1 aydır nem oranı 2-3 gün hariç %40'ı geçmedi.Grow çadırımızın ebatları,fanlarımızın gücü, her şey nizami.Çadırımızın içerisinde soğuk üfleyen nem makinası var.En yüksek kademede çalıştırmamıza rağmen growun içindeki nem oranı %40 geçmiyor.Ne yapacağımızı şaşırdık.Ve yapraklarda sararmalar var.Bazıları zayıf düştü.Çıldırmak üzereyim:)

darkeagle dedi ki...

İyi akşamlar üstad mail adresin var mı bi kaç şey konuşsak

JointCan dedi ki...

sararmalar neme bağlı değildir. Yükseltemiyorsan nemi, ikinci bir nem makinası al. %40 tamam yetersiz ama tehlikeli de değil. Sararma ve zayıf düşme sebepleri farklıdır. Sağdaki chatroll odasına git, resimlerini paylaş ben ya da ordaki mod arkadaşlar sorunun nerde olduğunu bulur.

JointCan dedi ki...

mail mi? e burdan yazabilirsin. özel bir şeyler yazarsan yayınlamam silerim zaten

Adsız dedi ki...

Usta bu mix dedikleri 5 farklı kupa almış türü 1er tane olmak üzere gönderiyorlar.. The Church-Lemon Skunk-Arjan's Strawberry Haze -Great White Shark-Hawaiian Snow.. Bir defalığına Bu türleri bir tane regular erkekle birleştirip bol miktarda tohum bankası oluşturup bir daha siparişle uğraşmayalım diyorum.. Bunları kırmak için sence en uygun tür ne olmalı yani erkeği hangisinden seçmemi tavsiye edersin? Bir de tek erkek yetermi yoksa ortalarına iki tane erkek mi koysak daha iyi olur?

kovayadevam dedi ki...

White widov var 5 adet 25. günde bunun 13 günü kadarı %35 nem yaşadılar.Son 1 haftadır %50-55 de 5 ağaç farklı boyutlarda. 1 tanesi 12 cm diğerleri 7-8 santim 1-2 tanesinin yaprakları sarardı ve koptu.Ama diğer yaprakları bunun aksine çok canlı...Ne diyosun joit kardeşim...

kovayadevam dedi ki...

Bizde büyüme-gelişme,canlandırma ve çiçeklenme büyümesine yardımcı olacak bitki besinleri mevcut.Soru cevap bölümündeki markalardan.Bunların hepsini aynı anda bitki solüsyonuna karıştırabilir miyiz?(oranı uygun olmak kaydıyla tabi) Yani oranını istedikleri şekilde tutsak hepsini aynı anda bitkimize verebilir miyiz? Üstad

JointCan dedi ki...


@adsız: hangi cins erkek alacağını nerden bileyim. binlerce tür var. neyi neyle kıracaksın sonra. sativa mı indicamı hybrid mi? ayrıca evet tek erkek yeter hepsini kırmaya

JointCan dedi ki...

@kovalayanadam:
- zaten bütün gübre ve katkı besinleri karıştırarak vereceksin.
- bilemem dertleri nedir, toprağın cinsi nedir, ışığın nedir, ortamdaki ısı nedir, saksılar kaç ltdir. ve bunları resimle destekleyeceksin ki bir şey diyebileyim.

ChallengerX dedi ki...

Peçete de tohumları çatlatayım dedim.. Gitti 5tane White widow auto ve 5tane Süper Hash auto :( bir bardak ılık damacana suyuna 1damla limon damlattım, 2saat tohumları beklettim.. Sonrasında plastik yassı bir kaba peçeteleri istifleyip nemlendirdim, tohumları koyup ağzını kapattıp battaniyeye sardım ve yanına her 12 saatte bir içinde sıcak su koyduğum kavanozu da yanına koydum.. Sonuçç tohumlar perişan ben perperişan :(

JointCan dedi ki...

Benim hangi sayfa da, hangi mesajda öyle bir tohum çatlatma yöntemi anlattığımı bul getir linki at buraya.

ChallengerX dedi ki...

youtube kurbanıyımmm..

Adsız dedi ki...

100cmX100cm büyüklünde bir box'un buludundu oda min. kaç derce celsius olmalı içinde withe widow auto yetiştirmek istiyorum pimapen balkona koysam olur mu?

Teşekkürler

JointCan dedi ki...

nerede yetiştirirsen yetiştir, gereken malzemeler ve ısı bellidir. 21 den aşağı düşmeyecek 26 dereceden yukarı çıkmayacak

Adsız dedi ki...

selam cannabislere fısıldayan adam...kısa bir teşekkür yazısı yazmak istedim ama baktimki roman olmuş silmek zorunda kaldım gereksiz yalakalıklarla başınızı ağrıtmak istemedim.biliyorumki istediğiniz kısa soru ve cevaplar,yinede sizi takdir etmemek elde değil canı gönülden teşekkür ediyorum güzel anlatımlı pratik paylaşımlarınız için.
http://hizliresim.com/QgkvYj
http://hizliresim.com/1n9Vv5
http://hizliresim.com/QgkvQg
http://hizliresim.com/nGvjj5

tanışmamız yaklaşık 40 gün oldu.bloğu sabaha kadar okuduktan sonra ertesi gün tohum siparişlerimi verdim 1 hafta sonra elime geçti ve hemen işe koyuldum.
ortamda...
250w mh lamba
nem makinası %40 -50 arası
saksılar 12 lt bez
toprak torf (kaliteli)
bio grow ve bio bloom gübre
sıcaklık 25-26 derece sabit
vantilatör ve fan

çiçeklerden birisi küçük çünkü yeni filizlendiğinde hastalandı ama bi şekilde hayata döndürmeyi başardım fakat yaprakların bazı kısımlarında küçük kahve rengi yanıklar oldu.
büyük olanların birisindede aynı problem var ama ilerlemedi fazla.
ve bütük olanların alt 2 dalını sanırım erken kestim kızlar 3, haftalarını bitirdiler tam olarak 23 günlükler. resimlere bakıp fikrini söylersen çok sevinirim saygılar...( ilk tecrübem sayende)

ChallengerX dedi ki...

Mındar ettiğimiz tohumların içinden bir tanecik kızımız göz nurumuz White Widow'umuz pıtırcık başcağızını babasına gösterdi :) torfların içinde miniminnacık duruyor şimdilik :)

http://imgur.com/oUpsGID

JointCan dedi ki...

tamam hemen cfl ver dibine daya. ayrıca çok sulama bırak toprak hafif kurusun kökleri çürütme. diğer tohumlar da gelir belki. olmadı bu bir kaç çift dal açtığında hepsinden klon al çoğalt bunu

JointCan dedi ki...

12 lt lik saksılarda yetştiren arkadaşım. Türler auto sanırım. Değilse o ışık onları yetiştirmez, auto ise ucu ucuna idare eder. Torfun kaliteli olabilir ama sanırım "all mix" ya da gardentorf gibi bir marka, biraz besin zorlaması olmuş gibi görünüyor. Yeni açan yapraklarda bir şey görmüyorum... zaten bir haftaya daha da toparlarlar o sorunun da kalmaz. Ortamda olmazsa olmazları göremiyorum. Umarım resmin dışında bir yerdedir...Nem makinası ve vantilatör. Nem 50 ise sorun yok ama vantilatör şart. Kolay gelsin, gene arada gel göster çocukları

ChallengerX dedi ki...

JointCan sanki bir yerde birisinin sorusuna Auto'dan klon alamazsın gibi birşey söylediğini hatırlıyorum yanlış mı hatırlıyorum emin değilim.. benim kız Auto.. Eğer alabilirsem yöntem olarak zaten klon gitmeyi planlıyorum ama auto olmazsa Great White Shark feminize normal tohum siparişi verdim zaten..

JointCan dedi ki...

yanlış okumamışsın. Autodan klon alamazsın. Daha doğrusu alırsın da, işine yaramaz. Aldığın filiz direkt çiçeklenmeye geçeceğinden manası olmaz.

Adsız dedi ki...

Doktor selam naber? Bu aralar salaklardayim, herşey tıkırında :-) internetten sipariş edilen kızlardan tohum alma imkanı var mi? Merak ettim

JointCan dedi ki...

Blogu bir okusan mesele kalmayacak da neyse... internetten aldığın tohumlar "regular" ise, içinden erkek de çıkar kız da, "feminized" ise sadece dişi çıkar.

Adsız dedi ki...

Jointcan abi ben Pagan1ni . Resim attım http://imgur.com/bulM9VU sonra bu nitrojen eksikliğinden mi dedim Galocher seni atıyorum dedi sürekli aynı soruyu soruyorsun dedi .hep böyle yapıyor durup dururken atıyor. Beni banladi giremiyorum yine.

JointCan dedi ki...

en alt yaprakların sararması sorun değil. yeni açan yapraklarda oluyorsa sorun o mesele.

Adsız dedi ki...

Jointcan abi....ben Pagan1ni....Galoscher bana inanılmaz kotu davranıyor. ...sadece bana degil yeni gelenlere ve kendi söylediğine karsit gorus bildirenlere çok faşizan davraniyor. ...en son "senin götten bdlerine yardım etmek zorunda miyiz" dedi......ben ne yaptım ki abi?oradaki herkesi örgütledi bir daha almayın bunu diye...ben burayı seninle tanıdım seninle ogrendim moderatör oldugu icin chat odasının kurallarına uymama rağmen sürekli atıyor......

JointCan dedi ki...

E pagan, ordaki herkese ayrı ayrı aynı soruları sormak ne demek. Ki logları okudum sana kaç ml vermen gerektiğini de söyledim. Gidip gene soruyorsun ortalık yerde. herkesin fikrini almak ne demek, ordaki herkesi ben yetiştirdim. Ayrıca bir soru bir kere sorulur not alırsın. Her gidip geldiğinde aynı sorular, insanlara gına getirmişsin yani. Onlarda üstüne yüklenmişler.

Adsız dedi ki...

Doktor naber? Bir sorum var, bloğunda bulamadım cevabı veya eş geçtim, cincinsiyetler belli oldu, çift puskuller görünmeye başladı, bu ciceklenme dönemine girdiği anlamına mi geliyor? Önerdiğin bio bud bloom boostbooster gubreyi aldım zamanı gelmiş mi? Yoksa daha var mi? Tecrübelerin ne diyor?

JointCan dedi ki...

12/12 ışık düzenine geçmeden, çiçeklenme başlamaz.

Adsız dedi ki...

blog kapatıldı deniyor ?

Adsız dedi ki...

Selamun aleykum beyler. Ustad sana bir sorum olacak. Almanyada bir arkadasim var elinde cok guzel tohumlar var. Bana sıkıntısız bir şekilde gönderebileceği yöntem varmı?

Yorum Gönder

 
;